Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325446/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa bonów towarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003446794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Markowej 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322442940
1.5.8.) Numer faksu: 323440302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zddtg@mops.rsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.rsl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa bonów towarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c3681ea-6255-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003944/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa bonów towarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325446/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 72832,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie i dostarczenie przez Wykonawcę bonów towarowych w formie papierowej na okaziciela o wartości nominalnej i nabywczej 50 zł i 100 zł upoważniających do dokonania zakupów różnego asortymentu towarów i usług
w placówkach wskazanych przez Wykonawcę w ilości 1050 szt. w tym:
a) bony o nominale 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) – w ilości 650 szt.,
b) bony o nominale 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) – w ilości 400 szt.
2. Podana powyżej ilość jest maksymalna wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega, iż jest możliwa zmiana ilości zamawianych bonów (przesunięcia ilościowe pomiędzy nominałami, zamówienie bonów o łącznej wartości nominalnej mniejszej niż prognozowana) w zależności od liczby osób uprawnionych do otrzymania bonów, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wskazana zmiana ilości bonów nie stanowi istotnej zmiany umowy i nie wymaga zawarcia aneksu.
3. Pod pojęciem bonów towarowych należy zrozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, podlegające wymianie na towary lub usługi, o których mowa w art. 92115 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1740).
4. Dostarczenie bonów do siedziby Zamawiającego, tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej należy do obowiązków Wykonawcy.
5. Bony towarowe winny być sporządzone w formie papierowej oraz należycie zabezpieczone przed podrobieniem, posiadać termin ważności, unikatowy numer identyfikacyjny, nadruk informujący o wartości nominalnej bonu, ponadto każdy bon winien być opatrzony napisem, z którego treści wynikać będzie, że na jego podstawie nie można dokonać zakupu wyrobów tytoniowych oraz alkoholu.
6. Wymagany minimalny termin ważności (możliwość realizacji) bonów wynosi co najmniej 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu bonu.
7. Wykonawca musi zapewnić możliwość realizacji bonów w minimum 20 placówkach na obszarze miasta Ruda Śląska, oferujących artykuły z branży: spożywczej, chemiczno-kosmetycznej, przemysłowej (odzieżowej, obuwniczej), elektronicznej, w tym sprzęt AGD i RTV, papierniczej, a także gwarantujących możliwość zakupu mebli, sprzętu sportowego, książek i podręczników związanych z edukacją dzieci młodzieży. Ponadto Wykonawca powinien zapewnić możliwość realizacji wystawionych bonów towarowych
w aptekach i punktach gastronomicznych, w tym w co najmniej jednym sklepie wielkopowierzchniowym oferującym jednocześnie artykuły z branży spożywczej, chemiczno-kosmetycznej, przemysłowej, artykuły papiernicze oraz artykuły gospodarstwa domowego.
8. Wykonawca od dnia 1 stycznia 2022r. winien wykonywać umowę przy wykorzystaniu floty pojazdów, która będzie odpowiadała wymogom przewidzianym w przepisie art. 68 ust. 3 ustawy z 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych – o ile z przepisów ustawy obowiązujących w tym dniu będzie wynikał obowiązek wykonywania zadania zleconego umową przy wykorzystaniu floty odpowiadającej tym wymogom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30199750-2 - Talony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 013055815
7.3.3) Ulica: Rzymowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72832,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup zestawu do badań urodynamicznych dla Przychodni Brackiej Staszic
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Wykonanie opracowania obejmującego ocenę stanu technicznego oraz projekt wykonania remontu oraz przebudowy załadowni nad torem nr 8 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę właściwego organu nadzoru budowlanego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Wykonanie instalacji c. o i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Gliwickiej 10 w Rudzie Śląskiej
- Wykonanie instalacji c.o. i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 24 w Rudzie Śląskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej dla budowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Kalinowej w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.