Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027627/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046261 z dnia 2021-05-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zatok komunikacji miejskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zatok komunikacji miejskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e5b1924-93cb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001700/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa zatok komunikacji miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027627/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRKZ.271.3.2021.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:a) roboty związane wykonaniem (ustawieniem) nowej organizacji ruchu.b) roboty związane z przebudową istniejących nawierzchni jezdni i chodników celem dostosowania ich do potrzeb wykonania autobusowych miejsc postojowych, między innymi po przez:- geodezyjne wyznaczenie elementów podlegających przebudowie,- uporządkowanie terenów zielonych,- rozebranie istniejących elementów jezdni i chodników,- wykonanie prac ziemnych,- zabezpieczenie i przebudowę sieci podziemnych (zgodnie z warunkami uzgodnień),- budowę nowych nawierzchni wraz z elementami drogi.Do obowiązków Wykonawcy należy:a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego;b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane;e) dostarczenie kosztorysów ofertowych (zgodnych z przedmiarami robót)f) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót; g) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; h) dostarczenie Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej osobno dla każdej części pozwolenia (zgłoszenia) na budowę;i) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;j) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;k) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich, które w trakcie robót będą korzystać z drogi;r) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;s) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;t) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji i zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektora nadzoru budowlanego.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów i zasad w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, w szczególności przez swój personel oraz swoich podwykonawców świadczących pracę na terenie miejsca, w którym realizowany jest przedmiot umowy.Wykonawca zobowiązany jest, aby na terenie miejsca prac i w jego bezpośrednim otoczeniu osoby wykonujące czynności dotyczące realizacji przedmiotu umowy nie paliły papierosów (w tym elektronicznych) i nie spożywały alkoholu.Wykonawca zobowiązuje się, że jego pracownicy świadczący pracę na terenie miejsca, w którym realizowany jest Przedmiot Umowy będą wyposażeni w jednolite i estetyczne ubrania i obuwie robocze spełniające wymagania Polskich Norm oraz w środki ochron indywidualnych adekwatne do występujących zagrożeń i spełniające wymagania dotyczące oceny zgodności.Przyjęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych urządzenia i materiały gwarantują osiągnięcie zakładanego efektu. Podane w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w projekcie. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.Szczegółowy zakres robót dla zadania określają: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453976,43
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486330,47
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453976,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe Roman Jereczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421333298
7.3.4) Miejscowość: Przyborzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN JERECZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453976,43
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Budowa i montaż dźwigu osobowego dla osób z niepełnosprawnościami w ZSP w Bytowie w ramach projektu "Dostosowanie oraz zakup wyposażenia dla szkół zawodowych w Powiecie Bytowskim"
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP9/2025
- Przeprowadzenie grupowych zajęć z doradcą zawodowym oraz indywidualnego coachingu rozwojowego w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - Powiat Bytowski"
- TRANSPORT UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- TRANSPORT UCZNIÓW W RAMACH PROJEKTU "KOMPETENTNI NA STARCIE 2"
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej w Bystrej i Mesznej w ul. Nadmesznej i ul. Orczykowej.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Nowogrodziec
- Budowa sieci wodociągowej w Górkach Wielkich, Etap IV (Nowy Świat) - zadanie nr 1 i część zadania nr 2
- Zapewnienie spójności komunikacyjnej poprzez budowę, modernizację i remonty dróg gminnych i zarządzanych przez Gminę Milejów
- Remont drogi gminnej 290965K w km od 0+028,00 do km 0+120,00 oraz w km 0+180,00 do km 0+460,00 w miejscowości Kamionka Wielka, Gmina Kamionka Wielka - w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Polnej w Niechorzu - ETAP II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.