Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc691707-7aa9-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028484/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Kompleksowa obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający Gmina Nowy Tomyśl przeprowadził uprzednio 3 postępowania w trybie podstawowym na zadanie "Kompleksowa obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu", które zakończyły się unieważnieniem. We wcześniejszym postępowaniu o numerze referencyjnym ZP.271.45.2021 prowadzonym w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-753a945c-67d9-11ec-ae77-fe331fedffdc
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu - stały dyżur jednego informatyka w siedzibie Zamawiającego: ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, 5 dni w tygodniu, w godz. 8.00-16.00 w poniedziałek i 7.30-15.30 od wtorku do piątku oraz sprawowanie opieki informatycznej w Gminnym Ośrodku Informacji zlokalizowanym przy Placu Niepodległości 10 w Nowym Tomyślu oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego w Nowym Tomyślu mieszczącym się przy ul. Tysiąclecia 3, 64-300 Nowy Tomyśl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72222200-9 - Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
72222300-0 - Usługi w zakresie technologii informacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212962,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212962,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212962,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: scope-IT Andrzej Kuźba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992546123
7.3.3) Ulica: Orzechowa 17
7.3.4) Miejscowość: Janczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 66-431
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212962,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 334 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy ścieżek rowerowych z podziałem na części"
- "Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej"
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- "Remont przegrody zewnętrznej budynku Sali sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowym Tomyślu"
- "Modernizacja budynku Żłobka w Nowym Tomyślu w celu dostosowania do przepisów ochrony przeciwpożarowej"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hostingu dla serwisów Centrum Nauki Kopernik.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Zakrzew"
- Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.