Og³oszenie z dnia 2023-01-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00078522/01 - Wynik z dnia 2023-02-02
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem na drogach po³o¿onych na terenie Gminy Sobienie-Jeziory
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sobienie-Jeziory
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582300
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Garwoliñska 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sobienie-Jeziory
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-443
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasj@gminasj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sobieniejeziory.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem na drogach po³o¿onych na terenie Gminy Sobienie-Jeziory
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-038f4a70-9893-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00046303
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00018860/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem na drogach po³o¿onych na terenie Gminy Sobienie-Jeziory
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-038f4a70-9893-11ed-94da-6ae0fe5e71593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
lub https://epuap.gov.pl/wps/portal lub jkwiatkowska@gminasj.pl
(z wy³±czeniem sk³adania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem
wyj±tków okre¶lonych w ustawie p.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji
elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug
drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ
sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Portalu e-
Zamówienia który dostêpny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/, lub ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej jkwiatkowska@gminasj.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci
dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
Pozosta³e informacje zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO – postêpowanie przetargowe w trybie Ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
1. W zwi±zku z zapisami art. 13 ust 1 i 2 ROZPORZ¡DZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, ¿e Administratorem Pañstwa danych osobowych jest:
Wójt Gminy Sobienie-Jeziory, ul. Garwoliñska 16, 08-443 Sobienie-Jeziory, tel. (25) 6858090; e-mail: kchoim@gminasj.pl
2. Informujemy ¿e na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Krzysztofa Mikulskiego , który w jego imieniu nadzoruje sferê przetwarzania danych osobowych. Z IOD mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem mail: iod-km@tbdsiedlce.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.02.2023 na Dostawê kruszywa wraz z rozplantowaniem na drogach po³o¿onych na terenie Gminy Sobienie-Jeziory prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt. 1
4. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710 ), dalej „ustawa PZP” , zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych mo¿e byæ brak mo¿liwo¶ci udzielenia zamówienie publicznego. W szczególno¶ci niepodanie stosownych danych osobowych mo¿e skutkowaæ odrzuceniem oferty wykonawcy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
6. Administrator mo¿e udostêpniæ Pañstwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami ¶wiadcz±cych us³ugi na rzecz Administratora ( np. podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi informatyczne, czy us³ugi w zakresie archiwizacji lub niszczenia dokumentacji), w tym w³a¶ciciela Platformy Zakupowej, na której Administrator prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
7. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane do czasu osi±gniêcia celów dla których zosta³y pozyskane wskazanych w pkt 3, a nastêpnie przez okresy przewidziane w wewnêtrznych uregulowaniach Administratora oraz przez okres wymagany przepisami prawa, w tym Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych tj. przez okres 5 lat od zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, dla zamówieñ publicznych unijnych jest to okres 10 lat.
Pozosta³e informacje w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ wraz z dostaw± oraz rozplantowaniem na drogach gminnych i ¶ródpolnych po³o¿onych na terenie gminy Sobienie-Jeziory tj.: dostarczenie w miejsce wbudowania, równanie konserwowanej drogi, rozplantowanie kruszywa, zagêszczenie poprzez wa³owanie lub wibrowanie:
1) Kruszywa dolomitowego w ilo¶ci 5 000 ton, o frakcji 0 - 31,5 mm spe³niaj±cego polskie i europejskie normy jako¶ci (13043:2004; PN-EN 13242+A1:2010; PN-EN 13043:2013; PN-EN 12620:2010). Kruszywo to bêdzie wykorzystywane na remonty istniej±cych nawierzchni t³uczniowych oraz na wykonywanie podbudowy dróg, które w pocz±tkowym okresie bêd± spe³nia³y rolê nawierzchni. Kruszywo powinno spe³niaæ obowi±zuj±ce normy i posiadaæ odpowiedni atest. Kruszywo nie mo¿e zawieraæ elementów szkodliwych dla ¶rodowiska (np. azbest, popio³y itp.) oraz niebezpiecznych dla u¿ytkowników dróg (metal, drut, itp.). Kruszywo powinno byæ dostarczone odpowiednim ¶rodkiem transportu i wy³adowane na drogi wskazane przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
63100000-0 - Us³ugi prze³adunku i sk³adowania towarów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ korzystania z prawa opcji w zakresie rozszerzenia dostawy kruszywa o 50 % podstawowego zakresu zamówienia (tj. 2500 t). Zamawiaj±cy skorzysta z opcji w sytuacji, gdy stan dróg gminnych bêdzie wymaga³ dostaw kruszywa. Rozliczenie za dostarczenie kruszywa objêtego zakresem prawa opcji nast±pi na podstawie cen okre¶lonych w formularzu ofertowym.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert dokonana zostanie w/g nastêpuj±cych zasad:
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena ofertowa brutto - C
2) Termin p³atno¶ci - T
2. Powy¿szym kryteriom Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie
Kryterium Waga (%) Liczba punktów
Cena ofertowa brutto(c) 60 % 60
Sposób oceny wg wzoru
cena najtañszej oferty
C = ------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
Termin p³atno¶ci(T) 40 % 40
Wykonawca otrzyma nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
7 dni – 0 pkt
14 dni – 20 pkt
21 dni – 40 pkt
RAZEM (L=C+T) 100 % 100
3. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru: L = C + T – gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin p³atno¶ci”,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Je¿eli zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu z³o¿onych w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± dostawê kruszywa o frakcji 0-31,5 mm w ilo¶ci co najmniej 2000 ton.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
b) O¶wiadczenie o aktualno¶ci z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ – Za³±cznik nr 11 do SWZ
c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – za³±cznik w³asny;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy lub inne odpowiednie dokumenty; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Do wykorzystania wzór wykazu robót budowlanych (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:,
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w
jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu b±d¼ warunków selekcji.
2) w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym
¶rodkiem dowodowym.
3) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX
ust. 8 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie
warunku,
- w Rozdziale IX ust. 8 pkt 2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-01 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWO¯ENIE UCZNIÓW DO SZKÓ£ Z TERENU GMINY KRZYNOW£OGA MA£A W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie us³ugi w zakresie dowozu dzieci do placówek o¶wiatowych Gminy Sk±pe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Æmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPE£NOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK O¦WIATOWYCH WRAZ Z OPIEK¡ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkó³ i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesiêcznych w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyñcu Ma³ym oraz do miejsc zamieszkania.
wiêcej: Kruszywo »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.