eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaPRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W PRZEDSZKOLU NR 6 W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 1 W BRODNICY



Ogłoszenie z dnia 2024-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W PRZEDSZKOLU NR 6 W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 1 W BRODNICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 W BRODNICY

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341319631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp1brodnica@sp1.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1brodnica.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c584f83-93b8-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W PRZEDSZKOLU NR 6 W ZESPOLE SZKOLNO-PRZEDSZKOLNYM NR 1 W BRODNICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c584f83-93b8-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046311

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP1.341.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Brodnicy”.
1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
DZIENNA LICZBA POSIŁKÓW, ICH RODZAJ I ORIENTACYJNA LICZBA OSOBODNI
1.1 Dla dzieci z oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu nr 6 w Brodnicy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Brodnicy należy przygotowywać dwa lub trzy posiłki dziennie, w tym:
 dwa posiłki, obejmujące śniadanie i obiad dwudaniowy (co najmniej 3x w tygodniu),
 trzy posiłki, obejmujące śniadanie, obiad dwudaniowy (co najmniej 3 x w tygodniu) i podwieczorek zawierający 75% dziennej normy kalorycznej w danej grupie wiekowej dzieci od 3 do 6 lat.
1.2 Zmianie może ulec:
- liczba dzieci spożywających posiłki w oddziałach przedszkolnych,
- liczba osobodni w okresie ferii i przerw w nauce,
- liczba dni spowodowana nieobecnością dziecka,

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

I. Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
1) Kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia to:
588.279,42 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt dziewięć złotych i 42/100).

II. Zamawiający zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy Pzp poinformował, że:
1) Wykonawcy, których oferty zostały otwarte to:
a) Oferta Nr 1 – „JEDYNKA” Usługi Gastronomiczne s.c. Nowicka E. Dolecka B., ul. Królowej Jadwigi 3, 87-300 Brodnica.

2) Oferta Nr 1:
Cena oferty brutto: 997.040,00 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy czterdzieści złotych).

W związku z powyższym, działając na podstawie przepisu art. 255 ustawy Pzp, należy stwierdzić, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w powyższym przepisie. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie.

W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 997040,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.