Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Sawin w miesiącu styczeń i luty 2025r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chutecka
1.5.2.) Miejscowość: Sawin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 567 30 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-deab1cbb-4fca-4820-b7ea-0e4bbe32efd51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Sawin w miesiącu styczeń i luty 2025r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deab1cbb-4fca-4820-b7ea-0e4bbe32efd5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037157/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Sawin w okresie 01.01. - 28.02.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039001
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Odbiór odpadów jest to usługa, która powinna być świadczona w sposób ciągły i niezakłócony. Konsekwencje wystąpienia przerwy w świadczeniu tej usługi powodowałyby wystąpienie zagrożenia epidemiologicznego i dotknęły by nie tyle samego Zamawiającego, ale przede wszystkim mieszkańców, za których bezpieczeństwo odpowiada Zamawiający. Potrzeba odbioru i zagospodarowania odpadów na terenie Gminy ma charakter trwały, stały, nieprzerwany. Sytuacja nie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego tj. koniecznym było udzielenie zamówienia, a prowadzone przez Zamawiającego procedury konkurencyjne nie pozwoliły na wyłonienie wykonawcy w odpowiednim terminie, tj. do końca grudnia 2024 r. Pierwsze postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt.3) pzp, zaś w drugim postępowaniu zostało złożone odwołanie do KIO i Zamawiający czeka na jego rozstrzygnięcie.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9cf118b5-9f08-47eb-9133-bf02a4bbad27
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBO.271.5.2025.APK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1633333,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów przygotowania i recyklingu odpadów komunalnych oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r., poz. 399) oraz aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do powyższej ustawy, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego oraz obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Sawin, a w szczególności odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z każdego miejsca z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Sawin w tym: zaopatrzenie nieruchomości w worki do odbioru odpadów komunalnych.
2. Miejsca odbioru odpadów:
- liczba nieruchomości (jednorodzinnych i zagrodowych) – ok. 1400,
- liczba nieruchomości wielorodzinnych (spółdzielnie i wspólnoty) –5
3. Mapa z punktami adresowymi na terenie gminy Sawin dostępna jest w systemie informacji przestrzennej Gminny Portal Mapowy sawin.e-mapa.net,
4. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru sprzed posesji wyniesie ok 120 Mg.
5. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa (Załącznik nr 1a do zaproszenia do negocjacji) – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Projekt umowy (Załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143999,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143999,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143999,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Ewa Grzywna - Żmuda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632192315
7.3.4) Miejscowość: Żółtańce
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143999,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-17 do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NLZ.2025.271.04 Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kat. 3 i odpadów z tekstyliów
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Obsługa komunalna wydarzeń akcji ekologicznych i miejsc wyznaczonych w zakresie pojemników na odpady
- Załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest pochodzących z wymiany pokryć dachowych budynków mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie gminy Czernichów.
- Świadczenie usług w zakresie zbierania, transportu i przetwarzania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów komunalnych dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala w systemie bemarowym z pełną obsługą pacjenta przez okres 3 miesięcy.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.