Og³oszenie z dnia 2021-05-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00061388/01 - Wynik z dnia 2021-05-21
Og³oszenie nr 2021/BZP 00046352 z dnia 2021-05-05 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i przebudowa Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto Tuliszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019527
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstañców Styczniowych 1863 r. 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tuliszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-740
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 279 31 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tuliszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b21ac35-ad7e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00046352
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004292/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Remont i przebudowa Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.tuliszkow.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://epuap.gov.pl/wps/portal/ sekretariat@tuliszkow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych narz±dzi: a) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem:miniportal.uzp.gov.pl b) ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ c) poczty elektronicznej: sekretariat@tuliszkow.pl2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu oudzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP. 4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anychza po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lubo¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.6. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpny jest na li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu7. Dane postêpowania mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkichpostêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. 8. Sposób komunikowania siê zamawiaj±cego z wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert): 1) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie: a) za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz dokomunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez mini Portal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia;b) za pomoc± poczty elektronicznej – sekratariat@tuliszkow.pl 2) Wykonawcamo¿e sk³adaæ dokumenty i o¶wiadczenia w nastêpuj±cych formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .xls,.xlsx lub inne zgodne z katalogiem formatów wskazanych w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnychwymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.Oferta musi byæ sporz±dzona, w formie elektronicznej lubpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±ce korespondencji elektronicznych zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto Tuliszków z siedzib±: Plac Powstañców Styczniowych 1863 r. 1, 62-740 Tuliszków reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta – Krzysztofa Romana2) Inspektorem Ochrony Danych jest Magdalena Potrzebowska dane kontaktowe adres e-mail: rodo@tuliszkow.pl tel. 63 279 17 773) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Urzêdu Gminy i Miasta Tuliszków;5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, a w szczególno¶ci w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rozporz±dzeniu prezesa rady ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) Obja¶nienia: * Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. ** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont i przebudowa budynku Szko³y Podstawowej w Ogorzelczynie na dzia³ce nr ew. 641, obr Ogorzelczyn w zakresie dostosowania wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeñ budynku do obowi±zuj±cych warunków technicznych oraz remont dachu.2. Zakres robót obejmuje:- przebudowê zespo³u sanitariatów na parterze wraz z dostosowaniem ich do potrzeb osób z ograniczona sprawno¶ci± ruchow±;- przebudowê sanitariatów na piêtrze budynku dostosowuj±c± je do warunków technicznych;- dostosowanie innych elementów budynku do obowi±zuj±cych warunków technicznych poprzez ich przebudowê i/lub uzyskanie przewidzianego prawem odstêpstwa;- remont dachu budynku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261200-6 - Wykonywanie pokryæ dachowych i malowanie dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami ocenyofert podanymi poni¿ej. Za najkorzystniejsza ofertê zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska³a najwiêksza liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u wpostêpowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce:1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia szczególnychwymagañ w zakresie opisu spe³nienia tego warunku udzia³u w postêpowaniu. 2) kompetencji lubuprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnychprzepisów:Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³nienia tegowarunku udzia³u w postêpowaniu. 3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) warunek tenzostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przedup³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tymokresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±ce na budowie, przebudowielub remoncie budynku o ³±cznej warto¶ci minimum 200 000 z³ brutto, która zosta³a wykonana wsposób nale¿yty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owoukoñczona.Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedna robotê budowlan± rozumie siê wykonanierobót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.b) warunek ten zostanie uznanyza spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostan±skierowane do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej 1 osob±, która posiada uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bezograniczeñ; co najmniej 1 osob±, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalno¶ci instalacyjno-in¿ynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñelektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ; co najmniej 1 osob±, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych ikanalizacyjnych bez ograniczeñ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 oraz z art.108 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publicznetytu³em ¶rodka karnego, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,b)o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniuustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076,1086) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tejsamej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofertyniezale¿nie od innego wykonawcy, nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg wzoru stanowi±cegoza³±cznik nr 5 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywemterminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezosta³y wykonane - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ, z za³±czeniem dowodówokre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o którychmowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,b) wykazu osóbskierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych zakierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanychprzez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazustanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.c) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotówudostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub innypodmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdziedysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 doSWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zestawienie dokumentów, które sk³adaj± siê na ofertê:1) Wype³niony formularz ofertowy (wg wzoru – za³±cznik nr 2 do SWZ); 2) Kosztorys ofertowy (za³±cznik nr 2a do SWZ) 3) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adne na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3a SWZ); 4) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru – za³±cznik nr 3b SWZ);5) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy przez podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcy zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 3c SWZ) – je¶li dotyczy;6) O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy przez podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcy zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 3d SWZ) – je¶li dotyczy;7) O¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; 8) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego – je¿eli dotyczy (niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówieni stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ); 9) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±; 10) Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania; 11) Wnie¶æ wymagane przez Zamawiaj±cego wadium”.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100). Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zosta³y opisane w SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):a) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;b) do oferty nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy;c) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;f) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna;g) Dokumenty, o których mowa w pkt. 6. ppkt. 1) lit. a) obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,h) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1. ppkt 1) i 2) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie.2. W przypadku wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje siê odpowiednio. 3. Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie cyfrowego odwzorowania pe³nomocnictwa (sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ po¶wiadczone przez upe³nomocnionego.4. Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania. 5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, o którym mowa powy¿ej je¿eli Zamawiaj±cy posiada dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takiej sytuacji Wykonawca winien wskazaæ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce zlokalizowanie stosownych dokumentów. Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcê dokument.6. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-21 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê dokonuj±c przes³ania zaszyfrowanej oferty za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-19
2021-05-05 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespo³u Szkó³ Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- Prace budowlane zwi±zane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.