Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054124/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
- 2022/BZP 00059621/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-16
- 2022/BZP 00140807/01 - Wynik z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH WG 4 PAKIETÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amanys@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWYCH WG 4 PAKIETÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd74c78-858b-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
− https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: − https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w rozdz. XII), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub za pomocą poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust.6 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XIX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XIX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/ZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki dla dorosłych DZIENNE. Nie zawierające lateksowych elementów. Posiadają wewnętrzne osłonki boczne zapobiegające wypływowi moczu i kału. Elastyczne, rozciągliwe przylepco- rzepy min.1 cm, mocujące; wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie). Ściągacze taliowe. Pieluchomajtki z laminatu włókninowo foliowego na całej powierzchni, oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonanie z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze. System neutralizujący nieprzyjemny zapach. Anatomiczny kształt produktu. Wskaźnik wilgoci. Pakowane po 30 szt. Rozmiar S (obwód 55-80cm). Minimalna chłonność 1600 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar S (obwód 55-80cm). Minimalna chłonność 1600 g. wg ISO 11948-1 12 000 sztuka
Pieluchomajtki dla dorosłych DZIENNE. Nie zawierające lateksowych elementów. Posiadają wewnętrzne osłonki boczne zapobiegające wypływowi moczu i kału. Elastyczne, rozciągliwe przylepco- rzepy min.1 cm, mocujące; wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie). Ściągacze taliowe. Pieluchomajtki z laminatu włókninowo foliowego na całej powierzchni, oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonanie z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze. System neutralizujący nieprzyjemny zapach. Anatomiczny kształt produktu. Wskaźnik wilgoci. Pakowane po 30 szt. Rozmiar M (obwód 75-110cm). Minimalna chłonność 2300 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar M (obwód 75-110cm). Minimalna chłonność 2300 g. wg ISO 11948-1 120 000 sztuka
Pieluchomajtki dla dorosłych DZIENNE. Nie zawierające lateksowych elementów. Posiadają wewnętrzne osłonki boczne zapobiegające wypływowi moczu i kału. Elastyczne, rozciągliwe przylepco- rzepy min.1 cm, mocujące; wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie). Ściągacze taliowe. Pieluchomajtki z laminatu włókninowo foliowego na całej powierzchni, oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonanie z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze. System neutralizujący nieprzyjemny zapach. Anatomiczny kształt produktu. Wskaźnik wilgoci. Pakowane po 30 szt. Rozmiar L (obwód 100-150cm). Minimalna chłonność 2600 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar L (obwód 100-150cm) Minimalna chłonność 2600 g. wg ISO 11948-1 210 000 sztuka
Pieluchomajtki dla dorosłych DZIENNE. Nie zawierające lateksowych elementów. Posiadają wewnętrzne osłonki boczne zapobiegające wypływowi moczu i kału. Elastyczne, rozciągliwe przylepco- rzepy min.1 cm, mocujące; wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie). Ściągacze taliowe. Pieluchomajtki z laminatu włókninowo foliowego na całej powierzchni, oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonanie z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze. System neutralizujący nieprzyjemny zapach. Anatomiczny kształt produktu. Wskaźnik wilgoci. Pakowane po 30 szt. Rozmiar XL (obwód 130-170cm).Minimalna chłonność 2600 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar XL (obwód 130-170cm) Minimalna chłonność 2600 g. wg ISO 11948-1 15 000 sztuka
Pieluchomajtki dla dorosłych NOCNE. Dla osób z tendencją do uczuleń - nie zawierające lateksowych elementów. Wewnętrzne osłonki boczne zapobiegające wypływowi moczu i kału. Elastyczne, rozciągliwe przylepco - rzepy min.1 cm, mocujące; wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie). Ściągacze taliowe. Pieluchomajtki z laminatu włókninowo foliowego na całej powierzchni, oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonanie z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze. System neutralizujący nieprzyjemny zapach. Anatomiczny kształt produktu. Wskaźnik wilgoci. Pakowane po 30 szt. Rozmiar S (obwód 55-80cm). Minimalna chłonność 2100 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar S (obwód 55-80cm). Minimalna chłonność 2100 g. wg ISO 11948-1 12 000 sztuka
Pieluchomajtki dla dorosłych NOCNE. Dla osób z tendencją do uczuleń - nie zawierające lateksowych elementów. Wewnętrzne osłonki boczne zapobiegające wypływowi moczu i kału. Elastyczne, rozciągliwe przylepco - rzepy min.1 cm, mocujące; wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie). Ściągacze taliowe. Pieluchomajtki z laminatu włókninowo foliowego na całej powierzchni, oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonanie z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze. System neutralizujący nieprzyjemny zapach. Anatomiczny kształt produktu. Wskaźnik wilgoci. Pakowane po 30 szt. Rozmiar M (obwód 75-110cm). Minimalna chłonność 2900 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar M (obwód 75-110cm). Minimalna chłonność 2900 g. wg ISO 11948-1 18 000 sztuka
Pieluchomajtki dla dorosłych NOCNE. Dla osób z tendencją do uczuleń - nie zawierające lateksowych elementów. Wewnętrzne osłonki boczne zapobiegające wypływowi moczu i kału. Elastyczne, rozciągliwe przylepco - rzepy min.1 cm, mocujące; wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie). Ściągacze taliowe. Pieluchomajtki z laminatu włókninowo foliowego na całej powierzchni, oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonanie z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze. System neutralizujący nieprzyjemny zapach. Anatomiczny kształt produktu. Wskaźnik wilgoci. Pakowane po 30 szt. Rozmiar L (obwód 100-150cm). Minimalna chłonność 3200 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar L (obwód 100-150cm). Minimalna chłonność 3200 g. wg ISO 11948-1 20 000 sztuka
Pieluchomajtki dla dorosłych NOCNE. Dla osób z tendencją do uczuleń - nie zawierające lateksowych elementów. Wewnętrzne osłonki boczne zapobiegające wypływowi moczu i kału. Elastyczne, rozciągliwe przylepco - rzepy min.1 cm, mocujące; wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie). Ściągacze taliowe. Pieluchomajtki z laminatu włókninowo foliowego na całej powierzchni, oddychające na całej powierzchni wyrobu tj. wykonanie z laminatu przepuszczającego powietrze na całej powierzchni, ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) jak i zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze. System neutralizujący nieprzyjemny zapach. Anatomiczny kształt produktu. Wskaźnik wilgoci. Pakowane po 30 szt. Rozmiar XL (obwód 100-150cm). Minimalna chłonność 3200 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar XL (obwód 130-170cm) Minimalna chłonność 3200 g. wg ISO 11948-1 15 000 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: • Pakiet 1
Kryterium JAKOŚĆ:
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 80%
JAKOŚĆ 20%
Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 80 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym Pakiecie)
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym Pakiecie)
Kryterium JAKOŚĆ dla pakietu 1 dla każdej pozycji:
SPOSÓB OBLICZANIA WARTOŚCI PUNKTOWEJ KRYTERIUM JAKOŚĆ:
Suma punktów uzyskanych przez
Wykonawcę z parametrów jakościowych
Wartość punktowa kryterium JAKOŚĆ = ----------------------------------------------------------- x 20% x 100
Maksymalna suma punktów możliwa do
uzyskania z parametrów ocenianych
Osłonki boczne wewnętrzne skierowane na zewnątrz 10 pkt
Osłonki boczne wewnętrzne skierowane do środka 0 pkt
Dwa ściągacze taliowe przednie i tylne 10 pkt
Mniej niż dwa ściągacze taliowe przednie i tylne 0 pkt
Maksymalna ilość punktów do uzyskania z parametrów jakościowych w zakresie jednej poz. wynosi max 20 pkt
Maksymalna ilość punktów do uzyskania z parametrów jakościowych w pakiecie nr 1 wynosi – 160 pkt
Wykonawca w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SWZ) zobowiązuje się do wskazania TAK/NIE przy każdym kryterium jakościowym.
3. Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chusteczki nawilżone z włókniny, oczyszczająco - pielęgnacyjne dla dorosłych. Opakowanie z zamknięciem na klips. Opakowanie zawierające minimum 50 sztuk chusteczek. Rozmiar 25 cm x 30 cm 140 000 sztuka
Pianka myjąco- pielęgnująca /bez użycia wody/ dla dorosłych do pielęgnacji skóry pacjentów leżących z nietrzymaniem moczu i/lub kału .Produkt ma służyć oczyszczaniu delikatnej skóry, narażonej na podrażnienia. Produkt ma działać odżywczo na tkankę skórną, wzmacniać powłokę hydrolipidową , podnosząc odporność na czynniki drażniące . Ma zawierać komponenty odpowiedzialne za prawidłowe nawilżenie skóry przywracając i utrzymując fizjologiczny odczyn PH, wykazując działanie antybakteryjne. Produkt ma posiadać właściwości pochłaniania nieprzyjemnych zapachów. Pianka nie wymagająca spłukiwania. Pojemność 500 ml. 1 opakowanie- 500 ml 2 000 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
• Pakiet 2,3,4
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%
Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym Pakiecie)
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym Pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lignina w płatach bielona .Wielkość 40 cm x 60 cm +/- 5 cm . Opakowanie max.5 kg 40 cm x 60 cm+/- 5 cm Opakowanie max.5 kg 9 000 kg.
Wata opatrunkowa bawełniana 100%. Opakowanie po 500 g Opakowanie po 500 g 100 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
• Pakiet 2,3,4
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%
Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym Pakiecie)
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym Pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchy jednorazowe dla noworodków. Z wycięciem na pępek. Nie powodujące alergii. Pakowane po 40-60 szt. Rozmiar 1 (od 2-5 kg.). Minimalna chłonność 390 g. wg ISO 11948-1 Rozmiar 1 (od 2-5 kg.) Minimalna chłonność 390 g. wg ISO 11948-1 31 200
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
• Pakiet 2,3,4
KRYTERIUM WARTOŚĆ PUNKTOWA WAGI W %
CENA 100%
Kryterium CENA:
Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:
cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym Pakiecie)
cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym Pakiecie)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem ich złożenia.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego, opracowania w języku polskim, zawierające informacje o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów. Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu,2. deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm) – 1,2,3,4
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. podpisany załącznik nr 1 do SWZ.
5. Próbka dla pakietu 1,2,3,4 - po 1 opakowaniu zbiorczym,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego, opracowania w języku polskim, zawierające informacje o parametrach technicznych oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów. Dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 SWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu,2. deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych Dz. U. 2010 nr 107 poz. 679 z późn. zm) – 1,2,3,4
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. podpisany załącznik nr 1 do SWZ.
5. Próbka dla pakietu 1,2,3,4 - po 1 opakowaniu zbiorczym,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
I. Dokumenty składające się na ofertę:a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,
b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w rozdz. XV ust. 2 Specyfikacji),
UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),
d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),
e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
g) podpisany załącznik nr 1 do SWZ.
h) Próbka – pakiet 1,2,3,4
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa
w ust. 7 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznegona warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać, za pośrednictwem miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-15
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.