Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547514/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie w Połańcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.5.2.) Miejscowość: Połaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8623031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie w Połańcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-584e4173-98da-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042503/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.435.2023.TID-2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215716,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac budowlanych obejmuje Budowę stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie w Połańcu
w tym:
• lokalizacja 1: Wykonanie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie przy ul. Królowej Jadwigi w Połańcu;
• lokalizacja 2: Wykonanie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie przy ul. Kosynierów w Połańcu;
• lokalizacja 3: Wykonanie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie przy ul. Gen. Zajączka I w Połańcu;
• lokalizacja 4: Wykonanie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie przy ul. Gen. Zajączka II w Połańcu;
• lokalizacja 5: Wykonanie stanowisk postojowych dla samochodów osobowych do 10 stanowisk włącznie przy ul. Głowackiego w Połańcu.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
a) Załączone kosztorysy ofertowe – stanowią podstawę do oszacowania robót,
b) Załączona dokumentacja techniczna- stanowi jedynie uzupełnienie w/w zakresów;
c) Załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych
3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
5. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
Wymagania dodatkowe:
7. Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
8. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
9. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 36 miesięcy, a max. 48 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242476,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560511,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242476,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy "Stabil’’ Henryk Bednarski ,Andrzej Bednarski, Dawid Bednarski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HENRYK BEDNARSKI WSPÓLNIK S.C., ANDRZEJ BEDNARSKI WSPÓLNIK S.C. w spadku, DAWID BEDNARSKI WSPÓLNIK S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8661447682
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242476,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy ul. Chełmońskiego 2 w Białymstoku na działkach o nr ewid. gr. 548/1, 548/2 obręb 16 - Wygoda.
- Wykonanie parkingu przy drodze gminnej w m. Niedźwiadna, gm. Szczuczyn
- Budowa budynku administracyjno-gospodarczego wraz z chłodnią na sadzonki w Gospodarstwie Szkółkarskim w Mierzycach
- Rozbudowę drogi powiatowej nr 1226R Cmolas - Świerczów w km 0+500 do km 3+960 w miejscowości Cmolas, Świerczów
- Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego uczniów i słuchaczy Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 2
- Zagospodarowanie terenu wokół Ośrodka Zdrowia w Cewicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.