Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587182/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w budynkach należących do ZDW w Zielonej Górze w lokalizacjach:
Zad. 1– ZDW w Zielonej Górze,
Zad. 2– RDW w Zielonej Górze,
Zad. 3 – RDW w Kożuchowie,
Zad. 4 – RDW w Kłodawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b7fa848-08b5-479a-9447-844033d7f0301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w budynkach należących do ZDW w Zielonej Górze w lokalizacjach:Zad. 1– ZDW w Zielonej Górze,
Zad. 2– RDW w Zielonej Górze,
Zad. 3 – RDW w Kożuchowie,
Zad. 4 – RDW w Kłodawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b7fa848-08b5-479a-9447-844033d7f030
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051833/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Utrzymanie czystości w budynkach należących do ZDW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587182
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2910.122.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usługi obejmuje:Zadanie nr 1 – Utrzymanie czystości w budynku Zarządy Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, al. Niepodległości 32;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 102738,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usługi obejmuje:Zadanie nr 2 – Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – dotyczy budynków Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach:
a) Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Zielonej Górze, ul. Nowa 1,
b) Obwód Drogowy Babimost, ul. Towarowa 4,
c) Obwód Drogowy Bobrowice, Bobrowice 115;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 122082,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usługi obejmuje:Zadanie nr 3 – Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – dotyczy budynków Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie w następujących lokalizacjach:
a) Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Kożuchowie, ul. Szprotawska 30,
b) Obwód Drogowy Lubsko, ul. Kolejowa 44,
c) Obwód Drogowy Sława, ul. Kolonia 4,
d) Obwód Drogowy Żagań, ul. Lotników Alianckich 27B;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 109848,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres usługi obejmuje:Zadanie nr 4 – Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze – dotyczy budynków Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie w następujących lokalizacjach:
a) Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Kłodawie, ul. Owocowa 2,
b) Obwód Drogowy Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady 24,
c) Obwód Drogowy Sulęcin, ul. Daszyńskiego 49,
d) Obwód Drogowy Ośno Lubuskie, ul. Sulęcińska 22
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 121961,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie wpłynęły cztery oferty.
Oferta nr 4 tj.: PLATINUM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Długa 4A lokal 29, 67-100 Nowa Sól,
oraz
Oferta nr 3 tj.: Agencja Ochrony Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „VOTUM” Lech Bączkowski, ul. Nowa 21, 85-119 Bydgoszcz,
zostały odrzucone na mocy art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”
Z kolei, cena oferty nr 2 złożona przez Konsorcjum:
Lider: Jantar 2 Sp. z o. o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk
pozostali Wykonawcy:
1) Jantar Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk,
2) Sekret Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk,
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 13.12.2024 r., na mocy art. 307 ust. 2 ustawy Pzp zwrócił się do Wykonawców o wyrażenie pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni tj. do dnia 16.01.2025r. Zamawiający poinformował, iż przedłużenie terminu związania ofertą, dopuszczalne jest tylko wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Pisemną zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wpłaconego już wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą należało przekazać Zamawiającemu w terminie do dnia 17.12.2024 r. Wykonawcy:
1) Agencja Ochrony Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe „VOTUM” Lech Bączkowski,
2) PLATINUM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
do upływu tego terminu, nie złożyli pisemnej zgody.
W związku z powyższym oferty w/w Wykonawców zostały odrzucone na mocy art. jak wyżej.
Z uwagi na fakt, iż kolejna oferta złożona przez Konsorcjum:
Lider: Jantar 2 Sp. z o. o.,
pozostali Wykonawcy:
1) Jantar Sp. z o.o.,
2) Sekret Sp. z o.o.,
z ceną ofertową brutto 156 308,40 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 126 368,67 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty, postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. jak wyżej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie wpłynęły trzy oferty.
Oferta nr 4 tj.: PLATINUM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Długa 4A lokal 29, 67-100 Nowa Sól,
została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”
Z kolei, cena oferty nr 1 złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Szymon Grzebyszak, ul. Marii Konopnickiej 13, 63-210 Żerków, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 13.12.2024 r., na mocy art. 307 ust. 2 ustawy Pzp zwrócił się do Wykonawców o wyrażenie pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni tj. do dnia 16.01.2025r. Zamawiający poinformował, iż przedłużenie terminu związania ofertą, dopuszczalne jest tylko wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Pisemną zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wpłaconego już wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą należało przekazać Zamawiającemu w terminie do dnia 17.12.2024 r.
Wykonawca PLATINUM POLSKA Sp. z o.o. do upływu tego terminu, nie złożył pisemnej zgody.
W związku z powyższym oferta w/w Wykonawcy została odrzucona na mocy art. jak wyżej.
Z uwagi na fakt, iż kolejna oferta złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Szymon Grzebyszak z ceną ofertową brutto 198 359,76 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 150 161,70 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty, postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. jak wyżej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie wpłynęły trzy oferty.
Oferta nr 4 tj.: PLATINUM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Długa 4A lokal 29, 67-100 Nowa Sól,
została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”
Z kolei, cena oferty nr 1 złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Szymon Grzebyszak, ul. Marii Konopnickiej 13, 63-210 Żerków, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 13.12.2024 r., na mocy art. 307 ust. 2 ustawy Pzp zwrócił się do Wykonawców o wyrażenie pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni tj. do dnia 16.01.2025r. Zamawiający poinformował, iż przedłużenie terminu związania ofertą, dopuszczalne jest tylko wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Pisemną zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wpłaconego już wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą należało przekazać Zamawiającemu w terminie do dnia 17.12.2024 r. Wykonawca PLATINUM POLSKA Sp. z o.o. do upływu tego terminu, nie złożył pisemnej zgody.
W związku z powyższym oferta w/w Wykonawcy została odrzucona na mocy art. jak wyżej.
Z uwagi na fakt, iż kolejna oferta złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Szymon Grzebyszak z ceną ofertową brutto 174 153,24 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 135 113,50 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty, postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. jak wyżej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na przedmiotowe postępowanie wpłynęły cztery oferty.
Oferta nr 4 tj.: PLATINUM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Długa 4A lokal 29, 67-100 Nowa Sól,
oraz
Oferta nr 5 tj.: Progress Adam Piotrowski, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 4, 69-200 Sulęcin
zostały odrzucone na mocy art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych, cyt.: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą”
Z kolei, cena oferty nr 1 złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Szymon Grzebyszak, ul. Marii Konopnickiej 13, 63-210 Żerków, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 13.12.2024 r., na mocy art. 307 ust. 2 ustawy Pzp zwrócił się do Wykonawców o wyrażenie pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 30 dni tj. do dnia 16.01.2025r. Zamawiający poinformował, iż przedłużenie terminu związania ofertą, dopuszczalne jest tylko wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Pisemną zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wpłaconego już wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą należało przekazać Zamawiającemu w terminie do dnia 17.12.2024 r. Wykonawcy:
1) PLATINUM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
2) Progress Adam Piotrowski,
do upływu tego terminu, nie złożyli pisemnej zgody.
W związku z powyższym oferty w/w Wykonawców zostały odrzucone na mocy art. jak wyżej.
Z uwagi na fakt, iż kolejna oferta złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE Szymon Grzebyszak z ceną ofertową brutto 192 027,60 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 150 012,62 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty, postępowanie podlega unieważnieniu na mocy art. jak wyżej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeglądy i naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników oraz osprzętu będących w posiadaniu: Zad. nr 1 - RDW w Kożuchowie, Zad. nr 2 - RDW w Kłodawie.
- Wydruk i dostawa katalogu prom.-infor. oraz katalogu elektronicznego potencjału rynku gospodarczo ekonomicznego branży spożywczej i branż pochodnych Woj. Lubuskiego wraz z przeprowadzeniem kampanii
- "Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FASTFOOD & CAFÉ & RESTAURANT EXPO HELSINKI 2025 w Finlandii"
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- Wymiana pionów kanalizacyjnych w budynku przy ul. Partyzantów 42 w Zielonej Górze.
- NZ.261.5.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego wraz z użyczeniem urządzeń medycznych.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości na potrzeby Przychodni WOMP-ZCLiP Nr1, Nr2 i Nr3 w Szczecinie oraz Przychodni WOMP-ZCLiP Nr4 i Nr5 w Stargardzie".
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) pomieszczeń Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, w Oddziałach: Wejherowie, Starogardzie Gd., Gdyni, Słupsku oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń należących do Parku Narodowego ,,Ujście Warty''
- Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostkach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W LATACH 2025-2026
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.