Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046492 z dnia 2021-05-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów budowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów budowlanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b45a711d-8d53-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014146/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Materiały budowlane.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023019/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-1042/21/57/IR
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 147978,74
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. - Dostawy zamków i okuć budowlanych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 a do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44520000-1 - Zamki, klucze i zawiasy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423000-1 - Artykuły różne
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44521100-9 - Zamki
44521110-2 - Zamki do drzwi
44521130-8 - Zamki o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 38056,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Dostawy materiałów do budowy ścianek gipsowych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 b do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212500-4 - Kątowniki i profile
44334000-0 - Profile
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
44921100-3 - Gips
4.5.5.) Wartość części: 39943,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Dostawy materiałów murarskich - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 c do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44113120-2 - Płyty chodnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111200-3 - Cement
44921200-4 - Wapno
4.5.5.) Wartość części: 17715,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Dostawy materiałów dekarskich - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 d do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44112500-3 - Odachowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14622000-7 - Stal
14715000-6 - Miedź
44113620-7 - Asfalt
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze
4.5.5.) Wartość części: 52262,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36826,27
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39873,53
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36826,27
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ROBEX S.C. Robert Lewandowski Monika Otłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014892542
7.3.3) Ulica: ul. Wilanowska 1
7.3.4) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBEX S.C Robert Lewandowski, Monika Otłowska
jakie przetargi wygrała firma
ROBEX S.C Robert Lewandowski, Monika Otłowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38056,34
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30659,29
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56160,97
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30659,29
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Kazimierz Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005185487
7.3.3) Ulica: Al. Legionów 4
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39943,12
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17715,92
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31245,45
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17715,92
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Kazimierz Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005185487
7.3.3) Ulica: Al. Legionów 4
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17716,92
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44073,98
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75508,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44073,98
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Kazimierz Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005185487
7.3.3) Ulica: al. Legionów 4
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52262,36
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy naukowych i wyposażenia w ramach projektu pn. "Zawodowo i profesjonalnie w szkołach z powiatu chełmińskiego"
- Dostawa materiałów budowlanych
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- Budowa BIOBED - stanowiska do czyszczenia i płukania opryskiwaczy oraz przygotowania cieczy roboczej
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 1
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.