Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych (1) w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie
Śląskiej – liczba godzin do 1250
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA WYTRZEŹWIEŃ W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241978740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tołstoja 11
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 2444280
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izba_rs@izbawytrzezwienrudasl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbawytrzezwienrudasl.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych (1) w Izbie Wytrzeźwień w RudzieŚląskiej – liczba godzin do 1250
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d78cb2-38be-4315-8bba-42e64452fff5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt1 ustawy PZP nie wpłynęły żadne oferty, tym samym postępowanie zostało unieważnione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: IW.D.26.2096.2024.WK
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IW.D.26.2183.2024.WK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług medycznych (1) w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie
Śląskiej – liczba godzin do 1250
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA MOHAMED ABDO AHMED ALI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342475761
7.3.3) Ulica: ul.Struzika 8B/24
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-806
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA - MOHAMED ALI
jakie przetargi wygrała firma
SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA - MOHAMED ALI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zamówienie na usługi szkoleniowe dla osób, które chcą założyć własną działalność gospodarczą w ramach projektu: "Szansa na (samo)zatrudnienie - bis"
- Modernizacja instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku przy ul. Janasa 26 w Rudzie Śląskiej - etap II
- Remont mostu przenośnikowego ob. 1.12 dla KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 w Rudzie Śląskiej.
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1 Podkłady, serwety Pakiet nr 2 Materiały jednorazowe do sterylizacji
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej, procesu szkolenia żołnierzy zawodowych jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz innych przedsięwzięć
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- "Hospitalizacje diagnostyczne dla celów orzeczniczych, w ramach usług wojskowo-lekarskich dla Rejonowej Wojskowej Komisji Lekarskiej (RWKL) w Poznaniu" Nr sprawy: 54/z/2024
- Całodobowe świadczenie usług medycznych w zakresie osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu wytrzeźwienia i przewidzianych do umieszczenia w PdOZ dla KPP w Piasecznie
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.