Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00191842/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
- 2021/BZP 00071798/01 - Wynik z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046564 z dnia 2021-05-05 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Kaliskiej w Ostrowie Wielkopolskim na odc. dł. ok. 900 m
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251582677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2b
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627352576
1.5.8.) Numer faksu: 627352664
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzd.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzd.osw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Kaliskiej w Ostrowie Wielkopolskim na odc. dł. ok. 900 m
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a34d90ce-ad8f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002215/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Przebudowa ul. Kaliskiej w Ostrowie Wielkopolskim na odc. dł. ok. 900 m
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacjamiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:1) poczty elektronicznej, e-mailzamawiającego: biuro@mzd.osw.pl2) platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl pod adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4,Linux,lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, wprzypadku Internet Explorerminimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowanyprogram AdobeAcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasuodbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.8)Wykonawca,przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonymna stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie ofertyw sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treściąoferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomośćdo Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i niebędzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązeknarzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.10)Zamawiający informuje, że instrukcjekorzystania zplatformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków owyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszympostępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców"na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje11) Zamawiającynie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej,wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone wrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Zamawiającyinformuje, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w OstrowieWielkopolskim, ul. Zamenhofa 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, tel.: (62) 735 25 76, fax.: (62) 735 2664, e-mail: biuro@mzd.osw.pl, 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zarządzie Drógjest pan Karol Nawrot. Można się z nim skontaktować poprzez e-mail: iod@aboutit.pl lub pisemnie naadres siedziby Administratora.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp,5) Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres oraz w zakresiewymaganym przez przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z Pzp,7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądaniaod Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO,9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO,c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.263.9.2021.I3
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kaliskiej w Ostrowie Wielkopolskim na odcinku od ul. Harcerskiej w kierunku ul. Nowa Krępa wraz z przebudową zlokalizowanych w ciągu drogi skrzyżowań z ul. Limanowskiego/ ul. Piłsudskiego oraz z ul. Grabowską. Długość przebudowywanego odcinka – 920m.Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie: • nawierzchni na istniejącej jezdni bitumicznej (remont) - warstwa ścieralna AC 11S 50/70 gr. 4cm;• nawierzchni na istniejącej jezdni bitumicznej (remont + wzmocnienie) - warstwa ścieralna AC 11S 50/70 gr. 4cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 8 cm• nawierzchni jezdni (poszerzenie) - warstwa ścieralna AC 11S 50/70 gr. 4cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 gr. 8 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm; warstwa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm – 1,5MPa• nawierzchni na zatokach autobusowych z betonu C30/37 gr. 22 cm; z warstwą poślizgową dylatowaną; podbudowa betonowa z betonu C8/10 gr. 15 cm• nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego oraz ścieżki rowerowej – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 gr. 4cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm; warstwa z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa;• nawierzchni chodników – betonowa kostka brukowa w kolorze szarym gr. 8cm na podsypce cem.-piask. gr. 3cm i warstwie kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 1,5MPa gr. 10cm• nawierzchni zjazdów do posesji w ciągu chodników - kostka brukowa gr.8cm grafitowa na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15cm oraz warstwa kruszywa stabilizowanego cementem Rm = 1,5MPa gr. 10cm• nawierzchni miejsc postojowych - kostka brukowa betonowa gr.8cm szara na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15cm oraz warstwa kruszywa stabilizowanego cementem Rm = 1,5MPa gr. 10cm• nawierzchni wyspy kanalizującej - kostka brukowa betonowa gr.8cm czerwona na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15cm oraz warstwa kruszywa stabilizowanego cementem Rm = 1,5MPa gr. 10cm• studzienek ściekowych z przykanalikami• krawężników, oporników i obrzeży• oznakowania poziomego i pionowego;• plantowania + humusowania z obsianiem trawą + nasadzenia zieleni;• acyklicznej i akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Grabowską.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Przewiduje się udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, łącznie do 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych obejmujących m.in.: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe (m.in. rozebranie ław betonowych pod krawężniki, krawężników i obrzeży betonowych, nawierzchni z płyt betonowych o różnych wymiarach, nawierzchni z kostki betonowej i kamienno-betonowej, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, ścieków z elementów betonowych, frezowanie istniejącej nawierzchni); ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych; wykonanie ścieku przykrawężnikowego z betonowej kostki brukowej; wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej; wykonanie ścieżki rowerowej i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej; wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej; wykonanie nawierzchni zatoki autobusowej; wykonanie nawierzchni bitumicznych – wzmocnienia istniejącej nawierzchni; wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej z konstrukcją; elementy pozostałe tj. regulacja pionowa studni, kratek, zaworów itp.; humusowanie i nasadzenia w pasach zieleni; wykonanie oznakowania pionowego i poziomego; wykonanie sygnalizacji świetlnej; inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza itp. Wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót oszacowano na 20% zamówienia podstawowego. Warunki udziału w postępowaniu – jak w przetargu podstawowym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:- dwie roboty z zakresu budowy/przebudowy/rozbudowy drogi z betonu asfaltowego o długości nie mniejszej niż 400 mb każda,- wykonanie budowy/przebudowy acyklicznej-akomodacyjnej sygnalizacji świetlnej o wartości robót min. 150.000,00 zł brutto.b) Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do:- kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, które zgodnie z przepisami pozwolą na zrealizowanie przedmiotowego zadania.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykazu robót budowlanych (załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 4 (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. a SWZ),Uwaga: Wypełniając tabelę należy zaznaczyć poprzez podkreślenie, czy wymieniona robota jest doświadczeniem własnym, czy doświadczeniem innego podmiotu. Zaznaczenie zwrotu „innego podmiotu” oznacza, że wykonawca spełniając warunek udziału w postępowaniu korzysta z doświadczenia innych podmiotów. W tym przypadku należy już do oferty dołączyć zobowiązanie, o którym mowa w pkt 8.3 ppkt 1 SWZ.2) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 5 (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 7 ppkt 4 lit. b SWZ),Uwaga: Wypełniając oświadczenie, w tabeli należy zaznaczyć poprzez podkreślenie zwrotu „polegamy” lub „nie polegamy” sposób dysponowania osobami posiadającymi wskazane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Zaznaczenie zwrotu „polegamy” oznacza, że wykonawca spełniając warunek udziału w postępowaniu polega na osobach innych podmiotów. W tym przypadku należy już do oferty dołączyć zobowiązanie, o którym mowa w pkt 8.3 ppkt 2 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty – załącznik nr 12. Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia i spełniania warunków – załącznik nr 23. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (doświadczenia) – załącznik nr 3a4. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób) – załącznik nr 3b5. Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 46. Wykaz osób – załącznik nr 57. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 68. Wzór umowy – załącznik nr 79. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 8SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
15.000,00 zł6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Pełnomocnictwo z podaniem zakresu, imienia i nazwiska pełnomocnika 2. Każdy zwykonawców składa oddzielnie aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)8.6. 3. Wodniesieniu do warunków określonych w pkt 7 ppkt 4 lit. a i lit. b SWZ, wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wtakim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dooferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy (załącznik nr 6).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany, mogą dotyczyć:1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w §2, która spowodowana będzie: a) wystąpieniem warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, terenowych, w szczególności:- wystąpienia siły wyższej (np.: wojna, strajk, stan klęski żywiołowej, epidemia itd.);- warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0,0 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi;- warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów;- niewypałów i niewybuchów; - wykopalisk archeologicznych;- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, warunki gruntowe itp.);- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.);b) konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,c) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji,d) zmian w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,e) pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,f) zaistnieniem uwarunkowań organizacyjno-technicznych, w szczególności mających miejsce w przebudowywanych obiektach, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez użytkownika, bądź realizacji prac przez więcej niż jednego wykonawcę na wspólnym placu budowy, a także w przypadkach przerwania robót objętych przedmiotem umowy na czas realizacji robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym prac niemożliwych do przewidzenia albo prac polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, usług lub dostaw;g) zmiany terminu będącej następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji decyzji, zezwoleń czy odmowy ich wydania na skutek błędów w dokumentacji projektowej,h) wystąpieniem innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które w szczególności dotyczyć będą:- nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego;- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;- przedłużającej się procedury wyboru oferty- powyżej 30 dni; z zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty;i) zawarcia oraz zmian umowy o dofinansowanie ze środków zewnętrznych2) dotyczyć zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku:a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót,b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;......Pełen zakres zmian zawarto w § 18 wzoru umowy - załącznik nr 7 SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_osw
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-18
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
- "Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Dostawa sprzętu i usług realizowanych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.