Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306419/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. PRZYJACIÓŁ KUBUSIA PUCHATKA W GOŁKOWICACH W 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE IM. PRZYJACIÓŁ KUBUSIA PUCHATKA W GOŁKOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271511934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrowicka 3A
1.5.2.) Miejscowość: Gołkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-341
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 472 70 42
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@ppgolkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pp-golkowice.godow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pp-golkowice.godow.pl/informacje-publiczne/index1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. PRZYJACIÓŁ KUBUSIA PUCHATKA W GOŁKOWICACH W 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86d104e8-5817-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00303646/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. PRZYJACIÓŁ KUBUSIA PUCHATKA W GOŁKOWICACH W 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306419/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP 2602.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 189545,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132681,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w 2022 r.2.Rodzaj zamówienia: dostawa.
3.Zamówienie zostało podzielone na 7 części:
Część NR 1 PRODUKTY SPOŻYWCZE
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach, ul. Piotrowicka 3A, 44-341 Gołkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 32968,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w 2022 r.2.Rodzaj zamówienia: dostawa.
3.Zamówienie zostało podzielone na 7 części:
Część 2 MIĘSO, DRÓB, WĘDLINA
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach, ul. Piotrowicka 3A, 44-341 Gołkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111100-0 - Wołowina
15112000-6 - Drób
15112100-7 - Świeży drób
15113000-3 - Wieprzowina
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 31728,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w 2022 r.2.Rodzaj zamówienia: dostawa.
3.Zamówienie zostało podzielone na 7 części:
Część 3 NABIAŁ
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach, ul. Piotrowicka 3A, 44-341 Gołkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15550000-8 - Klasyfikowane produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 30410,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w 2022 r.2.Rodzaj zamówienia: dostawa.
3.Zamówienie zostało podzielone na 7 części:
Część 4 WARZYWA, OWOCE (ŚWIEŻE)
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach, ul. Piotrowicka 3A, 44-341 Gołkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221000-6 - Warzywa
03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 35741,6 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w 2022 r.2.Rodzaj zamówienia: dostawa.
3.Zamówienie zostało podzielone na 7 części:
Część 5 PIECZYWO
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ - formularz asortymentowo- cenowy.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach, ul. Piotrowicka 3A, 44-341 Gołkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 18097,2 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w 2022 r.2.Rodzaj zamówienia: dostawa. 3.Zamówienie zostało podzielone na 7 części: Część 6 WARZYWA I OWOCE MROŻONE
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach, ul. Piotrowicka 3A, 44-341 Gołkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 42667,5 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach w 2022 r.2.Rodzaj zamówienia: dostawa.
3.Zamówienie zostało podzielone na 7 części:
Część 7 RYBY MROŻONE
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
6. Miejsce dostawy: Przedszkole Publiczne im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Gołkowicach, ul. Piotrowicka 3A, 44-341 Gołkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 8550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32944,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32968,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32968,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK MARYLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242846488
7.3.3) Ulica: 1 Maja 143
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32968,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-20 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31728,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38321,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31728,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Zakład Masarski s.c. Stanisław, Henryka Ośliźlok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276407213
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 24
7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-348
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31728,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-04 do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30410,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30410,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30410,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK MARYLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242846488
7.3.3) Ulica: 1 Maja 143
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30410,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-04 do 2022-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35741,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35741,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35741,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK MARYLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242846488
7.3.3) Ulica: 1 Maja 143
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35741,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-04 do 2022-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18097,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18097,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18097,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK MARYLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242846488
7.3.3) Ulica: 1 Maja 143
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18097,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-04 do 2022-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31103,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42667,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42667,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK MARYLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242846488
7.3.3) Ulica: 1 Maja 143
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42667,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-20 do 2022-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10395,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK MARYLA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242846488
7.3.3) Ulica: 1 Maja 143
7.3.4) Miejscowość: Gołkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-04 do 2022-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.