eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup materiałów eksploatacyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na siedemnaście części



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów eksploatacyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na siedemnaście części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 798144097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.baracz@pcinn.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Łączenie Przedsiębiorczości z Nauką

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup materiałów eksploatacyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na siedemnaście części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b204f1d-2348-4b81-8a24-22805c55dd58

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia (EFRR) 2021 – 2027. Priorytet FEPK.01 Konkurencyjna i Cyfrowa Gospodarka, Działanie FEPK.01.01 Badania i rozwój, Typ projektu: Budowa potencjału ośrodków innowacji Podkarpackie Centrum Innowacji.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547947

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCI-DFA.2621.19.2024.JBA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55953,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup tła fotograficznego zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 1 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39300000-5 - Różny sprzęt

39290000-1 - Wyposażenie różne

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

4.5.5.) Wartość części: 333,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup folii zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 2 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

44174000-0 - Folia

4.5.5.) Wartość części: 1104,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup pozostałych materiałów do pracowni tekstylnej zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 3 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji

19435100-5 - Nici do szycia

19260000-6 - Tkaniny

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

44521100-9 - Zamki

4.5.5.) Wartość części: 820,07 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup materiałów eksploatacyjnych papierowych, zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 4 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

30197600-2 - Papier i tektura gotowe

4.5.5.) Wartość części: 565,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup materiałów tekstylnych zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 5 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji

19435100-5 - Nici do szycia

19260000-6 - Tkaniny

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

44521100-9 - Zamki

4.5.5.) Wartość części: 533,65 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup szpulek zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 6 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

19435100-5 - Nici do szycia

33914000-0 - Nici, igły i zaciski do autopsji

39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

44521100-9 - Zamki

4.5.5.) Wartość części: 51,96 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup taśm i suwaków zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 7 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44176000-4 - Taśma

31651000-4 - Taśma elektryczna

44521100-9 - Zamki

4.5.5.) Wartość części: 762,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup żywicy i folii zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 8 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44174000-0 - Folia

24000000-4 - Produkty chemiczne

03421000-7 - Żywice

19522000-1 - Żywice naturalne

4.5.5.) Wartość części: 3314,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup filamentów zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik nr 9 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

03421000-7 - Żywice

19522000-1 - Żywice naturalne

4.5.5.) Wartość części: 8924,70 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup podłoża do roślin zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 10 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 499,44 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup oprzyrządowania do pracowni Biogreen zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 11 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

39300000-5 - Różny sprzęt

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 1603,68 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup emulgatorów zgodnie z zapisami wykazu, stanowiącego załącznik 12 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 672,38 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup materiałów do obróbki ręcznej i mechanicznej zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 13 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39300000-5 - Różny sprzęt

44511000-5 - Narzędzia ręczne

42674000-1 - Części i akcesoria do obrabiarek do obróbki metalu

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42950000-0 - Części maszyn ogólnego zastosowania

4.5.5.) Wartość części: 3522,42 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup płyt, klei, smarów zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 14 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

24910000-6 - Kleje

24951100-6 - Smary

44171000-9 - Płyty (budowlane)

4.5.5.) Wartość części: 8663,83 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup taśm i pochodnych zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 15 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

44176000-4 - Taśma

31651000-4 - Taśma elektryczna

4.5.5.) Wartość części: 1146,97 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup materiałów konstrukcyjnych zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 16 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 20584,79 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zakup wyposażenia ochronnego do pracowni Protolab, zgodnie z wykazem, stanowiącym załącznik nr 17 do Rozdziału III SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44423000-1 - Artykuły różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39290000-1 - Wyposażenie różne

18143000-3 - Akcesoria ochronne

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 2850,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4016,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9258,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4016,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt Hurt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4016,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9444,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13647 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9444,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt Hurt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 45-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9444,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2542 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2677,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2542 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metalzbyt Hurt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442

7.3.3) Ulica: Usługowa 4

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2542 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.