eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywdaRenowacja zabytkowego budynku dawnego dworu w Krzywdzie



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowego budynku dawnego dworu w Krzywdzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYWDA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żelechowska 24B

1.5.2.) Miejscowość: Krzywda

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-470

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrzywda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4f43ce0e-0357-4ace-a3cc-c3a42d78088c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja zabytkowego budynku dawnego dworu w Krzywdzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f43ce0e-0357-4ace-a3cc-c3a42d78088c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033729/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Renowacja zabytkowego budynku dawnego dworu w Krzywdzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.2024.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji zabytkowego budynku dawnego dworu w Krzywdzie. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych:
- działka nr 1324/14, obręb 0012 – Krzywda;
W ramach zadania wykonana będzie wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich oraz odbudowa kominów zabytkowego budynku dawnego dworu w Krzywdzie. Obecnie w budynku mieści się siedziba Urzędu Gminy Krzywda.
2. Zamawiający informuje, że:
1. Zamówienie podstawowe obejmuje następujący zakres:
- wymiana pokrycia dachowego i obróbek blacharskich
- odbudowa kominów zabytkowego budynku dawnego dworu
Zakres zamówienia podstawowego opisany został w punkcie 1 i 2 przedmiaru robót.
2. Zamówienie realizowane na podstawie prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych zamawiającego, obejmuje następujący zakres:
- ocieplenie poddasza (przekrój A-A g-g);
- ocieplenie poddasza (przekrój A-A f-f);
- ocieplenie poddasza (przekrój B-B h-h);
Zakres zamówienia realizowanego na podstawie prawa opcji opisany został w punkcie 3.1, 3.2 i 3.3 przedmiaru robót.
3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia dotyczy obiektu wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/1164 i podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w związku z czym wszystkie prace budowlane prowadzone będą pod nadzorem Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261400-8 - Pokrywanie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.). W przedmiotowym postępowaniu złożona została oferta, której cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 27 listopada 2024 r. do godz. 10:00 została złożona 1 oferta.
Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 360.000,00 zł.
Złożona w niniejszym postępowaniu oferta z najniższą ceną, to oferta nr 1 z ceną 1.495.355,27 zł. Jest to również jedyna oferta złożona w postępowaniu.
W związku z powyższym, oferta z najniższą ceną przewyższa znacznie kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1495355,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1495355,27 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.