Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547354/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z pracami porządkowymi i transportem materiałów na terenie Gminy Żarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żarki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Żarki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-310
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3148036
1.5.8.) Numer faksu: 34 31601078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@umigzarki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umigzarki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21934992-98d9-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z pracami porządkowymi i transportem materiałów na terenie Gminy Żarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21934992-98d9-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00159881/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi związane z pracami porządkowymi i transportem materiałów na terenie Gminy Żarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK III.2711.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1). Transport materiałów na terenie miasta i gminy- w odległości do 10 km od Żarek, o maksymalnym tonażu do 3 ton. Transport będzie obejmował materiały tj. budowlane, drogowe, sprzęt do obsługi imprez okolicznościowych i artystyczno-kulturalnych (np. ławki, stoły), pozostałości po uprzątnięciu zieleni. (również w soboty, niedziele i święta, w czasie nie dłuższym niż 36 godzin od momentu przekazania zlecenia).
Maksymalna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy- 220 godzin.
2). Opróżnianie koszy ulicznych oraz transport odpadów z prac porządkowych wykonywanych na terenie miasta i gminy oraz targowiska miejskiego.
Kosze uliczne w ilości 110 szt. zlokalizowane na terenie miasta i gminy.
Częstotliwość opróżniania:
a. na terenie gminy:
w okresie od 1 maja 2024r. do 30 września 2024r. - 2 razy w tygodniu
tj. łącznie 44 razy,
w okresie od 1 stycznia 2024r. do 30 kwietnia 2024r. oraz od 1 października 2024r. do 31 grudnia 2024r.- 1 raz w tygodniu tj. łącznie 31 razy,
b. centrum miasta:
w okresie od 1 maja 2024r. do 30 września 2024r. - 5 razy w tygodniu, w tym w sobotę i niedzielę tj. łącznie 110 razy,
w okresie od 1 stycznia 2024r. do 30 kwietnia 2024r. oraz od 1 października 2024r. do 31 grudnia 2024r. - 3 razy w tygodniu tj. łącznie 93 razy.
Po każdym opróżnieniu kosza należy zebrać odpady znajdujące się wokół niego
w promieniu 1m.
Transport odpadów z prac porządkowych w czasie nie dłuższym niż 36 godz. od momentu przekazania zlecenia.
Maksymalna ilość roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy- 2500 godzin.
3). Dezynfekcja placu targowego – 101 razy w okresie zamówienia, po każdym targu w środę i sobotę. Powierzchnia dezynfekowana 2500m2. Bieżąca i gruntowa (raz na 5 dezynfekcji) - sodą kaustyczną. Materiał po stronie Wykonawcy.
4). Mechaniczne zamiatanie dróg i targowiska.
Drogi (ulice na terenie Żarek oraz ścieżki rowerowe na terenie całej Gminy) – 2 razy w roku na maksymalnej długości 20 km.
Targowisko- powierzchnia zamiatana mechanicznie - ok. 8 km maksymalnie 6 razy w ciągu trwania umowy. Maksymalna ilość km do zamiatania w okresie trwania umowy– 112 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336290,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336290,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336290,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Wiesław Podlejski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771333995
7.3.3) Ulica: Astrów 12
7.3.4) Miejscowość: Żarki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-310
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Wiesław Podlejski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Wiesław Podlejski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336290,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻARKI
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie osadów ściekowych oraz skratek i zawartości piaskowników z oczyszczalni ścieków w Stanowicach
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Dwukrotne w roku 2025 sprzątanie jezdni dróg gminnych o nawierzchniach utwardzonych oraz chodników, ciągów pieszo-rowerowych, ścieżek rowerowych i parkingów na terenie Gminy Pruszcz Gdańsk
- Obsługa butelkomatów i miejskiego punktu elektroodpadów - numer postępowania: 26/ZP/25
- Wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych z plaż i terenów przyplażowych oraz bieżące utrzymanie czystości plaż w Łebie
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm C50/30 przeznaczonego do celów drogowych w ilości do 2000 ton na rok 2025 do miejscowości na terenie gminy Somonino
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.