Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046683 z dnia 2021-05-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podniesienie standardu oświetlenia oraz świadczenie kompleksowej usługi oświetleniowej na terenie miasta Wąbrzeźno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Wąbrzeźno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 18
1.5.2.) Miejscowość: Wąbrzeźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 688 45 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wabrzezno.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wabrzezno.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wabrzezno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie standardu oświetlenia oraz świadczenie kompleksowej usługi oświetleniowej na terenie miasta Wąbrzeźno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dbd106f-ad7f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000175/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Podniesienie standardu oświetlenia na terenie miasta Wąbrzeźno, tj. rozbudowa istniejącego majątku oświetleniowego o 55 punktów oświetleniowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowej sprawie, usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę, tj. Energa Oświetlenie Sp. z o.o. w Sopocie ul. Rzemieślnicza 17/19; 81-855 Sopot z uwagi na fakt, że ww. Spółka nie wyraża zgody na dopuszczenie podmiotów zewnętrznych na prowadzenie jakichkolwiek działań na majątku Spółki. Wobec braku możliwości wpisania pełnego uzasadnienia faktycznego i prawnego, dalsza część uzasadnienia znajduje się w Sekcji VI "Informacje dodatkowe".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Podniesienie standardu oświetlenia oraz świadczenie kompleksowej usługi oświetleniowej na terenie miasta Wąbrzeźno”.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:1) podniesienie standardu oświetlenia, tj. rozbudowy istniejącego majątku oświetleniowego Wykonawcy o 55 punktów oświetleniowych na terenach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. Dobudowane na podstawie niniejszej umowy punkty oświetleniowe stanowić będą wyłączną własność Wykonawcy, również po zakończeniu obowiązywania niniejszej umowy. W ramach tego zadania Wykonawca zobowiązuje się do:a) dokonania montażu opraw LED na słupach oświetleniowych, b) zamontowania nowych słupów, c) zachowania jednolitej barwy oświetlenia z oświetleniem istniejącym na terenie Gminy Miasto Wąbrzeźno, sfinansowania całości zadania, d) zapewnienia na swój koszt ubezpieczenia opraw, e) zabezpieczenia terenu w czasie wykonywanych prac przed ingerencją osób trzecich oraz zabezpieczenia i oznakowania terenu w czasie prowadzonych robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia;2) wykonanie na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych;3) usługę oświetleniową, na którą składa się zapewnienie energii elektrycznej oraz konserwacja usługi oświetleniowej, obejmująca w szczególności: a) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek, bezpieczników,b) lokalizację uszkodzeń kabli i przewodów napowietrznych,c) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów oświetlenia ulicznego,d) naprawę, wymianę i prostowanie słupów oświetleniowych,e) wymianę źródeł światła, dławików i bezpieczników latarnianych,f) ewentualną regulację położenia oprawy oświetleniowej,g) doraźną i niezwłoczną naprawę innych elementów obwodu świetlnego po otrzymaniu reklamacji bądź informacji o wystąpieniu zakłóceń,h) zabezpieczenie w pełnym zakresie materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia, w tym także urządzeń sterowniczo – zasilających,i) utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym, tak by zabrudzenia (np. kloszy opraw oświetleniowych) oraz częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności,j) bieżące dostosowanie godzin włączania i wyłączania oświetlenia po zgłoszeniu Zamawiającego,k) zabezpieczenie terenu wykonywanych prac przed ingerencją osób trzecich oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzonych robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia, w szczególności bezpieczeństwo ruchu drogowego i pieszego,l) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów przeglądu istniejącej sieci wynikających z przepisów prawa budowlanego, m) telefoniczne powiadamianie Zamawiającego przez montera, o podejmowanych czynnościach konserwacyjnych w mieście, umożliwiając oddelegowanie pracownika Zamawiającego do uczestnictwa przy wykonywanych czynnościach,n) sporządzanie miesięcznego raportu o wykonywanych usługach konserwacyjnych na terenie Gminy Miasto Wąbrzeźno, który Wykonawca jest zobowiązany przekazać zamawiającemu co miesiąc wraz z fakturą (podanie dnia i zakresu świadczonej usługi),o) bieżące monitorowanie sprawności infrastruktury,p) prowadzenie rejestru zdarzeń. Obowiązki Wykonawcy:1. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia i wykonania wszelkich czynności niezbędnych do zapewnienia oświetlenia na Obszarze, w tym do: a) wybudowania nowej Infrastruktury zgodnie z załącznikiem do umowy oraz wykonywania Usługi Kompleksowej przy wykorzystaniu dobudowanej Infrastruktury;b) utrzymania wybudowanej Infrastruktury, która będzie wykorzystywania do wykonywania Usługi Kompleksowej w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym świadczenie Usługi Kompleksowej o należytej jakości na zasadach ciągłych, w tym przeprowadzania napraw, remontów lub wymiany awaryjnej poszczególnych urządzeń wchodzących w skład tej Infrastruktury, w zakresie, w jakim zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wedle najlepszej profesjonalnej wiedzy Wykonawcy i ustalonych zwyczajów, jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Infrastruktury;c) bieżącego monitorowania sprawności Infrastruktury z uwzględnieniem postanowień § 8 umowy;d) zapewnienia oświetlenia w obszarze funkcjonowania Infrastruktury, zgodnie z załącznikiem do umowy, w porze od zmierzchu do świtu;e) udzielenia gwarancji jakości na oprawy oświetleniowe i prace instalacyjno-montażowe na okres trwania niniejszej Umowy, każdorazowo okres gwarancji rozpoczyna bieg z dniem wydania oprawy oświetleniowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzoną usługą będącą przedmiotem umowy, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu polisy ubezpieczeniowej i dowodu opłacenia składki najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz każdej kolejnej składki w terminie 7 dni od terminu jej płatności. W przypadku utraty ważności polisy w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu polisy w terminie 7 dni od utraty obowiązywania poprzedniej polisy.Obszary, na których zlokalizowane są lampy objęte modernizacją, stanowi załącznik do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332100
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 17/19
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie usługi podniesienia standardu oświetlenia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332100,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Dostawa paliw płynnych
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych na rok 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Ryńsk
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cielnej do budynku LXVIII LO przy ulicy Narbutta 31 w Warszawie i budynku Szkoły Głównej Handlowej przy ulicy Wiśniowej 41 w Warszawie w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.