Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325644/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
- 2022/BZP 00001375/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mrożonych dań garmażeryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.olszewska@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mrożonych dań garmażeryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-520aa168-6240-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002459/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.64 Dostawa dań garmażeryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325644/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK.ZZP.261.52.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122807,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonych dań garmażeryjnych zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ.
2. Zamawiający gwarantuje zamówienie na poziomie 50% wartości umowy brutto.
3. Wykonawca dostarczy produkty opatrzone wyłącznie znakami, atestami
i zezwoleniami dopuszczającymi te produkty do obrotu rynkowego.
4. Produkty objęte postępowaniem będą pochodziły z bieżącej produkcji i będą spełniały wymagania:
a) ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r.
(Dz.U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.);
b) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (tekst jedn. D. U. z 2018 r. poz. 2164 z późn.zm.).
5. Produkt dostarczony będzie specjalistycznym transportem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (równą lub wyższą niż wartość składanej oferty) posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia obowiązującą przez cały okres zobowiązania umową.
7. Sposób realizacji umowy:
a) dostawy będą realizowane od 3 do 5 dni w tygodniu (ilość dostaw w tygodniu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert),
b) realizacja dostaw będzie się odbywała w godzinach: od 600 do 1300,
c) Zamawiający będzie składał w miarę potrzeb, sukcesywnie, zamówienia, telefonicznie i potwierdzone e-mailem, w którym wyszczególni:
- nazwę i adres Wykonawcy;
- nazwę i adres Zamawiającego;
- numer i datę zamówienia;
- asortyment i ilość towarów;
d) Zamówienie będzie opatrzone podpisem upoważnionych osób;
e) Wykonawca zobowiązany będzie do potwierdzania na kopiach zamówienia przyjęcia zamówień do realizacji;
f) Wykonawca zobowiązany będzie także do przyjęcia doraźnego zamówienia,
z pilnym trybem realizacji dostawy, asortymentów, którymi dysponuje;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy MROŻONEK dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Dostawa mrożonek
więcej: Dania gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.