Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310542/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00320800/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W PILE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000670427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: aleja Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsstaszica.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsstaszica.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d30e69c0-59c1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00310421/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej do Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310542/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.81.2021.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 346298,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części.
3. Część pierwsza zamówienia: mięso i wędliny wieprzowe – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.1 do SWZ.
4.Dostawa przedmiotu zamówienia dla stołówki Zespołu Szkól im. Stanisława Staszica w Pile, al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 66470,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części.
3.Część druga zamówienia: mięso i wędliny drobiowe – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.2 do SWZ
4.Dostawa przedmiotu zamówienia dla stołówki Zespołu Szkól im. Stanisława Staszica w Pile, al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 28653,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części.
3. Część trzecia zamówienia: nabiał i produkty mleczarskie– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3.3 do SWZ
4.Dostawa przedmiotu zamówienia dla stołówki Zespołu Szkól im. Stanisława Staszica w Pile, al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 105540,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części.
3. Część czwarta zamówienia: artykuły spożywcze – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3.4 do SWZ
4.Dostawa przedmiotu zamówienia dla stołówki Zespołu Szkól im. Stanisława Staszica w Pile, al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 35226,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części.
3. Część piąta zamówienia: pieczywo i inne wyroby – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3.5 do SWZ
4.Dostawa przedmiotu zamówienia dla stołówki Zespołu Szkól im. Stanisława Staszica w Pile, al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 32338,76 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części.
3.Część szósta zamówienia: ryby i mrożonki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3.6 do SWZ
4.Dostawa przedmiotu zamówienia dla stołówki Zespołu Szkól im. Stanisława Staszica w Pile, al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 14702,48 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części.
3.Część siódma zamówienia: warzywa i owoce świeże – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3.7 do SWZ
4.Dostawa przedmiotu zamówienia dla stołówki Zespołu Szkól im. Stanisława Staszica w Pile, al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 57194,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół im. St. Staszica w Pile.2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 8 części.
3. Część ósma zamówienia: jaja – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 3.8 do SWZ
4.Dostawa przedmiotu zamówienia dla stołówki Zespołu Szkól im. Stanisława Staszica w Pile, al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 6171,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67144,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZHP Masarstwo-Wędliniarstwo Sławomir Kraft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7631002615
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 18
7.3.4) Miejscowość: Połajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-710
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SŁAWOMIR KRAFT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SŁAWOMIR KRAFT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32433,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41303,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32433,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DAMIS-POL Michał Stachowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7641048240
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 20
7.3.4) Miejscowość: Białośliwie
7.3.5) Kod pocztowy: 89-340
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30085,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139880,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139880,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139880,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ODOSS" Ossowscy Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7640050105
7.3.3) Ulica: ul. Karłowicza 13
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111136,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39504,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39504,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39504,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Aromat" Andrzej Pielacha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7640101794
7.3.3) Ulica: ul. Wawelska 104
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "AROMAT" ANDRZEJ PIELACHA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "AROMAT" ANDRZEJ PIELACHA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37655,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28751,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28751,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28751,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowa "Rarytas" Grzegorz Kurzajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7640028082
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28751,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18439,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22663,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18439,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H. ROKA Zbigniew Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5580002796
7.3.3) Ulica: ul. Rynek 10
7.3.4) Miejscowość: Kcynia
7.3.5) Kod pocztowy: 89-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczmarek Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Roka"
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczmarek Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Roka"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15437,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46308,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70588,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46308,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hansa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7642617906
7.3.3) Ulica: ul. Wawelska 104
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46308,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta, która została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 3 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 6 im. Lotników Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.