Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00525115/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340009029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waryńskiego 32-36
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0567eecd-8f7f-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00525115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/29/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem w roku 2024, dla jednostek wymienionych w Dziale I.
2. Ilość przedstawionego asortymentu w formularzu cenowym jest ilością szacunkową służącą do skalkulowania ceny oferty, może ona ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie każdej z jednostek określonych w Dziale I.
3. Wykonawca zapewni transport i rozładunek towaru do siedziby każdej z jednostek określonych w Dziale I.
4. Asortyment dostarczony przez Wykonawcę musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego.
5. Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie realizacji zamówienia.
6. Wraz z dostawą towaru Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie przydatności do użycia danego produktu, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania.
7. Na zakupiony towar będzie obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji, terminu przydatności do użycia oraz parametrów technicznych. Nie dopuszcza się opakowań zbiorczych. Każdy produkt musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wymagane hermetyczne wewnętrzne opakowanie).
9. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe – oryginalne lub równoważne, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, muszą być kompatybilne ze sprzętem w którym mają być używane.
10. Za materiały fabrycznie nowe uznawać należy materiały, do których produkcji zostały wykorzystane produkty 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całość ani części w skład innych materiałów (nieużywane).
11. Za materiały równoważne uważa się materiały kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamówione o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość druku), w stosunku do typu zamówionego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony.
12. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca gwarantuje:
1) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta, w przypadku sprzętu będącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
2) Zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną uszkodzenia lub awarii urządzenia, stwierdzoną przez firmę z którą Zamawiający zawarł umowę na naprawę w przypadku sprzętu niebędącego na gwarancji, będzie zastosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego,
3) Bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności.
4) W sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, stwierdzoną przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego Wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń,
5) Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę.
13. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy) – Zamawiający odmówi przyjęcia, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
14. Oferty, w których nie będą określone nazwy i modele dostarczonych materiałów eksploatacyjnych zostaną odrzucone.
15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania materiałów eksploatacyjnych, które przedstawi w ofercie. W sytuacji, gdy Wykonawca zobowiąże się do dostaw materiałów oryginalnych, wymagane będzie dostarczanie tego typu materiałów przez cały okres realizacji umowy.
16. Dostawy do poszczególnych jednostek, będą każdorazowo potwierdzane protokołem odbioru, po sprawdzeniu zgodności ze złożonym zamówieniem, przy czym wykluczona jest dostawa za pośrednictwem firm kurierskich i wysyłkowych.
17. Wartości w kolumnie „opis pozycji” wskazane w załączniku nr 2 do SWZ określają minimalne pojemności lub wydajności danych materiałów eksploatacyjnych.
18. Zamawiający określa minimalne pojemności i wydajności poszczególnych tuszy i tonerów w formularzu cenowym.
19. W przypadku, zaoferowania tonerów zamienników do drukarek, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować toner, który posiada sprawny, inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informację o stanie zużycia tonera - działający analogicznie jak chip w tonerach oryginalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260817,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272183,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260817,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ABIZ" JOLANTA SZCZUKOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761440739
7.3.3) Ulica: ul. J. Wybickiego 3
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ABIZ" JOLANTA SZCZUKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ABIZ" JOLANTA SZCZUKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260817,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzenia AutoPharm 405, będącego w posiadaniu Zamawiającego na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.