eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUtrzymanie parków i zieleńców w okresie w latach 2024- 2025 dla Rejonu 2 Dolina Łódki



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie parków i zieleńców w okresie w latach 2024- 2025 dla Rejonu 2 Dolina Łódki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie parków i zieleńców w okresie w latach 2024- 2025 dla Rejonu 2 Dolina Łódki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ee8935-bc7f-46cb-813f-76226a8c58fe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00046918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasad. prawne:
Art. 304 i 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r.
Uzasad. faktyczne:
Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju usług, które były przedmiotem zamówienia podstawowego „Utrzymanie parków i zieleńców w latach 2022-2024” z podziałem na 9 części – nr ref.: DSR-ZP-VIII.271.47.2021. Konieczność przeprowadzenia postępowania w trybie z wolnej ręki związana jest z kończącym się terminem obowiązywania umowy Nr CUW-WE.263.75.2022 z dnia 15.06.2022r, zawartej na okres od 15.06.2022r. do 30.11.2024r., dotyczącej bieżącego utrzymania parków i zieleńców w latach 2022-2024 w podziale na 9 części – Część 2 Dolina Łódki oraz przedłużającą się procedurą wyłonienia nowego wykonawcy usług, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu wykonywanych przez Wykonawcę usług, zgodnie z § 1 pkt. 1,2 ww. umowy niezbędne jest do zachowania ciągłości prac

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-II.271.69.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie parków i zieleńców w okresie w latach 2024- 2025 dla Rejonu 2 Dolina Łódki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do negocjacji (Wzór umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G&P TEAM So. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7262650671

7.3.3) Ulica: Oskara Flatta 3

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-549

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334073,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.