eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceRemonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich w roku 2022 w różnych technologiach na terenie działania ŚZDW w Kielcach w podziale na zadania częściowe



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich w roku 2022 w różnych technologiach na terenie działania ŚZDW w Kielcach w podziale na zadania częściowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich w roku 2022 w różnych technologiach na terenie działania ŚZDW w Kielcach w podziale na zadania częściowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dff814b5-84e4-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037685/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remonty cząstkowe nawierzchni 2022/2023 Agregacja 2 pozycji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szdw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szdw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje w zakresie RODO zostały wskazane w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - obejmujące roboty na terenie RDW Zgórsko – Obwód Drogowy Zgórsko

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w następujących technologiach:
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z recyklera;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. do 5 m2;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 5 m2 do 250 m2 ;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki. Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11 S;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11 S;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki. Wykonanie warstwy wiążącej gr. 6 cm z betonu asfaltowego AC 16 W;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki – warstwa ścieralna SMA 11 grub. warstwy 4 cm;
- Remont cząstkowy wykonywany w technologii powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami;
- Frezowanie nawierzchni w miejscu lokalnych nierówności

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia o maksymalnie 50% ilości remontów cząstkowych dla poszczególnych zadań w stosunku do zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb remontowych w roku 2022.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Zlecenie przez zamawiającego robót z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność dzienna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - obejmujące roboty na terenie RDW Zgórsko – Obwód Drogowy Łopuszno

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w następujących technologiach:
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z recyklera;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. do 5 m2;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 5 m2 do 250 m2 ;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki. Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC 11 S;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki gr. 4 cm z betonu asfaltowego AC 11 S;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki. Wykonanie warstwy wiążącej gr. 6 cm z betonu asfaltowego AC 16 W;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki – warstwa ścieralna SMA 11 grub. warstwy 4 cm;
- Remont cząstkowy wykonywany w technologii powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami;
- Frezowanie nawierzchni w miejscu lokalnych nierówności

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia o maksymalnie 50% ilości remontów cząstkowych dla poszczególnych zadań w stosunku do zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb remontowych w roku 2022.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Zlecenie przez zamawiającego robót z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność dzienna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - obejmujące roboty na terenie RDW Staszów – Obwód Drogowy Ćmielów

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w następujących technologiach:
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z recyklera;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. do 5 m2;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 5 m2 do 250 m2 ;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki grub. w-wy 5 cm;
- Remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. od 250 m2 do 2000 m2 z mechanicznym rozłożeniem mieszanki – warstwa ścieralna SMA 11 grub. warstwy 4 cm;
- Remont cząstkowy wykonywany w technologii powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami;
- Frezowanie nawierzchni w miejscu lokalnych nierówności

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający, na podstawie z art. 441 ustawy PZP przewiduje prawo opcji, tj. zastrzega sobie opcję zwiększenia o maksymalnie 50% ilości remontów cząstkowych dla poszczególnych zadań w stosunku do zamówienia podstawowego w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb remontowych w roku 2022.
Skorzystanie przez zmawiającego z prawa opcji jest jego uprawnieniem, a nie obowiązkiem.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w zależności od swoich potrzeb i możliwości finansowych, przy czym realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na warunkach i zasadach finansowych obowiązujących dla zamówienia podstawowego, na podstawie cen jednostkowych wskazanych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
Zlecenie przez zamawiającego robót z prawa opcji może być dokonane w okresie trwania umowy.
Każde zlecenie w ramach prawa opcji będzie rozliczane indywidualnie.
Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia w całości lub części

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w Rozdziale XIX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydajność dzienna

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Doświadczenie zawodowe - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie następujące rodzaje robót :
- remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z recyklera w ilości łącznej nie mniejszej niż 500 m2;
- remont cząstkowy wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki w ilości łącznej nie mniejszej niż 10 000 m2;
- remont cząstkowy wykonywany w technologii powierzchniowego utrwalenia w ilości łącznej nie mniejszej niż 10 000 m2.
W/w roboty mogą być wykonane w jednym lub w różnych zamówieniach.
Uwaga: spełnienie tego warunku umożliwia Wykonawcy złożenie ofert na dowolną ilość zadań.

2) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji Kierownika robót.
Osoba wskazana na to stanowisko musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 19 listopada 2020 r. o zmianie ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r., poz. 78).
Uwaga: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie winien zapewnić taką liczbę osób na stanowisku Kierownika robót na jaką będzie składał ofertę.

3) Potencjał techniczny - Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, umowę wstępną dotyczącą zakupu mieszanki mineralno-asfaltowej lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
- wytwórnia mieszanki mineralno-asfaltowej lub umowa wstępna dotycząca zakupu mieszanki mineralno-asfaltowej;
- frezarka.
Uwaga: Wymieniony wyżej warunek będzie spełniony zarówno wtedy, gdy Wykonawca składa ofertę na jedno zadanie, jak również na więcej niż jedno zadanie zamówienia.
Dla każdego zadania - po jednym dla każdego zespołu roboczego:
- recykler;
- układarka do mieszanki mineralno-asfaltowej;
- skrapiarka;
- remonter.
Uwaga:
Wykonawca musi posiadać zespoły robocze, wyposażone w należny sprzęt i transport, umożliwiające uzyskanie łącznej wydajności dziennej wszystkich zespołów, tak jak niżej:
1) przy remontach cząstkowych nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z recyklera:
- w zakresie Zadania 1, 2, 6 - minimum 40 m² przy min. 1 zespole roboczym (dla każdego zadania);
2) przy remontach cząstkowych nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytków o pow. do 5 m2 i o pow. od 5 m2 do 250 m2:
- w zakresie Zadania 1, 2, 6 - minimum 400 m² (2x200 m2) przy min. 2 zespołach roboczych (dla każdego zadania);
3) przy remontach o powierzchni od 250 m2 do 2000 m2 w zakresie Zadania 1, 2, 6 roboty należy rozpocząć zgodnie ze zleceniem i zakończyć najdalej w następnym dniu po sfrezowaniu nawierzchni;
4) przy remontach cząstkowych nawierzchni w technologii powierzchniowego utrwalenia:
- w zakresie Zadania 1 - minimum 400 m² przy min. 1 zespole roboczym;
- w zakresie Zadania 2 - minimum 800 m² przy min. 2 zespołach roboczych (2x400 m2);
- w zakresie Zadania 6 - minimum 400 m² przy min. 1 zespole roboczym;
5) przy frezowaniu lokalnych nierówności w zakresie Zadania 1, 2, 6 – minimum 200 m2 dziennie niezależnie od ilości sprzętu.
W przypadku remontu mieszanką mineralno-asfaltową z recyklera każdy zespół musi posiadać recykler.
Przy remoncie mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki ubytki o powierzchni powyżej 5 m2 muszą być remontowane przy użyciu układarki mechanicznej do mieszanki mineralno-asfaltowej. W związku z tym w przypadku remontu mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki każdy zespół roboczy musi posiadać układarkę do mechanicznego rozkładania mieszanki.
W przypadku remontu w technologii powierzchniowego utrwalenia każdy zespół musi posiadać skrapiarkę i remonter. Ubytki o pow. powyżej 1 m2 muszą być remontowane przy użyciu remontera.
Wszystkie zespoły robocze deklarowane w każdym zadaniu muszą wykonywać roboty niezależnie od siebie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 , zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług oraz kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5a do SWZ;
3) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 5b;
4) Opis środków organizacyjno-technicznych stosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości - Załącznik nr 5c do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został wskazany w Załączniku nr 6 - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szdw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.