Og³oszenie z dnia 2023-01-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00062331/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00142844/01 - Wynik z dnia 2023-03-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy ¦wiercze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378491
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pu³tuska 47
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiercze
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swiercze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swiercze.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy ¦wiercze”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1671d46c-9844-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00047041
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00040058/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy ¦wiercze
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1671d46c-9844-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia pod adresem: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1) Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych.
2) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±,
c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty,
e) udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postêpowania.
3) Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
4) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania.
5) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO:
a) prawo dostêpu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usuniêcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO,
7) Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
8) Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ci¶nieniowej w msc. ¦wiercze, Klukowo, Gmina ¦wiercze”
Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
- wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej ci¶nieniowej,
- roboty ziemne i zabezpieczaj±ce,
- roboty monta¿owe sieci
- roboty technologiczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami: cena 60%, okres gwarancji 30%, do¶wiadczenie kierownika budowy 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ci¶nieniowej w msc. Prusinowice, Gmina ¦wiercze”
Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
- wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej,
- roboty ziemne i zabezpieczaj±ce,
- roboty monta¿owe sieci
- roboty technologiczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami: cena 60%, okres gwarancji 30%, do¶wiadczenie kierownika budowy 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Jako spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³:
Dla czê¶ci 1)
1) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca bêdzie posiada³ op³acone ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia w kwocie minimum
1 000 000,00 z³na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i udzia³em w³asnym lub/i franszyz± nie wy¿sz± ni¿ 10% nale¿nego odszkodowania lub 10 000z³.
Dla czê¶ci 2)
1) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca bêdzie posiada³ op³acone ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê ubezpieczenia w kwocie minimum 500 000,00 z³na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i udzia³em w³asnym lub/i franszyz± nie wy¿sz± ni¿ 10% nale¿nego odszkodowania lub 10 000z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Jako spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³w:
a) wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Dla czê¶ci 1)
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wska¿e w wykazie robót budowlanych i¿ wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie- roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu co najmniej dwóch robót polegaj±cych na wykonaniu sieci wodoci±gowej lub kanalizacyjnej o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿
700 000,00 z³ ka¿da, oraz za³±czy dowody dotycz±ce tych robót okre¶laj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
Dla czê¶ci 2)
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wska¿e w wykazie robót budowlanych i¿ wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie- roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu co najmniej dwóch robót polegaj±cych na wykonaniu sieci wodoci±gowej/kanalizacyjnej o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿
400 000,00 z³ ka¿da, oraz za³±czy dowody dotycz±ce tych robót okre¶laj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, siê dysponowaniem do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia nastêpuj±cymi kluczowymi osobami:
Dla czê¶ci 1)
a) Kierownik budowy - robót instalacyjno – sanitarnych – niniejsza osoba ma posiadaæ nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykszta³cenie ¶rednie lub wy¿sze techniczne,: do¶wiadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 5 lat od daty otrzymania uprawnieñ, uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub równowa¿ne im wa¿ne uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów. Osoba ta posiada tak¿e do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi dla co najmniej jednego zadania polegaj±cego na wykonaniu sieci wodoci±gowej/kanalizacyjnej o warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 700 000,00 z³otych brutto.
Dla czê¶ci 2)
a) Kierownik budowy - robót instalacyjno – sanitarnych – niniejsza osoba ma posiadaæ nastêpuj±ce do¶wiadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykszta³cenie ¶rednie lub wy¿sze techniczne,: do¶wiadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 5 lat od daty otrzymania uprawnieñ, uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub równowa¿ne im wa¿ne uprawnienia wydane wed³ug wcze¶niejszych przepisów. Osoba ta posiada tak¿e do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi dla co najmniej jednego zadania polegaj±cego na wykonaniu sieci wodoci±gowej/kanalizacyjnej o warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³otych brutto.
Wszystkie wymagane kluczowe osoby winny pos³ugiwaæ siê jêzykiem polskim lub dysponowaæ na sta³e t³umaczem jêzyka polskiego.
Powy¿sze osoby winny posiadaæ uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane i Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia
29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt1 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawyPzp oraz w o¶wiadczeniu o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego– wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykazu robót budowlanych - zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w ust. VIII pkt.2 ppkt. 4) lit. a) SWZ - wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób- zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w ust. VIII pkt. 2 ppkt. 4) lit b) SWZ - skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – suma gwarancyjna zosta³a okre¶lona przez Zamawiaj±cego w ust. VIII pkt. 2
ppkt. 3) SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:Dla czê¶ci 1)
15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych).
Dla czê¶ci 2)
6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y okre¶lone w SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-09 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastruktur± techniczn± Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Le¿ajsku
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEÑ ZAK£ADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZʦCI POMIESZCZEÑ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostêpno¶ci do ¶wiadczeñ pielêgnacyjnych i opiekuñczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu ¶wiadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
- Modernizacja strefy sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Bohaterów 41
- "Budowa zbiornika ma³ej retencji we wsi Bie³ki Gmina Milejczyce"
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Gminie ¦lemieñ etap V, wraz z wdro¿eniem systemu digitalizacji
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.