Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00012948/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Giżycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazurski Związek Międzygminny - Gospodarka Odpadami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519648044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 874291374
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzmgo.mazury.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmgo.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Giżycku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ba309e-8ce9-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009468/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Giżycku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012948
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Mzmgo.271/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „„Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Giżycku”, na terenie którego zbierane i magazynowane będą odpady komunalne, dostarczone przez mieszkańców MZMGO oraz prowadzone będą działania towarzyszące, np. działania edukacyjne.
W ramach zamówienia zadaniem Wykonawcy będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Zadaniem Wykonawcy będzie również wykonanie i montaż tablic informacyjnych o projekcie, zgodnie z wymogami Programu Polski Ład.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ.
Przedmiary robót stanowiące załącznik do dokumentacji projektowej określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przeanalizować projekt budowlany i przygotować ofertę w oparciu o własną analizę.
Na podstawie załączonej dokumentacji projektowej w 2021r zrealizowana została część inwestycji składająca się z obiektów:
a) obiektu nr 7 (plac edukacyjno – wystawowy)
b) kanalizacja deszczowa (w obrębie obiektu)
c) kanalizacja sanitarna (przyłącze do obiektu nr 1)
d) wodociąg (przyłącze do obiektu nr 1)
e) sieć energetyczna (przyłącze do obiektu nr 1)
f) oświetlenie zewnętrzne placu
g) obiekt nr 5 (zjazd na działkę)
h) monitoring wizyjny (instalacja w zakresie obiektu)
Niniejszy przedmiot zamówienia dotyczy budowy pozostałych sieci, instalacji i obiektów opisanych w dokumentacji projektowej z częściowym wykonaniem prac budowlanych we wskazanych obiektach kubaturowych tj. budynek socjalno – administracyjny – obiekt nr.1, wiata magazynowa – obiekt nr. 2
We wskazanych obiektach kubaturowych, zadaniem Wykonawcy będzie wykonanie podbudów, fundamentów, utwardzeń ociepleń oraz podziemnych przyłączy technicznych w obrębie tych obiektu z ich rozprowadzeniem i zabezpieczeniem przed uszkodzeniem.
PSZOK zlokalizowany zostanie w Giżycku, ul. Wileńska, działka nr 1215/1 obręb 2.
Działka znajduje się w strefie przemysłowej. Dojazd do działki jest możliwy z jezdni asfaltowej.
Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do złożenia oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Na terenie budowy znajdują się, obiekty wyglądające jak żeremia wykonane przez bobry. Zadaniem Wykonawcy jest podjęcie działań potwierdzających lub wykluczających ich występowanie. W przypadku potwierdzenia ich pobytu zadaniem Wykonawcy jest podjęcie odpowiednich działań z organem ochrony przyrody i uzyskanie stosownej decyzji, a następne jej fizyczną realizację.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1710) unieważnia postępowanie.Postępowanie obarczone jest niemożliwą wadą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, polegające na braku możliwości dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. W Specyfikacji Warunków Zamówienia w Dziale 22 Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, w kryterium Gwarancja, Zamawiający określił punktację dla okresów gwarancyjnych
„GWARANCJA”
- 60 miesięcy gwarancji – 0 punktów,
- 120 miesięcy gwarancji – 20 punktów
- 180 miesięcy gwarancji – 40 punktów
Natomiast w formularzu ofertowym Wykonawca miał do zaznaczenia następujące terminy gwarancji
60 miesięcy
72 miesiące
84 miesiące
Z uwagi na różnicę, brak możliwości dokonania oceny ofert, które wiązałoby się z wyborem oferty najkorzystniejszej i podpisaniem umowy, Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Przebudowa drogi gminnej nr 205036N ul. Reja w Giżycku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 205014N ul. Sportowa w Giżycku
- Dostawa blachy i stali konstrukcyjnej dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
- Adaptacja pomieszczeń mieszkania do prowadzenia zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 7 w Giżycku
- Giżycko, Twierdza Boyen (poł. XIX w.). Odtworzenie prawej kaponiery rawelinowej Frontu III. Etap I - naprawa i uzupełnienie zniszczeń elewacji.
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.