eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CybinkaPrzebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Maczków wraz z budową przydomowej oczyszczalni ścieków dla szkoły podstawowej w Białkowie



Ogłoszenie z dnia 2021-05-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047100 z dnia 2021-05-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Maczków wraz z budową przydomowej oczyszczalni ścieków dla szkoły podstawowej w Białkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH CYBINKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081173810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Białkowska 2C

1.5.2.) Miejscowość: Cybinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 391 13 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zukcybinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukcybinka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zukcybinka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka wodno-ściekowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Maczków wraz z budową przydomowej oczyszczalni ścieków dla szkoły podstawowej w Białkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9d10ea7-97e6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Gospodarka wodno - ściekowa" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020. Umowa o przyznanie pomocy Nr 00063-65150-UM0400124/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030017/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUK.ZP.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1099252,33 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Część 1 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Maczków Zakres robót objętych niniejsza częścią zamówienia polega m. in. na:1) przebudowie budynku technologicznego,2) budowie żelbetowego zbiornika wód popłucznych,3) renowacji istniejącego zbiornika wody uzdatnionej;4) wymiany obudów studni głębinowych na nowe zabudowane na płycie fundamentowej - obiekt prefabrykowany, gotowy,5) montażu zbiornika neutralizatora ścieków - studnia z prefabrykatów żelbetowych,6) montażu szczelnego zbiornika bezodpływowego na ścieki - studnia z prefabrykatów żelbetowych,7) budowie studni chłonnych,Przebudowana stacja będzie obiektem bezobsługowym z pełną automatyką procesów technologicznych, zapewniającą uzyskanie wody pitnej o jakości odpowiadającej obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniom. Uwaga: Wykonawca będzie realizował zamówienie w czynnym obiekcie. Organizacja robót powinny zabezpieczyć ciągłość pracy istniejącej stacji uzdatniania wody w całym okresie realizacji zamówienia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) określają dla Części 1 - projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące odpowiednio załączniki Nr 8, 8a i 8b do SWZ.Uwaga: Zamawiający informuje, że zakres robót wskazany w projekcie budowlanym jako UTWARDZENIE TERENU oraz OGRODZENIE TERENU, tj. wykonanie dróg, chodników wewnątrz obiektowych, jak również wykonanie nowego ogrodzenia terenu SUW wraz z bramą wjazdową i furtką - nie wchodzi w zakres robót objętych niniejszym postępowaniem przetargowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1038000,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Część 2 - Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków dla szkoły podstawowej w Białkowie:1. Zakres prac objęty realizacją Etapu I dot.:1) Rozpoznania warunków gruntowo-wodnych i wykonanie dokumentacji geotechnicznej dla potrzeb wykonania projektu i warunków realizacji oczyszczalni ścieków dla szkoły podstawowej w Białkowie.2) Uzyskania map do celów projektowych.3) Uzyskania pisemnej zgody Właściciela terenu na wdrożenie do realizacji opracowanej dokumentacji (akceptacja lokalizacji i technologii oczyszczalni ścieków).4) Opracowania kompletnej dokumentacji projektowej oraz uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, opinii, zatwierdzeń, ekspertyz, map i innych dokumentów koniecznych do opracowania ww. dokumentacji projektowej jak i niezbędnych do realizacji robót budowlanych,5) Pełnienia nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.Zakres Części 2 zamówienia obejmuje m. in. wykonanie projektu budowlanego z badaniami geotechnicznymi, wykonanie robót budowlanych w tym dostawa, montaż i uruchomienie lokalnej oczyszczalni ścieków (BOŚ) realizującej procesy oczyszczania na bazie zraszanego złoża biologicznego. Oczyszczalnia musi posiadać certyfikat na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 61252,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 1 ww. ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. Zamawiający do komunikacji elektronicznej w wykonawcami skorzystał z miniPortalu. W niniejszym postępowaniu złożony został (na ePUAP) jeden zaszyfrowany plik (o nazwie: szyfrowanie-4b8ec7a4-7649-5-05-2021-09_34_40) – który nie został odszyfrowany, z uwagi na fakt, że Wykonawca zaszyfrował plik identyfikatorem innego postępowania o nazwie: Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej” - zakup i dostawa opryskiwacza.Zgodnie z powyższym w prowadzonym postępowaniu złożono błędnie zaszyfrowaną ofertę, tj. zamawiający nie był w stanie deszyfrować oferty. W przypadku, gdy przyczyną niemożności zapoznania się z treścią dokumentu w dniu otwarcia ofert było błędne zaszyfrowanie oferty przez wykonawcę - uznać należy, że przyczyny takiej sytuacji leżą wyłącznie po stronie wykonawcy. Zamawiający zaś jest uprawniony do uznania, że oferta nie została przez tego wykonawcę złożona. W związku z powyższym należy stwierdzić, że brak możliwości odszyfrowania oferty spowodowany był okolicznościami leżącymi po stronie wykonawcy, co uprawnia zamawiającego do uznania, że oferta odwołującego nie została złożona (co potwierdza np. wyrok z dnia 16 lipca 2020 r., KIO 1108/20).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 1 ww. ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. Zamawiający do komunikacji elektronicznej w wykonawcami skorzystał z miniPortalu. W niniejszym postępowaniu złożony został (na ePUAP) jeden zaszyfrowany plik (o nazwie: szyfrowanie-4b8ec7a4-7649-5-05-2021-09_34_40) – który nie został odszyfrowany, z uwagi na fakt, że Wykonawca zaszyfrował plik identyfikatorem innego postępowania o nazwie: Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej” - zakup i dostawa opryskiwacza.Zgodnie z powyższym w prowadzonym postępowaniu złożono błędnie zaszyfrowaną ofertę, tj. zamawiający nie był w stanie deszyfrować oferty. W przypadku, gdy przyczyną niemożności zapoznania się z treścią dokumentu w dniu otwarcia ofert było błędne zaszyfrowanie oferty przez wykonawcę - uznać należy, że przyczyny takiej sytuacji leżą wyłącznie po stronie wykonawcy. Zamawiający zaś jest uprawniony do uznania, że oferta nie została przez tego wykonawcę złożona. W związku z powyższym należy stwierdzić, że brak możliwości odszyfrowania oferty spowodowany był okolicznościami leżącymi po stronie wykonawcy, co uprawnia zamawiającego do uznania, że oferta odwołującego nie została złożona (co potwierdza np. wyrok z dnia 16 lipca 2020 r., KIO 1108/20).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-05-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.