Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329581/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie dostarczania i przygotowywania posiłków w użyczonych pomieszczeniach kuchni i stołówkach szkolnych na terenie gminy Jodłownik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ,JODŁOWNIK
1.3.) Oddział zamawiającego: GOPS JODŁOWNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491966245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 198
1.5.2.) Miejscowość: Jodłownik
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@jodlownik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gopspolecznej8
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gops-jodlownik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie dostarczania i przygotowywania posiłków w użyczonych pomieszczeniach kuchni i stołówkach szkolnych na terenie gminy Jodłownik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be70fd83-63e1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329311/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług w zakresie dostarczania i przygotowywania posiłków w użyczonych pomieszczeniach kuchni i stołówkach szkolnych na terenie gminy Jodłownik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329581/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.IZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dostarczania i przygotowywania posiłków w użyczonych pomieszczeniach kuchni i stołówkach szkolnych na terenie gminy Jodłownik, który obejmuje :
a) Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów szkoły w stołówce przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Jodłowniku a także przygotowywanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej w Wilkowisku, Szkoły Podstawowej Sadek-Kostrza w Sadku, Szkoły Podstawowej w Szyku, Szkoły Podstawowej w Krasnem-Lasocicach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szczyrzycu, Zespołu Szkół w Szczyrzycu. Posiłki dla uczniów szkół będą wydawane w formie jednego dania. b) Przygotowanie posiłków dla oddziałów przedszkolnych w szkołach w stołówce przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jodłowniku oraz dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej w Wilkowisku, Szkoły Podstawowej Sadek-Kostrza w Sadku, Szkoły Podstawowej w Szyku, Szkoły Podstawowej w Krasnem-Lasocicach, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szczyrzycu. Posiłki dla oddziałów przedszkolnych będą mieć formę obiadu (takiego samego jak w przedszkolu). c) Przygotowanie posiłków dla przedszkolaków w stołówce przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jodłowniku oraz dowóz posiłków do Przedszkola w Jodłowniku i Szczyrzycu. Posiłki dla przedszkolaków będą mieć formę całodziennego wyżywienia składającego się z trzech posiłków: śniadanie, obiad i podwieczorek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227109,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Widomska Usługi Gastronomiczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371652657
7.3.4) Miejscowość: Jodłownik 126
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Elżbieta Widomska Usługi Gastronomiczne
jakie przetargi wygrała firma
Elżbieta Widomska Usługi Gastronomiczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 81 WE WROCŁAWIU
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 4 im. Adama Mickiewicza w Kwidzynie
- Usługa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci i młodzieży w Szkole Podstawowej nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Gębika w Kwidzynie
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.