Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00017570/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
- 2023/BZP 00073453/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Regów Stary
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gniewoszów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223652
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lubelska 16
1.4.2.) Miejscowość: Gniewoszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-920
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gniewoszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gniewoszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047106
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00017570
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,
o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą
w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
Po zmianie:
Zamówienie finansowane z "Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia,
o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą
w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. budowy kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej wraz z instalacją monitoringu zaworów podciśnieniowych, każda o wartości min. 1 500 000,00 PLN brutto, na potwierdzenie powyższego należy przedstawić wypełniony zał. nr 4 do SWZ.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie; tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, spełniająca następujące wymagania:
-posiadanie, co najmniej, 1-rocznego doświadczenia jako kierownik budowy w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych),
-posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi,
-wykonanie, co najmniej, jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową lub rozbudową kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej.
Kierownik budowy/robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Na potwierdzenie spełniania warunków wymienionych w punkcie d) należy przedstawić wypełniony zał. nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. budowy kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej wraz z instalacją monitoringu zaworów podciśnieniowych, każda o wartości min. 1 500 000,00 PLN brutto, na potwierdzenie powyższego należy przedstawić wypełniony zał. nr 4 do SWZ.
Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie; tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, spełniająca następujące wymagania:
-posiadanie, co najmniej, 1-rocznego doświadczenia jako kierownik budowy w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych),
-posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi,
-wykonanie, co najmniej, jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową lub rozbudową kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej.
Kierownik budowy/robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Na potwierdzenie spełniania warunków wymienionych w punkcie d) należy przedstawić wypełniony zał. nr 5 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Po zmianie:
1) Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto.
2) Podstawą udzielenia zaliczki będzie pisemny wniosek Wykonawcy z podaniem numeru rachunku bankowego, na który ma zostać wpłacona zaliczka.
3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w formie weksla własnego „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. Weksel zostanie zwrócony po rozliczeniu zaliczki.
4) Zabezpieczenie zaliczki musi obejmować kwotę równą (100%) kwocie udzielanej zaliczki.
5) W przypadku niezakończenia realizacji robót będących przedmiotem umowy do dnia określonego
w § 2 ust. 2 umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć lub wnieść nowe zabezpieczenie. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia Zamawiający zmieni formę na zabezpieczenie w pieniądzu
poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia.
6) Zamawiający wypłaci Wykonawcy zaliczkę w terminie 7 dni od daty wniesienia przez Wykonawcę
zabezpieczenia zaliczki, na rachunek wskazany we wniosku, którym mowa w ust. 3.
7) Dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki, Wykonawca składa w formie oryginału.
8) Zamawiający zwróci zabezpieczenie zaliczki w terminie 30 dni od dnia rozliczenia zaliczki i potwierdzenia przez Zamawiającego należytego wykonania robót objętych kwotą wpłaconej
zaliczki.
9) Rozliczenie udzielonej przez Zamawiającego zaliczki, odbywać się będzie w następujący sposób:
• Za termin rozliczenia zaliczki przyjmuje się dzień podpisania protokołu odbioru końcowego
robót, w którym inspektor nadzoru potwierdzi prawidłowe ich wykonanie ;
• W przypadku, gdy Wykonawca nie rozliczy się z całej kwoty udzielonej zaliczki, Zamawiający
niezwłocznie wezwie pisemnie Wykonawcę do rozliczenia lub zwrotu wypłaconej
a nierozliczonej kwoty zaliczki w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisma.
10) W razie zwłoki z rozliczeniem (zwrotem) całkowitej kwoty zaliczki, niezależnie od zwrotu zaliczki
z zabezpieczenia, Zamawiającemu przysługują od Wykonawcy odsetki ustawowe za opóźnienie
w transakcjach handlowych od wartości nierozliczonej w terminie zaliczki za każdy dzień zwłoki,
licząc od dnia stwierdzenia nieprawidłowości;
11) W przypadku odstąpienia od umowy przez jedną ze stron pobrane, a nierozliczone zaliczki
podlegają zwrotowi Zamawiającemu, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania i kar umownych. Wykonawca zwróci Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy nierozliczoną część zaliczki;
12) Wykonawca będzie finansował inwestycję w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego
na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Rozliczenie końcowe nastąpi po zakończeniu czynności odbiorowych, wywiązaniu się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z umowy i podpisaniu bezusterkowego protokołu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-25 12:00
Po zmianie:
2023-02-02 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-25 12:30
Po zmianie:
2023-02-02 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-24
Po zmianie:
2023-03-03
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
- Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.