eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiŚwiadczenie usług weterynaryjnych w ramach opieki nad zwierzętami z terenu gminy Konstantynów Łódzki w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach opieki nad zwierzętami z terenu gminy Konstantynów Łódzki w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/860455

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach opieki nad zwierzętami z terenu gminy Konstantynów Łódzki w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f71c94ca-94de-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00047116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047730/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach opieki nad zwierzętami z gminy Konstantynów Łódzki w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 1A: Czipowanie zwierząt właścicielskich, wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki – w obszarze na północ od drogi wojewódzkiej 710 i na zachód od dawnej drogi krajowej nr 71.
2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 10801,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 1B: Czipowanie zwierząt właścicielskich, wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki – w obszarze na północ od drogi wojewódzkiej 710 i na wschód od dawnej drogi krajowej nr 71.
2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 6400,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 1C: Czipowanie zwierząt właścicielskich, wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki – w obszarze na południe od drogi wojewódzkiej 710 i na zachód od dawnej drogi krajowej nr 71.
2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 1555,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 1D: Czipowanie zwierząt właścicielskich, wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki – w obszarze na południe od drogi wojewódzkiej 710 i na wschód od dawnej drogi krajowej nr 71.
2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 3463,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 2E: Sterylizacja i kastracja psów właścicielskich i bezdomnych oraz kotów właścicielskich i wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki - w obszarze na północ od drogi wojewódzkiej 710 i na zachód od dawnej drogi krajowej nr 71.
2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 2F: Sterylizacja i kastracja psów właścicielskich i bezdomnych oraz kotów właścicielskich i wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki - w obszarze na północ od drogi wojewódzkiej 710 i na wschód od dawnej drogi krajowej nr 71;
2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 2G: Sterylizacja i kastracja psów właścicielskich i bezdomnych oraz kotów właścicielskich i wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki - w obszarze na południe od drogi wojewódzkiej 710 i na zachód od dawnej drogi krajowej nr 71;
2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 8407,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 2H: Sterylizacja i kastracja psów właścicielskich i bezdomnych oraz kotów właścicielskich i wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki - w obszarze na południe od drogi wojewódzkiej 710 i na wschód od dawnej drogi krajowej nr 71;
2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie nr 3: Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w boksach tymczasowego pobytu w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki.
2. Ceny za usługi weterynaryjne będą ustalane indywidualnie w odniesieniu do każdej usługi, z uwzględnieniem cen
jednostkowych ujętych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr
2 do umowy.
3. Koszty innych usług weterynaryjnych wymagają uzgodnienia z Zamawiającym przed świadczeniem danej usługi.
4. Minimalna liczba zrealizowanych usług weterynaryjnych będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50%
całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy, określonej w § 5
ust. 7 Załącznika nr 6 do SWZ - Wzoru umowy dla zamówienia nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 190740,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Sobieraj Klinika Weterynaryjna Braci Mniejszych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311094088

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 37

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Karolina Wieraszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272715308

7.3.3) Ulica: Złotno 41

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-221

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Odnośnie zamówienia nr 1C nie wpłynęły żadne oferty. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania w zakresie części 1C na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna "Doktor Piotr" lek. wet. Piotr Dynowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272199522

7.3.3) Ulica: Jana Kochanowskiego 24

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Sobieraj Klinika Weterynaryjna Braci Mniejszych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311094088

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 37

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50693,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Karolina Wieraszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272715308

7.3.3) Ulica: Złotno 41

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-221

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25477,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Odnośnie zamówienia nr 2G nie wpłynęły żadne oferty. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania w zakresie części 2G na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna "Doktor Piotr" lek. wet. Piotr Dynowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272199522

7.3.3) Ulica: Jana Kochanowskiego 24

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22738,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Sobieraj KLINIKA WETERYNARYJNA BRACI MNIEJSZYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311094088

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 37

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.