Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017653/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047153 z dnia 2021-05-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu fundamentów w zabytkowym budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego przy ul. Rynek Nowego Miasta 4 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 277 58 00
1.5.8.) Numer faksu: 22 277 58 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szrm.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu fundamentów w zabytkowym budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego przy ul. Rynek Nowego Miasta 4 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23e67cdf-8569-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000957/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remont fundamentów w zabytkowym budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego przy ul. Rynek Nowego Miasta 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017653/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II-WB/1/DZP-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 674409,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu fundamentów w zabytkowym budynku Specjalnego Ośrodka Wychowawczego przy ul. Rynek Nowego Miasta 4 w Warszawie.Opis przedmiotu zamówienia.Budynek zlokalizowany jest przy ul. Rynek Nowego Miasta 4 w Warszawie w dzielnicy Śródmieście na działce o nr ewid. 5 w obrębie 5–02–06, wzniesiony w 1784 r. jest wpisany do rejestru pod nr 799 w dniu 01.07.1965 r. Znajduje się na terenie układu urbanistycznego Nowego Miasta wpisanego do rejestru zabytków pod nr 315 w dniu 01.07.1965. Kamienica to podpiwniczony, trzykondygnacyjny budynek z użytkowym poddaszem o pięcioosiowej fasadzie, z freskami wkomponowanymi między okna I piętra. Dach kopertowy z lukarnami, kryty dachówką. Ściany piwnic nie mają skutecznej pionowej i poziomej izolacji przeciwwilgociowej w wyniku czego podlegają stałemu zawilgoceniu. Wilgoć jest wchłaniana przez nieizolowane fundamenty i kapilarnie podciągana do ścian piwnic. Słaba wentylacja piwnic powoduje, że wilgoć nie odparowuje z wnętrza piwnic i powoduje zawilgocenia ścian. Studzienki piwniczne murowane z cegły pełnej ceramicznej z tynkiem cementowym są w złym stanie, w większości spękane. Ozdobne kraty w większości pokryte rdzą, posiadają widoczne pęknięcia oraz są niestabilnie zamontowane w koronie studzienek. Budynek jest użytkowany przez Specjalny Ośrodek Wychowawczy. Charakterystyczne parametry: - pow. zabudowy - 272 m2- powierzchnia użytkowa piwnica – 155,10 m2 - wysokość pomieszczeń piwnicznych od 217 cm – 250 cm2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków projektem budowlanym oraz projektami wykonawczymi w tym m.in.:1) prace przygotowawcze, rozbiórka chodnika, częściowy demontaż ogrodzenia, demontaż schodów zewnętrznych, zabezpieczenie zieleni,2) wykonanie wykopów,3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy zewnętrznych ścian piwnic,4) demontaż istniejących i wykonanie nowych studzienek doświetlających okna piwnic,5) remont ozdobnych krat przy studzienkach,6) zasypanie wykopów, ułożenie chodnika i uporządkowanie terenu,7) remont cokołu kamiennego z piaskowca i strefy cokołowej tynkowanej,8) usunięcie zawilgoconych tynków wewnętrznych, likwidacja płyt G-K, skucie płytek ze ścian piwnic,9) wykonanie nowych tynków wewnętrznych renowacyjnych w piwnicach,10) wykonanie przepon pionowych przeciwwilgociowych ścian wewnętrznych metodą iniekcji,11) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej ścian zewnętrznych metodą iniekcji,12) wykonanie nowej posadzki z izolacją przeciwwilgociową w pasie o szer. 50 cm przy ścianach zewnętrznych,13) udrożnienie przewodów wentylacji grawitacyjnej,14) wymiana okna drewnianego, montaż nawiewników w pozostałych oknach, wykonanie obróbek blacharskich przy oknach,15) malowanie sufitów i ścian piwnic,16) odtworzenie ogrodzenia i schodów zewnętrznych.3. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty, stanowiące integralną część umowy:1) Projekt budowlany,2) Projekt wykonawczy,3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,4) Przedmiary,5) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 582/Ś/2019 z dnia 20.11.2019 r.6) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WZW.5142.1136.2019.MF z dnia 04.07.2019 r.6) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WZW.5142.1136.2019.JGO z dnia 09.08.2019 r.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności prace izolacyjne, brukarskie, tynkarskie (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy);1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 3 do Projektowanych Postanowień Umowy (zwanych dalej PPU - Załącznik Nr 9 do SWZ), które zostaną wprowadzone do treści umowy - czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w PPU - (Załącznik Nr 9 do SWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 713360,68
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853045,85
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 713360,68
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Konserwatorskie Castellum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-172-34-49
7.3.3) Ulica: Świdnicka 31
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-066
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty izolacyjne, roboty murarsko-tynkarskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - KONSERWATORSKIE CASTELLUM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - KONSERWATORSKIE CASTELLUM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 713360,68
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.