eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozbity KamieńDostawa żywności do Zespołu Oświatowego im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do Zespołu Oświatowego im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OŚWIATOWY IM. SYBIRAKÓW W ROZBITYM KAMIENIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712486550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiktora Szajkowskiego 7 lokal -

1.5.2.) Miejscowość: Rozbity Kamień

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-311

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257878327

1.5.8.) Numer faksu: 257878327

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatoswiaty@gminabielany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zorozbitykam.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zorozbitykam.szkolnastrona.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności do Zespołu Oświatowego im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acd37828-6e33-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007347/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 94476,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Artykuły spożywcze: sypkie, przyprawy, nabiał, warzywa i owoce, (poz. 1 – 148 załącznika 1A) 2 razy w tygodniu w godzinach 7.00-8.00 konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem; pieczywo (poz. 149-158 załącznika 1A) 3 razy w tygodniu w godzinach 7.00-8.00 konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem; mięso i wędliny (poz. 159-175 załącznika 1A) 2 razy w tygodniu (poniedziałek, środa) w godzinach 7.00-8.00, produkty garmażeryjne (poz. 176-178 załącznika 1A) 1 raz na 2 tygodnie w godzinach 7.00-8.00- konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem; jaja kurze (poz. 179 załącznika 1A) 1 raz w tygodniu w godzinach 7.00-8.00 konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 79250 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II Artykuły spożywcze: mrożonki zgodnie z załącznikiem nr 1B- 1 raz w tygodniu w godzinach 7.00-8.00 konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 19950 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część I podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy, gdyż oferty z najniższą ceną dotyczące poszczególnych części przewyższają kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127824,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127824,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część II podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy, gdyż oferty z najniższą ceną dotyczące poszczególnych części przewyższają kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)- jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Oferta zawiera plik arkusza kalkulacyjnego z podaną informacją o cenach brutto za pierogi z serem, pierogi z mięsem drobiowym, pyzy z mięsem. Dokument ten nie dotyczy prowadzonego przez nas postępowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.