Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00007347/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do Zespołu Oświatowego im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OŚWIATOWY IM. SYBIRAKÓW W ROZBITYM KAMIENIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712486550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiktora Szajkowskiego 7 lokal -
1.5.2.) Miejscowość: Rozbity Kamień
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-311
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 257878327
1.5.8.) Numer faksu: 257878327
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatoswiaty@gminabielany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zorozbitykam.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zorozbitykam.szkolnastrona.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności do Zespołu Oświatowego im. Sybiraków w Rozbitym Kamieniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acd37828-6e33-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007347/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 94476,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I Artykuły spożywcze: sypkie, przyprawy, nabiał, warzywa i owoce, (poz. 1 – 148 załącznika 1A) 2 razy w tygodniu w godzinach 7.00-8.00 konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem; pieczywo (poz. 149-158 załącznika 1A) 3 razy w tygodniu w godzinach 7.00-8.00 konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem; mięso i wędliny (poz. 159-175 załącznika 1A) 2 razy w tygodniu (poniedziałek, środa) w godzinach 7.00-8.00, produkty garmażeryjne (poz. 176-178 załącznika 1A) 1 raz na 2 tygodnie w godzinach 7.00-8.00- konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem; jaja kurze (poz. 179 załącznika 1A) 1 raz w tygodniu w godzinach 7.00-8.00 konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 79250 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II Artykuły spożywcze: mrożonki zgodnie z załącznikiem nr 1B- 1 raz w tygodniu w godzinach 7.00-8.00 konkretny dzień dostawy ustalany na bieżąco za dwudniowym wyprzedzeniem4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 19950 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część I podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy, gdyż oferty z najniższą ceną dotyczące poszczególnych części przewyższają kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127824,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127824,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część II podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy, gdyż oferty z najniższą ceną dotyczące poszczególnych części przewyższają kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Oferta zawiera plik arkusza kalkulacyjnego z podaną informacją o cenach brutto za pierogi z serem, pierogi z mięsem drobiowym, pyzy z mięsem. Dokument ten nie dotyczy prowadzonego przez nas postępowania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.