Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605986/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-530
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czp_szczecin@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51038736-767b-4b9e-8ebd-3fa908a1024c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00462632/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.TPBN.US.13.ZAP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 657013,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1) Cateringu polegającego na: przygotowaniu posiłków, logistyce, dostawach oraz obsługi posiłków: śniadań, obiadów, kolacji, serwisów kawowych (poczęstunków) - dla uczestników szkoleń, warsztatów (w tym dla uczestników szkoleń współfinansowanych z Europejskich Funduszy Strukturalnych)
2) Posiłków okolicznościowych realizowanych na zlecenie Zamawiającego – dla seminariów, narad, spotkań roboczych, konferencji, oraz innych zdarzeń, organizowanych na zlecenie Wydziału Rozwoju Kompetencji Oddziału ZUS w Szczecinie.
- w obiektach:
a) budynku Oddziału ZUS przy ul. J. Matejki 22 (główne miejsce świadczenia usług),
oraz sporadycznie, na zlecenie Zamawiającego w lokalizacjach:
b) budynku Oddziału ZUS przy ul. A. Citroena 2,
c) w innych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Szczecina.
Planowana liczba posiłków w ramach:
a) cateringu, przewidziana jest dla około 2700 osób - w tym: śniadań - 4500 sztuk, obiadów - 5700 sztuk, kolacji - 2300 sztuk, serwisów kawowych (poczęstunków) – 5700 sztuk.
Zamawiający określił maksymalną liczbę uczestników tj. 2700 osób oraz posiłków, bazując na latach, w których prowadzono w pełnym zakresie działalność szkoleniową. Przy pełnym wykorzystaniu możliwości szkoleniowych możliwe jest szkolenie od 0 do 13 grup szkoleniowych miesięcznie 15-25 uczestników w grupie. Szkolenia trwają od 1 do 5 dni roboczych. Sporadycznie grupa szkoleniowa może liczyć więcej osób niż wskazana wyżej, tj. 60-100 osób.
Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć faktycznych potrzeb szkoleniowych, z uwagi na dynamiczne zmiany organizacyjne, a więc nie może zagwarantować, że powyżej podane liczby będą zrealizowane w okresie obowiązywania umowy.
Możliwa jest więc duża rozpiętość w zakresie osób biorących udział w szkoleniach dla których przygotowane zostaną posiłki, których liczba może wynosić szacunkowo od 0 do 300 osób w miesiącu. Zamawiający dopuszcza sytuację, gdy w danym miesiącu nie przeszkoli żadnej grupy (np. w przypadku decyzji o wstrzymaniu szkoleń wynikającej z założeń organizacyjnych Zamawiającego) lub np. jedną lub dwie lub trzy itp.
Wykonawca musi być gotowy do świadczenia usług w terminie do 7 dni od momentu powiadomienia przez Zamawiającego o rozpoczęciu szkoleń stacjonarnych w 2025 roku.
W skali całej umowy Zamawiający gwarantuje jej minimalny zakres wynoszący 10% wartości umowy dla cateringu i 10% wartości umowy dla posiłków okolicznościowych.
(W trakcie trwania umowy w 2023 roku przez okres 10 miesięcy zamówiono ponad 14.000 posiłków).
b) Zamawiający nie jest w stanie podać liczby uczestników dla posiłków okolicznościowych. Na dzień sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia planowane jest jedno wydarzenie, które odbywa się cyklicznie w trakcie roku tj. Olimpiada „Warto wiedzieć więcej o ubezpieczeniach społecznych” organizowane przez Wydział Organizacji i Analiz na które w planie została przewidziana kwota 9 600,00 zł brutto dla szacunkowej liczby 120 osób. Łącznie na wydarzenia organizowane przez Wydział Organizacji i Analiz przewidziano w planie kwotę 25 475,00 zł brutto.
c) Na potrzeby Wydziału Rozwoju Kompetencji w Szczecinie w ramach działalności szkoleniowej na posiłki okolicznościowe przewidziano kwotę 15 000,00 zł brutto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy, będących załącznikiem do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652122,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652122,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652122,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Corner-House Aleksandra Moskalewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522681492
7.3.3) Ulica: Pocztowa 8/U6
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-360
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CORNER-HOUSE ALEKSANDRA MOSKALEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
CORNER-HOUSE ALEKSANDRA MOSKALEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652122,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- EP/220/46/2025: Sukcesywna dostawa materiałów technicznych dla SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 11 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń plenerowych organizowanych przez Operę na Zamku w Szczecinie w roku 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.