Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00548780/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych w 2024 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76, z podziałem na dwie części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Administacyjno-Finansowej i Organizacyjnej Placówek Wsparcia w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bodzentyńska 32/40
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-308
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 367 64 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@copw.mopr.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: copwkielce.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98de77d4-9994-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
przygotowywanie posiłków na rzecz dzieci uczęszczających do żłobków, dzieci i młodzieży z placówek oświatowych Gminy Kielce oraz klientów pomocy społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych w 2024 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76, z podziałem na dwie części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98de77d4-9994-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00047299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00229218/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa produktów spożywczych w 2024 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy: ul. Kołłątaja 4, ul. Krzyżanowskiej 8 i ul. Jagiellońskiej 76 z podziałem na dwie części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Adm.26.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 683522,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły ogólnospożywcze, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1A. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającegoz minimum jednodniowym wyprzedzeniem przed datą wymaganej dostawy lub w nagłych przypadkach po telefonicznym uzgodnieniu. Podane w załącznikach nr 1A ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo:
- rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania;
- zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego,
- zmiany asortymentu w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu / produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej.
Minimalny zakres zamówienia będzie nie mniejszy niż 30% ilości wskazanych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 624067,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świeże jaja, wg ilości i asortymentu określonego w załączniku nr 1B. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego z minimum jednodniowym wyprzedzeniem przed datą wymaganej dostawy lub w nagłych przypadkach po telefonicznym uzgodnieniu. Podane w załącznikach nr 1B ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo:- rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania;
- zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego,
Minimalny zakres zamówienia będzie nie mniejszy niż 30% ilości wskazanych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 59454,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529834,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625509,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529834,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MAT Marzena Tkaczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292681485
7.3.3) Ulica: Zgodna
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529834,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. MAT Marzena Tkaczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292681485
7.3.3) Ulica: Zgodna
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa w formie leasingu finansowego zestawu szybkich kamer dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24.
- Usługa w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa górnej części silnika w pojazdach służbowych
- Sukcesywne dostawy preparatów dezynfekcyjnych do Apteki Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków myjących i środków chemicznych do sprzątania
- "Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B, szkolenia w ramach kwalifikacji wstępnej oraz kursu łączonego na prawo jazdy kategorii C, CE dla uczniów Zespołu Szkół Mechanicznych w Kielcach"
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2025 r"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ADAMOWIE CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 14 im. ks. G. Piramowicza w Gdańsku na 2025r.
- Sukcesywna dostawa lub sprzedaż produktów do mieszkań treningowych w projekcie tworzenia i rozwoju Centrów Usług Społecznych oraz interwencji EFS+ w Gminie Karlino.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.