Og³oszenie z dnia 2022-02-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00077965/01 - Wynik z dnia 2022-03-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Utrzymanie ro¶linno¶ci wysokiej na terenie gminy Micha³owice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie ro¶linno¶ci wysokiej na terenie gminy Micha³owice”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-454d5cb1-85b7-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00047325
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Us³ugi zwi±zane z utrzymaniem zieleni - wycinka i ciêcie drzew
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym
pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje
siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji,
o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na
ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki
do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na
ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana
za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z
niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania
Zamawiaj±cego o przekazaniu wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów).
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail
wskazanym w rozdziale I – „Zamawiaj±cego” i „Prowadz±cego postêpowanie” .
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ
sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail
wskazany w ust. 8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w
rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO
dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach,
znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i
Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ
w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo
zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub
„RODO”), maj± charakter danych osobowych.
W ¶wietle powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816
Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail:
sekretariat@michalowice.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony
Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany
powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj.
przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz
nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.
Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o
udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ
mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo
wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi polegaj±ce na utrzymaniu ro¶linno¶ci wysokiej na terenach le¿±cych w gminie Micha³owice.
2. W ramach przedmiotu zamówienia bêd± wykonywane zabiegi pielêgnacyjne i chirurgiczne stosowane przy zieleni wysokiej.
3. Wykonane zabiegi maj± na celu utrzymanie prawid³owego i charakterystycznego dla gatunku (odmiany) pokroju, poprawnej konstrukcji korony oraz mo¿liwie najlepszego stanu zdrowotnego drzewa.
4. Wykonawca realizuj±cy zamówienie bêdzie zobowi±zany do:
1) wykonywania prac objêtych niniejszym zamówieniem w terminie, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, sztuk± ogrodnicz±, wymogami bhp oraz do utrzymywania miejsca prac w czysto¶ci i porz±dku,
2) pisemnego zg³aszania Zamawiaj±cemu dziennych raportów planowanych prac, do których Wykonawca przyst±pi dnia nastêpnego. Raporty bêd± przesy³ane codziennie do godziny 15:45 na adres skrzynki zielen@michalowice.pl, lub najpó¼niej do godz. 8.30 w dniu rozpoczêcia prac,
3) pisemnego zg³aszania Zamawiaj±cemu dziennych raportów dot. zakoñczonych prac, objêtych przedmiotem zamówienia. Raporty bêd± przesy³ane codziennie do godziny 24:00 na adres skrzynki mailowej zielen@michalowice.pl.,
4) sporz±dzenia kompletnej dokumentacji rozliczeniowej i przedstawienia jej Zamawiaj±cemu do odbioru prac, za prace zlecone przez Zleceniodawcê, za jego wiedz± i zgod±. Wykonawca do 5 dnia nastêpnego miesi±ca przedstawi rzeczywisty kosztorys wykonanych prac, który po weryfikacji i zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru bêdzie stanowiæ za³±cznik do protoko³u odbioru, podpisanego przez obie Strony,
5) wykonywania prac w sposób nie powoduj±cy szkód, w tym zagro¿enia bezpieczeñstwa ludzi i mienia oraz zapewniaj±cy ochronê uzasadnionych interesów osób trzecich, pod rygorem odpowiedzialno¶ci cywilnej za powsta³e szkody,
6) ubezpieczenia prac z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z dodatkowymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej,
7) wywozu odpadów i pozosta³o¶ci po pracach we w³asnym zakresie i na w³asny koszt do podmiotów uprawnionych do ich odbioru . Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania wszystkich obowi±zków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i ma obowi±zek zagospodarowania odpadów powsta³ych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustaw± o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z pó¼n. zm.),
8) usuniêcia na swój koszt wszelkich szkód, powsta³ych w trakcie wykonywania prac (dot. m. in. materia³u ro¶linnego, uszkodzeñ istniej±cych nawierzchni, instalacji, obiektach ma³ej architektury),
9) do protokolarnego dokonywania odbioru zakoñczonych, zg³oszonych do odbioru prac.
5. Szczegó³owy zakres i sposób prac chirurgicznych i pielêgnacyjnych zosta³ okre¶lony w „Opisie przedmiotu”, stanowi±cym za³±cznik nr 7do SWZ.
6. Ilo¶ci prac do wykonania objêtych przedmiotem zamówienia zosta³ wskazany w „Kosztorysie ofertowym” stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.
7. Wykonawca przedmiot zamówienia bêdzie wykonywa³ systematycznie wed³ug potrzeb i zleceñ Zamawiaj±cego.
8. Za zakoñczenie prac oraz ich prawid³owe wykonanie rozumie siê prace zakoñczone, potwierdzone i odebrane uprzednio przez przedstawicieli Wykonawcy, a nastêpnie zg³oszone Zamawiaj±cemu.
9. Wykonywane prace pielêgnacyjne na drzewach musz± byæ zgodne z aktualnymi normami jako¶ciowymi Polskiego Towarzystwa Chirurgów Drzew (PTCHD) [„Pielêgnacja i ochrona drzew (z normami jako¶ci), Autor: Andrzej Skup, wyd. Opole 1995 r., nak³adca PTCHD Kraków 1995 r., publikacja dotowana przez NFO¦IGW w Warszawie – dostêpna w Oddziale Warszawskim PTCHD, ul. Smyczkowa 6, 02-678 Warszawa.
10. Us³uga musi byæ wykonywana zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
11. Wszystkie prace musz± byæ prawid³owo wykonane, zgodnie ze sztuk± ogrodnicz±, obowi±zuj±cymi odpowiednimi przepisami i wymogami bhp.
12. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± prace, od chwili rozpoczêcia prac, a¿ do chwili ich zakoñczenia na danym odcinku, odpowiedzialny jest Wykonawca.
13. Prowadzone prace winny byæ oznakowane zgodnie z instrukcj± organizacji ruchu przy pracach utrudniaj±cych ruch drogowy, wykonan± przez Wykonawcê na swój koszt.
14. Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu umowy zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy Micha³owice (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego, na którym prowadzone s± prace, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
15. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji us³ugi zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
16. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ wszelkie materia³y i produkty niezbêdne do realizacji us³ugi bêd± spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z przepisów dotycz±cych Ochrony ¦rodowiska.
17. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania prac z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o pozostaj±ce w jego dostêpie ro¶liny.
18. Wykonawca zobowi±zany bêdzie po przycinaniu ga³êzi i wycinaniu drzew do ka¿dorazowego ich rozdrobnienia rêbark± i bie¿±cego uprz±tania i wywiezienia drewna. Urobek z miejsca pracy musi byæ wywieziony i nie mo¿e pozostawaæ na dzieñ ¶wi±teczny, ustawowo wolny od pracy.
19. Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia i przed³o¿enia wraz z ostatni± faktur±, sprawozdania uwzglêdniaj±cego ilo¶ci i rodzaj odpadów ro¶linnych w m³ (w tym ilo¶ci grubizny z drzew iglastych i li¶ciastych) zebranych z terenów Gminy Micha³owice w okresie realizacji niniejszego zamówienia.
20. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych
w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich,
w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
21. Odbiór wykonanych prac bêdzie odbywa³ siê w dni robocze z wy³±czeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jednostronnego sporz±dzenia i podpisania protoko³u odbioru w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie uczestniczy³ w odbiorze lub gdy Wykonawca odmówi podpisania protoko³u. W przypadku prac wykonanych nieprawid³owo, sporz±dzony protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do rozliczenia wynagrodzenia i naliczenia kar umownych,
22. Pracownicy wykonuj±cy pracê w terenie musz± byæ wyposa¿eni w ubranie ochronne z logo Wykonawcy oraz elementami odblaskowymi oraz pojazdy s³u¿±ce do realizacji zadañ musz± mieæ czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu.
23. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia (klauzule spo³eczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci zwi±zane z pielêgnacja zieleni, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
3) wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotycz± faktu zatrudniania okre¶lonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie mo¿e stanowiæ spe³nienia warunku okre¶lonego powy¿ej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy nastêpnie nie bêd± uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiaj±cemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wgl±du Zamawiaj±cemu dowody potwierdzaj±ce spe³nianie wymagañ Zamawiaj±cego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzaj±ce zatrudnienie na umowê o pracê pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiaj±cego np. zanonimizowan± kopie umowy o pracê, o¶wiadczenie w³asne Wykonawcy itp.):
a) Wykonawca zobowi±zuje siê, i¿ ww. czynno¶ci bêd± w okresie realizacji umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz.1320). Wykonawca przed³o¿y po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika, zwieraj±cej w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
b) O¶wiadczenie w³asne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych powy¿sze czynno¶ci powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
4) natomiast sk³adaj±c ofertê Wykonawca z³o¿y jedynie o¶wiadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia, zawarte w „Formularzu oferty”, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77211500-7 - Us³ugi pielêgnacji drzew
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: zakres zgodny z podstawowym zamówieniem do 50% warto¶ci podstawowego zamówienia
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Osób skierowanych do realizacji zamówienia (brygadzisty)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie prawnymodpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±. O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnieñ.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia min. 100.000,00 z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 100.000,00 z³.
Na potwierdzenie spe³niania powy¿szego warunku nale¿y z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej:
• 1 us³ugê polegaj±c± na wykonaniu zabiegów pielêgnacyjnych na drzewach – pomnikach przyrody lub rosn±cych na terenach wpisanych do rejestru zabytków o warto¶ci min. 30 000 z³ brutto
oraz
• 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu ciêæ technicznych i pielêgnacyjnych drzew i krzewów (w tym usuwaj±ce kolizjê z napowietrznymi liniami energetycznymi) o warto¶ci min. 50 000 z³ brutto ka¿da
b) dysponowania osobami:
Wykonawca potwierdzi spe³nianie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie w stanie skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego ni¿ej wymienione osoby odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci, tj.:
• min. 1 osobê pe³ni±c± funkcjê brygadzisty posiadaj±cego co najmniej:
wykszta³cenie ¶rednie lub zawodowe ogrodnicze, architektury krajobrazu lub terenów zieleni,
minimum 20 miesiêczne do¶wiadczenie w wykonywaniu prac zwi±zanych z utrzymaniem zieleni wysokiej (w wykonawstwie),
Do¶wiadczenie ww. osoby stanowi kryterium oceny ofert w tym postêpowaniu.
• min. 3 osoby - pilarzy drzew przeszkolonych z zakresu u¿ytkowania pilarek do drzew,
• min. 3 osoby, które posiadaj± uprawnienia do prowadzenia prac na wysoko¶ciach oraz wykonywa³y zabiegi pielêgnacyjne na pomnikach przyrody,
• min. 1 osobê, która przesz³a szkolenie w zakresie pielêgnacji drzew - w tym ukoñczony kurs II stopnia leczenia i pielêgnacji drzew PTCHD lub równowa¿ny,
• min. 1 osobê, która posiada uprawnienia do pracy z drzewami posiadaj±cymi status pomnika przyrody i objêtymi ochron± konserwatora Zabytków,
c) dysponowania sprzêtem:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ w celu wykonania zamówienia narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi w ni¿ej wymienionym zakresie, umozliwiajacym wykonanie zamówienia zgodnie z przepisami bhp jak:
• podno¶nikiem koszowym - min. 1 szt.,
• pilark± spalinow± - min. 3 szt.,
• frezark± do karp - min. 1 szt.,
• rêbakiem do ga³êzi - min. 1 szt.,
• sprzêtem bhp umo¿liwiaj±cy pracê w koronie drzewa metod± alpinistyczn± - min. 2 kpl.,
• sprzêtem specjalistycznym do wykonywania wzmocnieñ mechanicznych drzew oraz zabezpieczania ubytków drewna - min. 1 kpl.,
• samochodem ciê¿arowym skrzyniowym, samowy³adowczym o ³adowno¶ci min. 3,5 t - min. 1 szt.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz±.
2. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3. Wykaz wykonanych/wykonywanych us³ug potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych us³ug.
4. Wykaz osób.
5. Wykaz sprzêtu
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
2) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale V ust. 6 SWZ oraz o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 – je¿eli wykonawca sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
4) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3.500,00 z³.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w"Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-16 12:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pielêgnacji, usuwania i sadzenia drzew w pasach drogowych ulic gminnych w Dzielnicy ¦ródmie¶cie m.st. Warszawy oraz innych terenach administrowanych przez ZTP.
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdañskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskó³czej
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Realizacja us³ugi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej ¯ory w 2025 roku.
- Wykonanie us³ugi le¶nej trzebie¿y pó¼nej drzewostanów w Lipniku
wiêcej: Us³ugi pielêgnacji drzew »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.