eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31543410-2c8c-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31543410-2c8c-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209441/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 3 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369031

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/82/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Zadanie 1: bieżąca obsługa prawna
2.1.1. Zakresem zamówienia objęte są w szczególności następujące prace:
2.1.1.1. świadczenie usług prawnych, w tym stałe doradztwo prawne i konsultacje prawne, a także udzielanie wyjaśnień i interpretacji obowiązujących przepisów prawa,
2.1.1.2. opiniowanie i konsultowanie projektów statutów, regulaminów, zarządzeń, decyzji i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Zamawiającego,
2.1.1.3. sporządzanie pism, opiniowanie i konsultowanie projektów umów oraz innych dokumentów związanych z zaciąganiem przez Zamawiającego zobowiązań i nabywaniem praw, a w razie potrzeby udział w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach związanych z zawieranymi umowami, w tym aneksami do już zawartych umów,
2.1.1.4. opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień,
2.1.1.5. opiniowanie czynności związanych z dochodzeniem odszkodowań i naliczaniem kar przewidzianych w umowach zawartych przez Zamawiającego,
2.1.1.6. świadczenie pomocy prawnej w zakresie badania zasadności oraz sposobu załatwiania skarg i wniosków,
2.1.1.7. opiniowanie lub sporządzanie, we współpracy z właściwą merytorycznie jednostką organizacyjną Zamawiającego, projektów umów,
2.1.1.8. opiniowanie projektów pism związanych z zadaniami wykonywanymi w ramach właściwej merytorycznie jednostki organizacyjnej Zamawiającego, w tym pism dotyczących roszczeń wynikających z realizowanych umów,
2.1.1.9. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o uchybieniach w działalności Tatrzańskiego Parku Narodowego w zakresie przestrzegania prawa i o skutkach tych uchybień.
2.1.2. Zakresem bieżącej obsługi prawnej nie są objęte usługi:
2.1.2.1. zastępstwa procesowego, w postępowaniu arbitrażowym lub pojednawczym, lub· przed sądami, trybunałami lub innymi organami publicznymi państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państw trzecich lub przed międzynarodowymi sądami, trybunałami, instancjami arbitrażowymi lub pojednawczymi,
2.1.2.2. doradztwa prawnego, w zakresie przygotowania postępowań, o których mowa w wyżej lub gdy zachodzi wysokie prawdopodobieństwo, że sprawa, której dotyczy to doradztwo, stanie się przedmiotem tych postępowań,
2.1.2.3. doradztwo w zakresie Prawa Zamówień Publicznych
2.1.2.4. doradztwo prawne z zakresu prawa podatkowego (ordynacji podatkowej) i ustawy o finansach publicznych. Sporządzanie opinii i decyzji
2.1.2.5. doradztwo prawne dotyczące tematów związanych z dzierżawami, najmami oraz użyczeniami zgodnie z Kodeksem cywilnym
2.1.2.6. doradztwo prawne z zakresu prawa pracy
2.1.2.7. doradztwo prawne związane z inwestycjami budowlanymi prowadzonymi w oparciu o ustawę prawo budowlane.
2.1.2.8. doradztwo prawne dotyczące współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Zawieranie umów współpracy, analizy stanu prawnego
2.1.2.9. związane z wykonywaniem władzy publicznej.
2.1.3. Usługi świadczone będą w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie Wykonawcy.
2.1.4. Usługi świadczone będą:
2.1.4.1. zdalnie w oparciu o dostępne środku łączności (tj. telefon, e-mail, wideokonferencje itp.): raz w tygodniu (poniedziałek lub wtorek) w godzinach pracy Tatrzańskiego Parku Narodowego od 09:00 do 14:00.
2.1.4.2. w formie dyżuru stacjonarnego w siedzibie Zamawiającego: raz w tygodniu (czwartek lub piątek) w godzinach pracy Tatrzańskiego Parku Narodowego od 09:00 do 14:00.
3. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania obsługi prawnej przez osoby z wykształceniem wyższym prawniczym z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata.
4. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie z dostępem do internetu w celu umożliwienia realizacji umowy. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach świadczenia usługi do sprawdzania, opiniowania i poprawiania dokumentów zamieszczonych na macierzy dysków Zamawiającego („EREBIA”)
5. Zamawiający wyraża zgodę by przy wykonywaniu zlecenia Wykonawca mógł korzystać z pomocy osób posiadających stosowne uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności innych radców prawnych, adwokatów oraz aplikantów radcowskich i adwokackich.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
7. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w przepisie art. 95 Pzp, gdyż zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia nie obejmuje czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony przepisami Kodeksu pracy.
8. Zamawiający informuje, że podane ilości godzin pracy służą Zamawiającemu do kalkulacji ceny oferty. Natomiast Wynagrodzenie będzie płacone za realnie wykonaną pracę w oparciu o ceny podane w druku oferty na podstawie zestawienia godzinowego tworzonego w oprogramowaniu do ewidencjonowania pracy .

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 177120,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Zadanie 2: doradztwo prawne dla Samodzielnego stanowiska ds. pracowniczych (prawo pracy)
2.2.1. Przedmiotem umowy jest ustalenie warunków doradztwa prawnego w zakresie prawa pracy na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego.
2.2.2. Zakresem zamówienia objęte są w szczególności następujące prace:
2.2.2.1. świadczenie usług prawnych, w tym doradztwo prawne i konsultacje prawne,
a także udzielanie wyjaśnień i interpretacji obowiązujących przepisów prawa pracy,
2.2.2.2. świadczenie usług prawnych, w tym doradztwo prawne i konsultacje prawne,
przy tworzenie regulaminów oraz procedur związanych z prawem pracy,
2.2.2.3. pomocy prawnej w zakresie zawierania oraz rozwiązywania umów o pracę;
2.2.2.4. doradztwa prawnego związanego z poszczególnymi zagadnieniami z zakresu prawa pracy (czas pracy, urlopy, inne)
2.2.2.5. analizy umów związanych z funkcjonowaniem działów personalnych (np. umowy dotyczące poszukiwania pracowników);
2.2.3. Zakresem bieżącej obsługi prawnej nie są objęte usługi:
2.2.3.1. zastępstwa procesowego,
2.2.4. Usługi świadczone będą:
2.2.4.1. W siedzibie zamawiającego oraz zdalnie w oparciu o dostępne środku łączności (tj. telefon, e-mail, wideokonferencje itp.): w zależności od potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconych usług w możliwie krótkim terminie.
2.2.5. Ilość godzin w ramach realizacji zadania 2 nie może przekroczyć łącznie 180 h pracy. Rozliczenie będzie na podstawie przepracowanych godzin w oparciu o stawkę godzinową podaną w ofercie Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania obsługi prawnej przez osoby z wykształceniem wyższym prawniczym z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata.
4. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie z dostępem do internetu w celu umożliwienia realizacji umowy. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach świadczenia usługi do sprawdzania, opiniowania i poprawiania dokumentów zamieszczonych na macierzy dysków Zamawiającego („EREBIA”)
5. Zamawiający wyraża zgodę by przy wykonywaniu zlecenia Wykonawca mógł korzystać z pomocy osób posiadających stosowne uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności innych radców prawnych, adwokatów oraz aplikantów radcowskich i adwokackich.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
7. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w przepisie art. 95 Pzp, gdyż zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia nie obejmuje czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony przepisami Kodeksu pracy.
8. Zamawiający informuje, że podane ilości godzin pracy służą Zamawiającemu do kalkulacji ceny oferty. Natomiast Wynagrodzenie będzie płacone za realnie wykonaną pracę w oparciu o ceny podane w druku oferty na podstawie zestawienia godzinowego tworzonego w oprogramowaniu do ewidencjonowania pracy .

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 66420,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Zadanie 3: doradztwo prawne dla Działu Udostępniania i Zespołu Zagospodarowania przestrzennego i Stanu Posiadania
2.3.1. Zakresem zamówienia objęte są w szczególności następujące prace:
2.3.1.1. doradztwo prawne dotyczące tematów związanych z dzierżawami, najmami oraz użyczeniami
2.3.1.1.1. Sporządzanie projektów umów do przeprowadzania przetargów na udostępnianie nieruchomości TPN podmiotom zewnętrznym (zgodnie z zasadami przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz.U.2022.916 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 lipca 2012 roku w sprawie przetargów oraz rokowań na rozporządzanie nieruchomościami przez parki narodowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 868), ustawy z dnia 16 grudnia 2016 roku o zasadach zarządzania mieniem państwowym (tj. Dz.U. 2021 poz.1933) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2016 roku Przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U.2016 poz. 2260), przygotowanie ogłoszeń o przetargach spójnych z poszczególnymi projektami umów, prowadzenie sprawy, w tym przygotowanie pism i wyjaśnień zgodnie z zakresem wskazanym przez organ rozpatrujący sprawę, uzyskiwania niezbędnych zgód na zawarcie umowy, weryfikacja ofert złożonych w przetargu, udział w procedurze odwoławczej (nadzór nad korespondencją, przygotowanie pism), przygotowanie wniosków o zmiany w obowiązujących umowach tj. udział w negocjacjach z kontrahentem, przygotowanie projektu aneksu, przygotowanie wniosku o zmianę do organu prowadzącego sprawę i prowadzenie korespondencji w tym zakresie oraz sporządzanie protokołu zdawczo-odbiorczego przy przekazywaniu nieruchomości w związku z zawarciem umowy, rozwiązaniem umowy.
2.3.1.1.2. Opiniowanie czynności związanych z dochodzeniem należności i naliczaniem kar przewidzianych w umowach dotyczących udostępnionych nieruchomości na podstawie zawartych przez TPN umów.
2.3.1.2. Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na rzecz TPN i na rzecz podmiotów zewnętrznych po nieruchomościach TPN, w tym analiza stanu prawnego i możliwości ustanowienia służebności, przygotowanie projektu umowy ustanowienia służebności, uczestniczenie w procesie uzyskiwania niezbędnych zgód, jeśli będą wymagane.
2.3.1.3. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów ustawy o ochronie przyrody, w szczególności
2.3.1.3.1. w kontekście zakazów wynikających z art. 15 i odstępstw od zakazów,
2.3.1.3.2. art. 12 – udostępnianie i opłaty i za udostępnianie.
2.3.1.4. Doradztwo w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości oraz procesu wykupu i wymiany nieruchomości, w tym także w drodze pierwokupu.
2.3.1.5. Doradztwo w zakresie uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne;
2.3.1.6. Doradztwo przy pisaniu decyzji, postanowień, odwołań, zażaleń i skarg związanych zakresem działania Działu Udostępniania i Zespołu Zagospodarowania Przestrzennego i Stanu Posiadania, w szczególności:
2.3.1.6.1. decyzje związane ze zgodami na organizowanie zawodów w TPN, zmiany w tych decyzjach i rozpatrywanie skarg na wydane decyzje,
2.3.1.6.2. postanowienia związane z procesem opiniowania i uzgadniania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
2.3.1.6.3. uzgadnianie decyzji związanych z procesami inwestycyjnymi w granicach parku (warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego itp.)
2.3.1.6.4. zaskarżanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wzizt, ulicp itp.
2.3.1.7. doradztwo w zakresie organizacji transportu turystów (w tym osób z niepełnosprawnościami) oraz przewodników i instruktorów na terenie parku m.in. po drogach publ. Przebiegających przez park
2.3.1.8. doradztwo w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych związanych z zakresem działania ZZP i DU w tym opracowanie wzorów pism i schematów postępowaniu.
2.3.1.9. Doradztwo w zakresie podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego
2.3.1.10. Doradztwo w zakresie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej (odpowiedzi na wnioski, decyzje odmowne, postępowania odwoławcze)
2.3.1.11. Doradztwo i konsultacje prawne w zakresie przygotowania i przeprowadzenia procedury zmiany granic Parku do nowego rozporządzenia w sprawie granic Tatrzańskiego Parku Narodowego
2.3.2. Usługi świadczone będą w siedzibie zamawiającego oraz zdalnie w oparciu o dostępne środku łączności (tj. telefon, e-mail, wideokonferencje itp.): w zależności od potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconych usług w możliwie krótkim terminie. :
2.3.3. Ilość godzin w ramach realizacji zadania 3 nie może przekroczyć łącznie 360 h pracy. Rozliczenie będzie na podstawie przepracowanych godzin w oparciu o stawkę godzinową podaną w ofercie Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania obsługi prawnej przez osoby z wykształceniem wyższym prawniczym z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata.
4. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie z dostępem do internetu w celu umożliwienia realizacji umowy. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach świadczenia usługi do sprawdzania, opiniowania i poprawiania dokumentów zamieszczonych na macierzy dysków Zamawiającego („EREBIA”)
5. Zamawiający wyraża zgodę by przy wykonywaniu zlecenia Wykonawca mógł korzystać z pomocy osób posiadających stosowne uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności innych radców prawnych, adwokatów oraz aplikantów radcowskich i adwokackich.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ: wzór umowy.
7. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w przepisie art. 95 Pzp, gdyż zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia nie obejmuje czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony przepisami Kodeksu pracy.
8. Zamawiający informuje, że podane ilości godzin pracy służą Zamawiającemu do kalkulacji ceny oferty. Natomiast Wynagrodzenie będzie płacone za realnie wykonaną pracę w oparciu o ceny podane w druku oferty na podstawie zestawienia godzinowego tworzonego w oprogramowaniu do ewidencjonowania pracy .

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 132840,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123984,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159408,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159408,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAM SZKARADZIŃSKI MACIEJ HUZIOR ADWOKACI S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361676389

7.3.3) Ulica: OGRODWA 31

7.3.4) Miejscowość: NOWY TARG

7.3.5) Kod pocztowy: 34-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159408,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Adwokat Beata Rozmus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361624518

7.3.3) Ulica: Gimnazjalna 1/318

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73062,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Marta Morawiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691856812

7.3.3) Ulica: Władysława Broniewskiego 13a

7.3.4) Miejscowość: Zakopane

7.3.5) Kod pocztowy: 34-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.