eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwierzawaUporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Świerzawa wraz z przebudową systemów komunikacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Świerzawa wraz z przebudową systemów komunikacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerzawa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390765884

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Wolności 60

1.4.2.) Miejscowość: Świerzawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-540

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swierzawa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierzawa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047475

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00039572/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1.1. Na podstawie art. 455 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1.1.1. Zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją:
- wystąpienia okoliczności związanych z epidemią COVID-19,
- wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
- konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie;
- istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem;
- braku możliwości udostępnienia placu budowy w celu prowadzenia robót, wynikającą z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności;
- zmiany kierownika budowy, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w SWZ;
- wstrzymania robót przez Zamawiającego;
- decyzje, zalecenia konserwatora, archeologa;
- znaleziska archeologiczne;
- wykonanie dodatkowych robót;
- konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej, zmiany technologii wykonania robót itp.

1.1.2. w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt. 1.1.1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usunięcie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy;
1.1.3. jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt. 1.1.1. konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa;
1.1.4. Zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 454 i 455 Ustawy.
1.2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
1.3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 i 455 ustawy:
1.3.1. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy
1.3.2. Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

Po zmianie:
1. podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie.
2. Na podstawie art. 455 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
2.1. Zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją:
- wystąpienia okoliczności związanych z epidemią COVID-19,
- wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
- konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie;
- istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem;
- braku możliwości udostępnienia placu budowy w celu prowadzenia robót, wynikającą z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności;
- zmiany kierownika budowy, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego w SWZ;
- wstrzymania robót przez Zamawiającego;
- decyzje, zalecenia konserwatora, archeologa;
- znaleziska archeologiczne;
- wykonanie dodatkowych robót;
- konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej, zmiany technologii wykonania robót itp.

2.2. w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt. 2.1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usunięcie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy;
2.3. jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt. 2.1. konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa;
2.4. Zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 454 i 455 Ustawy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust 2 Umowy w następujących przypadkach:
3.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
3.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3.3. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
3.4. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
jeśli zmiany określone w ust 3 pkt. 3.1 – 3.4 będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
3.5. zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zastrzega się przy tym, iż waloryzacja wynagrodzenia będzie mogła zostać dokonana w przypadku zaistnienia zmian istotnych (nadzwyczajnych, nieprzewidzianych) w kontekście poziomu cen i kosztów (identyfikowana poziomem 3 %, o którym mowa w ust 5), a ryzyka związane z normalną fluktuacją cenową i kosztową (weryfikowalną na podstawie m.in. doświadczeń w realizacji analogicznych zadań, czy zwyczajnych zachowań rynku, np. wiadomymi wahaniami, czy okresowymi spadkami / wzrostami określonych kategorii cen / kosztów) winny zostać uwzględnione w ryzyku ryczałtowym (i wkalkulowane w cenę ofertową).

Pozostałe informacje o zmianie umowy w SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-02-14 11:00

Po zmianie:
2022-02-21 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-02-14 12:00

Po zmianie:
2022-02-21 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-03-15

Po zmianie:
2022-03-22

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Pozostałe zapisy wg dokumentacji postępowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.