Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00018726/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiśniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690008702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niewodna 26
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-124
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2775049
1.5.8.) Numer faksu: + 48 17 2775977
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@wisniowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gops.wisniowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e31c983-8b4d-4093-ab50-e9a04abafc531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Pomoc społeczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wyżywienia dla uczestników projektu Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e31c983-8b4d-4093-ab50-e9a04abafc53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007414/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi żywieniowe dla uczestników projektu „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy zadania (2.16) w projekcie pn.: „Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa”, nr FEPK.07.18-IP.01- 0026/23 współfinansowanym przez UE ze środków EFS Plus w ramach programu regionalnego FEP 2021-2027, Priorytet nr FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmian”, Nr i nazwa Działania: 7.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018726
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa posiłków w formie zestawów (1 zestaw/posiłek to śniadanie i obiad dwudaniowy z kompotem/sokiem) dla uczestników projektu „UP”, podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce, 38-124 Wiśniowa, Pstrągówka 128 (DDP), w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2026 r. W okresie trwania zamówienia Wykonawca przygotuje maksymalnie: 9 260 posiłków, w tym:
- 2025 r. – 231 dni * 20 UP = 4 620 posiłków;
- 2026 r. – 232 dni * 20 UP = 4 640 posiłków.
2. Posiłki powinny być dostarczane w stanie gotowym do spożycia, zgodnie z jadłospisem uzgodnionym raz w tygodniu z osobą wskazaną przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega, że podana całkowita ilość zestawów posiłków jest ilością szacunkową, w rzeczywistości może być mniejsza (jednak nie mniejsza niż 30%). Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
4. Pełny Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Sekcji B – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej (najkorzystniejszej) oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.Zgodnie z art. 255 pkt. 3 pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty ".
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453740,00 PLN
INNE PRZETARGI WIŚNIOWA
więcej: przetargi WIŚNIOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2025 r.
- Przygotowywanie i wydawanie całodziennego wyżywienia dla dzieci z przedszkola oraz obiadów dla dzieci z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem
- "Przygotowanie i wydawanie 40 gorących posiłków dwudaniowych dla osób uprawnionych na mocy decyzji administracyjnej Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie w 2025 roku.".
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
- Usługi w zakresie utrzymania kwatery myśliwskiej w Nadleśnictwie Lutówko w roku gospodarczym 2025/2026 oraz wykonywania usług cateringowych dla osób uczestniczących w polowaniach zbiorowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.