Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470624/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6e6d2d5-7158-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i komunikacyjnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470624/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.95.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz wzorach umowy generalnej stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na 3 części:
Część I – kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego na okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku;
Część II – kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej na okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku
Część III – ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 225000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz wzorach umowy generalnej stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na 3 części:
Część I – kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego na okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku;
Część II – kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej na okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku
Część III – ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
66515300-6 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz ubezpieczenie komunikacyjne. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c do SWZ oraz wzorach umowy generalnej stanowiących załączniki nr 2a, 2b, 2c do SWZ.2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na 3 części:
Część I – kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego na okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku;
Część II – kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej na okres ubezpieczenia od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku
Część III – ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną/ne część/części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 65500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199200,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199200,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199200,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-00-38-806
7.3.3) Ulica: ul. Noakowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199200,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62835,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62835,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62835,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038806
7.3.3) Ulica: Noakowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygrała firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62835,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64621,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64621,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64621,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „ TUW” Pomorskie Biuro Regionalne , Oddział w Gdańsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526-10-33-426
7.3.3) Ulica: ul. Marynarki Polskiej 100
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64621,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W zakresie części I oraz części II zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie podstawowe zostało wykonane w terminie do: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2023 roku.
Dla części nr III umowa została zawarta na okres 12 miesięcy, przy czym początek biegu terminu ubezpieczenia uzależniony jest od terminu podpisania umowy ubezpieczenia dla każdego pojazdu zgodnie z podanymi w załączniku r 1c do SWZ okresami ubezpieczenia.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. Postępowanie nr 2
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) pomieszczeń Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, w Oddziałach: Wejherowie, Starogardzie Gd., Gdyni, Słupsku oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń Szkoły Języków Obcych na pokoje studenckie w budynku DS nr 7 UG w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 111.".
- Najem sprzętu budowlanego wraz z operatorem
- "Przebudowa węzła żywienia i dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 59 przy ul. Modrej 2 w Gdańsku do obowiązujących przepisów ppoż."
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU MIELECKIEGO
- Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów elektrycznych należących do Miasta Gniezna
- USŁUGA UBEZPIECZENIA URZĘDU MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
- Ubezpieczenie mienia i OC SP ZOZ w Działdowie
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.