Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341073/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00259415/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00259488/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa ogrodzenia pastwiska wraz z odłownią
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300975927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 79
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-529
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 6396400
1.5.8.) Numer faksu: 61 6396445
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.poznan@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rdos.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://poznan.rdos.gov.pl https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogrodzenia pastwiska wraz z odłownią2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b50f972-6a1b-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012872/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Budowa ogrodzenia pastwiska wraz z odłownią
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Chelonia – Program ochrony żółwia błotnego w Wielkopolsce” POIS.02.04.00-00-0022/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341073/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOP.261.110.2021.DU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Budowa ogrodzenia pastwiska obejmująca wykonanie elektrycznego ogrodzenia zewnętrznego o długości 2 500 m oraz elektrycznego ogrodzenia wewnętrznego o długości 1 400 m:a) Etap I – Zakup niezbędnego materiału do wykonania ogrodzenia zewnętrznego oraz wewnętrznego.
b) Etap II – Dostawa oraz montaż ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 410512,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Budowa odłowni.4.5.3.) Główny kod CPV: 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 56336,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410512,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410512,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410512,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EQUISAFE Donata Maziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532553885
7.3.3) Ulica: Jana Maciaszka 3
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-366
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410512,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku, podczas Gali podsumowania XXIV edycji Konkursu Wielkopolski Rolnik Roku
- Usługi stwierdzenia zgonu i ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu
- Nadzór nad realizacją usługi letniego oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w 2025 roku oraz zimowego utrzymania i oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w sezonie 2025/2026
- Zakup materacy przeciwodleżynowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wynajem trybun dla publiczności na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - technika bipolarna i ultradźwiękowa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa dostępności obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Bircza".
- Renowacja ogrodzenia Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
- Rewitalizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie SPzOI nr 22, ul. Chmielowskiego 1 w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy szafy klimatyzacji precyzyjnej (wraz z montażem) dla Wydziału Fizyki Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "PROJEKT BUDOWY DOŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH"
- "WYKONANIE PROJEKTU OŚWIETLENIA UL. WODOCIĄGOWEJ"
więcej: Inne instalacje elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.