eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoOdbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych z budowy, remontów i demontażu o kodzie 17 09 04 z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gryfino



Ogłoszenie z dnia 2023-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych z budowy, remontów i demontażu o kodzie 17 09 04 z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gryfino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5

1.4.2.) Miejscowość: Gryfino

1.4.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usłygi wodociągowe, kanalizacyjne, komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047679

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00016521

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień Umowy w zakresie ceny, terminu i sposobu realizacji są dopuszczalne w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony nie przewidywały
w chwili zawierania Umowy, w szczególności:
1) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa;
2) zmiany przepisów prawa wpływających na zasady, sposób lub zakres wykonania dostawy stanowiącej Przedmiot Umowy.
3. Zamawiający dopuszcza również zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207);
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca złoży do Zamawiającego pisemny wniosek zawierający uzasadnienie wpływu zaistniałych zmian na wynagrodzenie Wykonawcy, z załączoną szczegółową kalkulacją zmiany kosztów świadczenia usług zagospodarowania odpadów, potwierdzającą jej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Zmiana postanowień Umowy z przyczyn opisanych w ust. 3 może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, jednak wyłącznie w wysokości równej zmienionym kosztom świadczenia usługi, udokumentowanym przez Wykonawcę.
6. Niezależnie od przypadków przewidzianych w ust. 2-3, Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od Umowy w całości lub w części ze skutkiem w terminie przez siebie wskazanym, w przypadku zmiany przepisów prawa, uniemożliwiającej realizację Umowy na warunkach w niej określonych zgodnie z obowiązującym prawem, w tym w zakresie miejsca lub sposobu zagospodarowania odpadów objętych Umową, bądź wpływającej
w istotny sposób na realizację Umowy na określonych w niej dotychczasowych warunkach.

Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień Umowy w zakresie ceny, terminu i sposobu realizacji są dopuszczalne w przypadku wystąpienia okoliczności, których Strony nie przewidywały
w chwili zawierania Umowy, w szczególności:
1) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa;
2) zmiany przepisów prawa wpływających na zasady, sposób lub zakres wykonania dostawy stanowiącej Przedmiot Umowy.
3. Zamawiający dopuszcza również zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207);
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5)zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacji przedmiotu umowy na zasadach określonych w umowie.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca złoży do Zamawiającego pisemny wniosek zawierający uzasadnienie wpływu zaistniałych zmian na wynagrodzenie Wykonawcy, z załączoną szczegółową kalkulacją zmiany kosztów świadczenia usług zagospodarowania odpadów, potwierdzającą jej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Zmiana postanowień Umowy z przyczyn opisanych w ust. 3 może wpłynąć na zmianę wysokości wynagrodzenia, jednak wyłącznie w wysokości równej zmienionym kosztom świadczenia usługi, udokumentowanym przez Wykonawcę.
6. Niezależnie od przypadków przewidzianych w ust. 2-3, Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od Umowy w całości lub w części ze skutkiem w terminie przez siebie wskazanym, w przypadku zmiany przepisów prawa, uniemożliwiającej realizację Umowy na warunkach w niej określonych zgodnie z obowiązującym prawem, w tym w zakresie miejsca lub sposobu zagospodarowania odpadów objętych Umową, bądź wpływającej
w istotny sposób na realizację Umowy na określonych w niej dotychczasowych warunkach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.