Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627873/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00639354/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wp@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tcuw.logintrade.net/zapytania_email,183306,3d4c7f1620b50c4d201ad1dc36a9160e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f524614-6bc0-4ad7-bd77-b13723d7ab74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627873
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 99/2024/TCUW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634410,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla klas I-III i oddziałów przedszkolnychSzczegóły zawiera załącznik 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39298600-3 - Globusy
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37520000-9 - Zabawki
37523000-0 - Puzzle
37510000-6 - Lalki
37422100-3 - Drążki gimnastyczne
37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny
37441500-6 - Skakanki
42991400-3 - Suszarki do drewna, masy papierniczej lub tektury
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
37820000-2 - Wyroby artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 337973,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych do biblioteki szkolnejSzczegóły zawiera załącznik 1b do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192910-3 - Folia lub taśma korekcyjna
4.5.5.) Wartość części: 1569,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznejSzczegóły zawiera załącznik 1c do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31440000-2 - Baterie
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 14843,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia do pracowni historycznejSzczegóły zawiera załącznik 1d do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39151100-6 - Stojaki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192125-3 - Pisaki
30195913-5 - Sztalugi flipchart
22816000-3 - Bloki papierowe
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
4.5.5.) Wartość części: 2332,49 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni języka angielskiegoSzczegóły zawiera załącznik 1e do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
37521000-6 - Instrumenty muzyczne do zabawy
37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich
22112000-8 - Czytanki
37531000-9 - Karty do gry
30192153-8 - Pieczątki z napisami
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
37520000-9 - Zabawki
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
35821000-5 - Flagi
37523000-0 - Puzzle
22000000-0 - Druki i produkty podobne
39160000-1 - Meble szkolne
39191100-8 - Tapety
30192000-1 - Wyroby biurowe
22114100-3 - Słowniki
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
22315000-1 - Fotografie
39254100-8 - Zegary
30193200-0 - Korytka i organizatory na biurka
37451900-3 - Piłka ręczna
30197644-2 - Papier kserograficzny
39136000-4 - Wieszaki na odzież
4.5.5.) Wartość części: 25317,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni języka polskiegoSzczegóły zawiera załącznik 1f do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39298600-3 - Globusy
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 17659,54 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznejSzczegóły zawiera załącznik 1g do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39531000-3 - Dywany
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
37524100-8 - Gry edukacyjne
37523000-0 - Puzzle
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
39162000-5 - Pomoce naukowe
37510000-6 - Lalki
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
37524000-7 - Gry
39161000-8 - Meble przedszkolne
44619100-3 - Pudełka
4.5.5.) Wartość części: 25877,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznejSzczegóły zawiera załącznik 1h do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
37524900-6 - Zestawy do gier
37520000-9 - Zabawki
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
4.5.5.) Wartość części: 34058,53 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni muzycznejSzczegóły zawiera załącznik 1i do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37321700-1 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113300-0 - Ławy
4.5.5.) Wartość części: 3279,36 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do gabinetu psychologii i pedagoga szkolnegoSzczegóły zawiera załącznik 1j do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39531000-3 - Dywany
37822100-7 - Kredki
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 4020,25 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych o pracowni przyrodniczejSzczegóły zawiera załącznik 1k do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 7454,67 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznejSzczegóły zawiera załącznik 1l do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.5.) Wartość części: 62201,33 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych do świetlicy szkolnejSzczegóły zawiera załącznik 1m do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37520000-9 - Zabawki
37441500-6 - Skakanki
38412000-6 - Termometry
37451900-3 - Piłka ręczna
39298600-3 - Globusy
39241200-5 - Nożyczki
4.5.5.) Wartość części: 7697,72 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa instrumentów muzycznychSzczegóły zawiera załącznik 1n do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113300-0 - Ławy
4.5.5.) Wartość części: 29779,11 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu fitnessSzczegóły zawiera załącznik 1o do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.5.) Wartość części: 60346,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w SWZ wraz z załącznikami określił stawkę VAT na produkty we wszystkich pozycjach w wysokości 23%. W załączniku 1a Zamawiający w kolumnie 8. (cena jednostkowa brutto) zastosował przeliczenie z kolumny 7. (cena jednostkowa netto) uwzględniając stawkę VAT 23%. Również w dokumentach zamówienia Zamawiający wskazał stawkę VAT 23%. W obliczu informacji przekazanej przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający uznał, że przyjęcie do wszystkich pozycji części I stawki VAT na poziomie 23 % było nieprawidłowe bowiem pozycje: 2 - globus, 17 – plansze interaktywne do
kodowania, które są integracyjne z pozycją 17, 31 – mapa polityczna świata, 73 – Polska – dwustronna mapa fizyczna, 190 – globus, 227 – historyjki obrazkowe - gra wymagały określenia stawki VAT na poziomie 5%. Błąd w dokumentach zamówienia mógł spowodować, że część z Wykonawców nie
przystąpiło do postępowania, więc dalsze kontynuowanie postępowania mogłoby naruszać zasadę uczciwej konkurencji. Dalsze kontynuowanie postępowania powodowałoby, że Zamawiający zaakceptuje oferty z inną stawką podatku VAT niż określona w SWZ, która była wiadoma wszystkim
wykonawcom, którzy mogli teoretycznie ubiegać się o zamówienie. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zdecydował się unieważnić część I postępowania, ponieważ jest ona obarczona wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w SWZ wraz z załącznikami określił stawkę VAT na produkty we wszystkich pozycjach w wysokości 23%. W załączniku 1b Zamawiający w kolumnie 8. (cena jednostkowa brutto) zastosował przeliczenie z kolumny 7. (cena jednostkowa netto) uwzględniając stawkę VAT 23%. Również w
dokumentach zamówienia Zamawiający wskazał stawkę VAT 23%. W obliczu informacji przekazanej przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający uznał, że przyjęcie do wszystkich pozycji części II stawki VAT na poziomie 23 % było nieprawidłowe bowiem pozycje: 1 – Amelka i latająca księga – książka
kamishibai (format A3), 2 – Brzydkie kaczątko – książka kamishibai (format A3), 3 – Kot w butach – książka kamishibai (format A3), 4 – Kotka Psotka – książka kamishibai (format A3), 5 – Królowa Pszczół - książka kamishibai (format A3), 6 – Kryształ Przyjaźni – książka kamishibai (format A3), 7 – Legenda o Bazyliszku - książka kamishibai (format A3), 8 – Legenda o Lechu, Czechu i Rusie – książka kamishibai (format A3), 9 – Legenda o Smoku Wawelskim – książka kamishibai (format A3), 10 – Legenda o Syrence
Warszawskiej – książka kamishibai (format A3), 14 – Słowik – książka kamishibai (format A3) wymagały określenia stawki VAT na poziomie 5%. Błąd w dokumentach zamówienia mógł spowodować, że część z Wykonawców nie przystąpiło do postępowania, więc dalsze kontynuowanie
postępowania mogłoby naruszać zasadę uczciwej konkurencji. Dalsze kontynuowanie postępowania powodowałoby, że Zamawiający zaakceptuje oferty z inną stawką podatku VAT niż określona w SWZ, która była wiadoma wszystkim wykonawcom, którzy mogli teoretycznie ubiegać się o zamówienie.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zdecydował się unieważnić część II postępowania, ponieważ jest ona obarczona wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części III przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 13.12.2024 r. powiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w części IV przedmiotowego postępowania. Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Wykonawcy 13p Sp. z o.o., natomiast pozostałe oferty złożone do części IV zostały odrzucone. Dnia 19.12.2024 r.
Wykonawca 13p Sp. z o.o. przekazał Zamawiającemu pismo, w którym poinformował o uchyleniu się od zawarcia umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część IV postępowania, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3632,19 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w SWZ wraz z załącznikami określił stawkę VAT na produkty we wszystkich pozycjach w wysokości 23%. W załączniku 1e Zamawiający w kolumnie 8. (cena jednostkowa brutto) zastosował przeliczenie z kolumny 7. (cena jednostkowa netto) uwzględniając stawkę VAT 23%. Również w
dokumentach zamówienia Zamawiający wskazał stawkę VAT 23%. W obliczu informacji przekazanej przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający uznał, że przyjęcie do wszystkich pozycji części V stawki VAT na poziomie 23 % było nieprawidłowe bowiem pozycje: 19 – książka, 20 – książka, 51 – słownik
angielsko-polski, 60 – literatura angielska, 61 – literatura angielska, 71 - książka wymagały określenia stawki VAT na poziomie 5%. Błąd w dokumentach zamówienia mógł spowodować, że część z Wykonawców nie przystąpiło do postępowania, więc dalsze kontynuowanie postępowania mogłoby
naruszać zasadę uczciwej konkurencji. Dalsze kontynuowanie postępowania powodowałoby, że Zamawiający zaakceptuje oferty z inną stawką podatku VAT niż określona w SWZ, która była wiadoma wszystkim wykonawcom, którzy mogli teoretycznie ubiegać się o zamówienie. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zdecydował się unieważnić część V postępowania, ponieważ jest ona obarczona wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części VI przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części VII przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części VIII przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części IX przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części X przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części XI przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części XII przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w SWZ wraz z załącznikami określił stawkę VAT na produkty we wszystkich pozycjach w wysokości 23%. W załączniku 1m Zamawiający w kolumnie 8. (cena jednostkowa brutto) zastosował przeliczenie z kolumny 7. (cena jednostkowa netto) uwzględniając stawkę VAT 23%. Również w
dokumentach zamówienia Zamawiający wskazał stawkę VAT 23%. W obliczu informacji przekazanej przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający uznał, że przyjęcie do wszystkich pozycji części XIII stawki VAT na poziomie 23 % było nieprawidłowe bowiem pozycja 7 – termometr wymagała określenia stawki
VAT na poziomie 8% a pozycja 12 – globus wymagała określenia stawki VAT na poziomie 5%. Błąd w dokumentach zamówienia mógł spowodować, że część z Wykonawców nie przystąpiło do postępowania, więc dalsze kontynuowanie postępowania mogłoby naruszać zasadę uczciwej konkurencji. Dalsze kontynuowanie postępowania powodowałoby, że Zamawiający zaakceptuje oferty z inną stawką podatku VAT niż określona w SWZ, która była wiadoma wszystkim wykonawcom, którzy mogli teoretycznie ubiegać się o zamówienie. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zdecydował się unieważnić część XIII postępowania, ponieważ jest ona obarczona wadą niemożliwą do usunięcia
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części XIV przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone do części XV przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Dostawa narzędzi chirurgicznych z podziałem na 5 zadań.
- Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora głównego i zastępczego
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Szpitala Specjalistycznego im. H. Klimontowicza w Gorlicach
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.