eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wp@um.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tcuw.logintrade.net/zapytania_email,183306,3d4c7f1620b50c4d201ad1dc36a9160e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f524614-6bc0-4ad7-bd77-b13723d7ab74

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627873

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 99/2024/TCUW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 634410,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla klas I-III i oddziałów przedszkolnych
Szczegóły zawiera załącznik 1a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39298600-3 - Globusy

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37520000-9 - Zabawki

37523000-0 - Puzzle

37510000-6 - Lalki

37422100-3 - Drążki gimnastyczne

37442900-8 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny

37441500-6 - Skakanki

42991400-3 - Suszarki do drewna, masy papierniczej lub tektury

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki

30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

37820000-2 - Wyroby artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 337973,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych do biblioteki szkolnej
Szczegóły zawiera załącznik 1b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192910-3 - Folia lub taśma korekcyjna

4.5.5.) Wartość części: 1569,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznej
Szczegóły zawiera załącznik 1c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31440000-2 - Baterie

30141200-1 - Kalkulatory biurkowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 14843,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni historycznej
Szczegóły zawiera załącznik 1d do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151100-6 - Stojaki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30192125-3 - Pisaki

30195913-5 - Sztalugi flipchart

22816000-3 - Bloki papierowe

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

4.5.5.) Wartość części: 2332,49 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni języka angielskiego
Szczegóły zawiera załącznik 1e do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524100-8 - Gry edukacyjne

37521000-6 - Instrumenty muzyczne do zabawy

37530000-2 - Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich

22112000-8 - Czytanki

37531000-9 - Karty do gry

30192153-8 - Pieczątki z napisami

30192800-9 - Etykiety samoprzylepne

37520000-9 - Zabawki

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

35821000-5 - Flagi

37523000-0 - Puzzle

22000000-0 - Druki i produkty podobne

39160000-1 - Meble szkolne

39191100-8 - Tapety

30192000-1 - Wyroby biurowe

22114100-3 - Słowniki

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

22315000-1 - Fotografie

39254100-8 - Zegary

30193200-0 - Korytka i organizatory na biurka

37451900-3 - Piłka ręczna

30197644-2 - Papier kserograficzny

39136000-4 - Wieszaki na odzież

4.5.5.) Wartość części: 25317,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych i wyposażenia do pracowni języka polskiego
Szczegóły zawiera załącznik 1f do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39298600-3 - Globusy

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 17659,54 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej
Szczegóły zawiera załącznik 1g do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39531000-3 - Dywany

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

37524100-8 - Gry edukacyjne

37523000-0 - Puzzle

37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

37510000-6 - Lalki

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37524000-7 - Gry

39161000-8 - Meble przedszkolne

44619100-3 - Pudełka

4.5.5.) Wartość części: 25877,56 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej
Szczegóły zawiera załącznik 1h do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

37524900-6 - Zestawy do gier

37520000-9 - Zabawki

30141200-1 - Kalkulatory biurkowe

4.5.5.) Wartość części: 34058,53 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do pracowni muzycznej
Szczegóły zawiera załącznik 1i do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37321700-1 - Stojaki na instrumenty muzyczne lub nuty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113300-0 - Ławy

4.5.5.) Wartość części: 3279,36 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do gabinetu psychologii i pedagoga szkolnego
Szczegóły zawiera załącznik 1j do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39531000-3 - Dywany

37822100-7 - Kredki

30192000-1 - Wyroby biurowe

4.5.5.) Wartość części: 4020,25 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych o pracowni przyrodniczej
Szczegóły zawiera załącznik 1k do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 7454,67 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do sali gimnastycznej
Szczegóły zawiera załącznik 1l do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 62201,33 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych do świetlicy szkolnej
Szczegóły zawiera załącznik 1m do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

37520000-9 - Zabawki

37441500-6 - Skakanki

38412000-6 - Termometry

37451900-3 - Piłka ręczna

39298600-3 - Globusy

39241200-5 - Nożyczki

4.5.5.) Wartość części: 7697,72 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa instrumentów muzycznych
Szczegóły zawiera załącznik 1n do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113300-0 - Ławy

4.5.5.) Wartość części: 29779,11 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu fitness
Szczegóły zawiera załącznik 1o do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny

4.5.5.) Wartość części: 60346,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w SWZ wraz z załącznikami określił stawkę VAT na produkty we wszystkich pozycjach w wysokości 23%. W załączniku 1a Zamawiający w kolumnie 8. (cena jednostkowa brutto) zastosował przeliczenie z kolumny 7. (cena jednostkowa netto) uwzględniając stawkę VAT 23%. Również w dokumentach zamówienia Zamawiający wskazał stawkę VAT 23%. W obliczu informacji przekazanej przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający uznał, że przyjęcie do wszystkich pozycji części I stawki VAT na poziomie 23 % było nieprawidłowe bowiem pozycje: 2 - globus, 17 – plansze interaktywne do
kodowania, które są integracyjne z pozycją 17, 31 – mapa polityczna świata, 73 – Polska – dwustronna mapa fizyczna, 190 – globus, 227 – historyjki obrazkowe - gra wymagały określenia stawki VAT na poziomie 5%. Błąd w dokumentach zamówienia mógł spowodować, że część z Wykonawców nie
przystąpiło do postępowania, więc dalsze kontynuowanie postępowania mogłoby naruszać zasadę uczciwej konkurencji. Dalsze kontynuowanie postępowania powodowałoby, że Zamawiający zaakceptuje oferty z inną stawką podatku VAT niż określona w SWZ, która była wiadoma wszystkim
wykonawcom, którzy mogli teoretycznie ubiegać się o zamówienie. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zdecydował się unieważnić część I postępowania, ponieważ jest ona obarczona wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w SWZ wraz z załącznikami określił stawkę VAT na produkty we wszystkich pozycjach w wysokości 23%. W załączniku 1b Zamawiający w kolumnie 8. (cena jednostkowa brutto) zastosował przeliczenie z kolumny 7. (cena jednostkowa netto) uwzględniając stawkę VAT 23%. Również w
dokumentach zamówienia Zamawiający wskazał stawkę VAT 23%. W obliczu informacji przekazanej przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający uznał, że przyjęcie do wszystkich pozycji części II stawki VAT na poziomie 23 % było nieprawidłowe bowiem pozycje: 1 – Amelka i latająca księga – książka
kamishibai (format A3), 2 – Brzydkie kaczątko – książka kamishibai (format A3), 3 – Kot w butach – książka kamishibai (format A3), 4 – Kotka Psotka – książka kamishibai (format A3), 5 – Królowa Pszczół - książka kamishibai (format A3), 6 – Kryształ Przyjaźni – książka kamishibai (format A3), 7 – Legenda o Bazyliszku - książka kamishibai (format A3), 8 – Legenda o Lechu, Czechu i Rusie – książka kamishibai (format A3), 9 – Legenda o Smoku Wawelskim – książka kamishibai (format A3), 10 – Legenda o Syrence
Warszawskiej – książka kamishibai (format A3), 14 – Słowik – książka kamishibai (format A3) wymagały określenia stawki VAT na poziomie 5%. Błąd w dokumentach zamówienia mógł spowodować, że część z Wykonawców nie przystąpiło do postępowania, więc dalsze kontynuowanie
postępowania mogłoby naruszać zasadę uczciwej konkurencji. Dalsze kontynuowanie postępowania powodowałoby, że Zamawiający zaakceptuje oferty z inną stawką podatku VAT niż określona w SWZ, która była wiadoma wszystkim wykonawcom, którzy mogli teoretycznie ubiegać się o zamówienie.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zdecydował się unieważnić część II postępowania, ponieważ jest ona obarczona wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części III przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 13.12.2024 r. powiadomił Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w części IV przedmiotowego postępowania. Jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę Wykonawcy 13p Sp. z o.o., natomiast pozostałe oferty złożone do części IV zostały odrzucone. Dnia 19.12.2024 r.
Wykonawca 13p Sp. z o.o. przekazał Zamawiającemu pismo, w którym poinformował o uchyleniu się od zawarcia umowy. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część IV postępowania, ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3632,19 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w SWZ wraz z załącznikami określił stawkę VAT na produkty we wszystkich pozycjach w wysokości 23%. W załączniku 1e Zamawiający w kolumnie 8. (cena jednostkowa brutto) zastosował przeliczenie z kolumny 7. (cena jednostkowa netto) uwzględniając stawkę VAT 23%. Również w
dokumentach zamówienia Zamawiający wskazał stawkę VAT 23%. W obliczu informacji przekazanej przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający uznał, że przyjęcie do wszystkich pozycji części V stawki VAT na poziomie 23 % było nieprawidłowe bowiem pozycje: 19 – książka, 20 – książka, 51 – słownik
angielsko-polski, 60 – literatura angielska, 61 – literatura angielska, 71 - książka wymagały określenia stawki VAT na poziomie 5%. Błąd w dokumentach zamówienia mógł spowodować, że część z Wykonawców nie przystąpiło do postępowania, więc dalsze kontynuowanie postępowania mogłoby
naruszać zasadę uczciwej konkurencji. Dalsze kontynuowanie postępowania powodowałoby, że Zamawiający zaakceptuje oferty z inną stawką podatku VAT niż określona w SWZ, która była wiadoma wszystkim wykonawcom, którzy mogli teoretycznie ubiegać się o zamówienie. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zdecydował się unieważnić część V postępowania, ponieważ jest ona obarczona wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części VI przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części VII przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części VIII przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części IX przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części X przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części XI przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części XII przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w SWZ wraz z załącznikami określił stawkę VAT na produkty we wszystkich pozycjach w wysokości 23%. W załączniku 1m Zamawiający w kolumnie 8. (cena jednostkowa brutto) zastosował przeliczenie z kolumny 7. (cena jednostkowa netto) uwzględniając stawkę VAT 23%. Również w
dokumentach zamówienia Zamawiający wskazał stawkę VAT 23%. W obliczu informacji przekazanej przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający uznał, że przyjęcie do wszystkich pozycji części XIII stawki VAT na poziomie 23 % było nieprawidłowe bowiem pozycja 7 – termometr wymagała określenia stawki
VAT na poziomie 8% a pozycja 12 – globus wymagała określenia stawki VAT na poziomie 5%. Błąd w dokumentach zamówienia mógł spowodować, że część z Wykonawców nie przystąpiło do postępowania, więc dalsze kontynuowanie postępowania mogłoby naruszać zasadę uczciwej konkurencji. Dalsze kontynuowanie postępowania powodowałoby, że Zamawiający zaakceptuje oferty z inną stawką podatku VAT niż określona w SWZ, która była wiadoma wszystkim wykonawcom, którzy mogli teoretycznie ubiegać się o zamówienie. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zdecydował się unieważnić część XIII postępowania, ponieważ jest ona obarczona wadą niemożliwą do usunięcia
uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części XIV przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone do części XV przedmiotowego postępowania zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.