Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00441427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, monitoringu występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP oraz stałego monitoringu dezynsekcji i deratyzacji .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, monitoringu występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP oraz stałego monitoringu dezynsekcji i deratyzacji .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-005b1e2d-63e7-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00089224/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, monitoringu występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP oraz stałego monitoringu dezynsekcji i deratyzacji w budynkach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 75/2022/TP/INFR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204238,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, monitoringu występowania szkodników opartego na założeniach systemu HACCP oraz stałego monitoringu dezynsekcji i deratyzacji w budynkach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 w Warszawie:
1) Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13,
2) Warszawa ul. Kozielska 4a,
3) Puchały gm. Raszyn, ul Sokołowska,
4) Warszawa ul. 29 Listopada 1,
5) Warszawa – Wesoła ul. Szkolna 14 Stara Miłosna,
6) Warszawa, ul. Dymińska 13,
7) Warszawa ul. Krajewskiego 1 A,
8) Warszawa ul. Krajewskiego 3/5,
9) Warszawa ul Gdańska 6.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90921000-9 usługi dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji
90922000-6 usługi zwalczania szkodników
90923000-3 usługi odszczurzania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki nr 1, nr 1.1.
do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym, nr 5 Projektowane postanowienia umowy, nr 7 Szczegółowe zestawienie powierzchni, nr 8 Harmonogram.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166789,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166789,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166784,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAPEST ZAKŁAD DDID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252890088
7.3.3) Ulica: Ludwika Rydygiera 13/112
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABAPEST ZAKŁAD DDID SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ABAPEST ZAKŁAD DDID SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166784,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług dezynsekcji i deratyzacji w Składnicach i Ośrodkach Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.