Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00429502/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00450943/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewaloryzacja i adaptacja do funkcji muzealnej, turystycznej i rekreacyjnej zabytkowego kompleksu dworsko-parkowego w
Waplewie Wielkim etap II – budowa systemów zabezpieczeń elektronicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewaloryzacja i adaptacja do funkcji muzealnej, turystycznej i rekreacyjnej zabytkowego kompleksu dworsko-parkowego wWaplewie Wielkim etap II – budowa systemów zabezpieczeń elektronicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b21a2d48-5f6c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022247/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wykonanie zintegrowanego systemu zabezpieczeń elektronicznych dla obiektu Powozowni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429502/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/Rb/22/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy Przedsięwzięcia
Inwestycyjnego Muzeum Narodowego w Gdańsku pt. Rewaloryzacja i adaptacja do funkcji muzealnej, turystycznej i
rekreacyjnej zabytkowego kompleksu dworsko-parkowego w Waplewie Wielkim, (Oddział Muzeum Narodowego w
Gdańsku) etap II, budowa systemów zabezpieczeń elektronicznych, finansowanego z Produktu Finansowego – Pożyczka
Miejska, Pomorskiego Funduszu Rozwoju spółka z o.o. na podstawie Umowy Pożyczki Miejskiej nr PFR/PM/2020/09 z dn.
15 stycznia 2021 r.
2. Prace stanowiące przedmiot zamówienia prowadzone będą na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków Województwa
Pomorskiego pod nr 741.
3. Zakres prac wraz z wykazem urządzeń i parametrami technicznymi, o których mowa w ust. 5 pkt 1 i 2 określa
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót załącznik nr 7 i projekt stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.
4. Zadanie realizowane będzie na podstawie projektu technicznego, programu konserwatorskiego, Decyzji Pozwolenia na
budowę zapisów niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Na wykonanie powyższego Zadania składają się:
1) budowa systemu zabezpieczeń elektronicznych tj. systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji
dozorowej (CCTV), systemu kontroli dostępy (SKD), w budynku „Powozownia” zintegrowanego z istniejącymi systemami
dozoru Zamawiającego,
2) budowa infrastruktury zewnętrznej dla instalacji niskoprądowej systemu telewizji dozorowej (CCTV systemu
domofonowego oraz systemu sterowania bramą główną, wprowadzenie okablowania dla sieci internetowej, w przestrzeni tz.
„Podjazd”, zintegrowanego z istniejącymi systemami dozoru Zamawiającego.
3) współpraca z Wykonawcą zadania głównego dotyczącego rekonstrukcji budynku Powozowni – wyłonionym w odrębnym
zamówieniu publicznym.
4) przeprowadzenie szkoleń pracowników Muzeum oraz pracowników ochrony w zakresie obsługi poszczególnych
systemów zabezpieczeń elektronicznych tj.: systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu telewizji dozorowej
(CCTV), systemu kontroli dostępy (SKD).
5) opracowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi pozwoleniami na użytkowanie w 2
egzemplarzach wydruku i 2 egzemplarzach zapisu na nośniku cyfrowym.
6. Wszelkie prace, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia mogą być
wykonywane zarówno w dni powszednie jak i w dni ustawowo wolne od pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i
obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
8. Zamawiający określił w SWZ wymagania z użyciem nazw własnych produktów lub marek producentów (znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie). Należy traktować wskazane produkty jako wzorcowe, które są kompatybilne z funkcjonującymi
systemami zabezpieczeń. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów wzorcowych lub
równoważnych, jednakże bezwzględnie kompatybilnych z istniejącymi systemami, spełniających warunki równoważności.
Warunki równoważności dla każdego produktu zostały określone w Specyfikacji parametrów technicznych urządzeń w
załączniku nr 1a do SWZ.
9. Wykonawca wykona przedmiot umowy w sposób zgodny z:
1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.);
2) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2021 poz. 710 z późn. zm.);
3) Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac
konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na
Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do
rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (t.j.: Dz.U. 2021 poz. 81);
4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1065);
5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. – w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas
wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47, poz. 401);
6) Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. , poz. 1219.);
7) Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. – o dozorze technicznym (tj. Dz.U. 2021 poz. 272);
8) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. – o wyrobach budowlanych (tj. Dz.U. 2021 poz. 1213);
9) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. – w sprawie sposobów deklarowania
właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 poz.
1966 z późn. zm.);
10) Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 roku „w sprawie zabezpieczenia
zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub inną utratą”(Dz.U.
z 2014 r. poz. 1240);
11) Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 22 czerwca 2017 r. w sprawie prowadzenia prac
konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na
Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do
rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U. z 2017 r. poz. 1265);
12) innymi obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32240000-7 - Kamery telewizyjne
35121700-5 - Systemy alarmowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537510 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563051,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 563051,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO Elektronik Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5833443267
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 563051,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-14INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.