Ogłoszenie z dnia 2022-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa eko-groszku i eko-miału do kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOHATERÓW ZIEMI GDAŃSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191076390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 83-032
1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586829134
1.5.8.) Numer faksu: 586829134
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolapszczolki@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppszczolki.intertczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa eko-groszku i eko-miału do kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70d6c848-7855-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 107600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny „ Zakup i dostawa 15 t eko-groszku i 100 t eko-miału do kotłowni znajdującej się w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, przy ul. Szkolnej 4” do dnia 31 maja 2022 r. o następujących parametrach:
1. Zakup i dostawa eko-groszku
1) Eko-groszek winien spełniać niżej wymienione parametry jakościowe:
- kaloryczność - nie mniejsza niż 26 MJ/kg;
- maksymalna ilość popiołu 8%;
- maksymalna zawartość siarki 1%;
- maksymalna wilgotność do 10%
2. Zakup i dostawa eko-miału
1) Eko-miał winien spełniać niżej wymienione parametry jakościowe:
- kaloryczność - nie mniejsza niż 24 MJ/kg;
- maksymalna ilość popiołu - 12%;
- maksymalna zawartość siarki 1,2%.
- maksymalna wilgotność do 12%
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBUD NOWAK S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581565078
7.3.3) Ulica: GDAŃSKA 60
7.3.4) Miejscowość: REDA
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.