eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa lasera mikropulsowego do leczenia jaskry oraz jednorazowych sond.



Og³oszenie z dnia 2021-05-06


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00047779 z dnia 2021-05-06

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lasera mikropulsowego do leczenia jaskry oraz jednorazowych sond.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857488531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lasera mikropulsowego do leczenia jaskry oraz jednorazowych sond.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3bc21a64-ae5d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00047779

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://www.sniadecja.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal;zamowienia.wsz@gmail.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Bia³ymstoku, ul. Marii Sk³odowskiej –Curie 26, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 74 88 503; •kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Jêdrzeja ¦niadeckiego w Bia³ymstoku: tel. 85 74 88 358; email:iodo@sniadecja.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa lasera mikropulsowego do leczenia jaskry oraz jednorazowych sond”, oznaczenie postêpowania: DA.ZP.242.21.2021, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.); • Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy 1);• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; • posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; − prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;1) W przypadku projektów finansowanych ze ¶rodków unijnych okres przetwarzania danych osobowych mo¿e byæ d³u¿szy i jest okre¶lony odrêbnymi przepisami krajowymi i wspólnotowymi.** Wyja¶nienie:skorzystaniez prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: • nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lasera mikropulsowego do leczenia jaskry, zwanego dalej „urz±dzeniem” wraz z transportem, roz³adunkiem, wniesieniem, zainstalowaniem, uruchomieniem, bezp³atnym przeszkoleniem personelu Zamawiaj±cego i ¶wiadczeniem us³ug gwarancyjnych oraz dostawa kompatybilnych z oferowanym laserem jednorazowych sond, zwanych w dalszej czê¶ci SWZ: „towarem” dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Bia³ymstoku.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilo¶æ, stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz Szczegó³owy Oferty. 3. Oferowane jednorazowe sondy musz± byæ kompatybilne z oferowanym laserem.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33169100-3 - Lasery chirurgiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materia³y medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: Cena 60 %, Okres gwarancji zaoferowanego lasera (poz. 1 Formularza Szczegó³owego Oferty) 40 %.3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu i spe³niaj±ca wszystkie wymogi formalne i merytoryczne, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów (po zsumowaniu) w powy¿szych kryteriach. 4. W zakresie kryterium „CENA” maksymaln± ilo¶æ punktów (60 pkt.) otrzyma oferta z najni¿sz± cen±, pozosta³ym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, okre¶lona na podstawie nastêpuj±cego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty = cena brutto najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu : cena brutto oferty badanej x 100 x 60 %.5. W zakresie kryterium „OKRES GWARANCJI” maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt. ) otrzyma oferta z najd³u¿szym okresem gwarancji, pozosta³ym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, okre¶lona na podstawie nastêpuj±cego wzoru:Ocena punktowa badanej oferty = Okres gwarancji oferty badanej : Okres gwarancji oferty z najd³u¿szym okresem gwarancji x 100 x 40 %.6. Okres gwarancji dotyczy urz±dzenia zaoferowanego w poz. 1.Zaoferowany okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce. W przypadku nie wype³nienia tego punktu w Formularzu Ofertowym Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ Wykonawca oferuje okres gwarancji – 24 miesi±ce). Zamawiaj±cy dokona oceny tego kryterium w zakresie od 24 do 48 miesiêcy. Zaoferowany przez Wykonawcê okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany. Wykonawca w ramach tego kryterium bêdzie móg³ otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.7. Ocena koñcowa: suma punktów przyznanych wg opisanych powy¿ej kryteriów tj. cena + okres gwarancji. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwiêksz± liczbê punktów.8. Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie do dwóch miejsc po przecinku wed³ug zasady, ¿e trzecia cyfra po przecinku od 5 w górê powoduje zaokr±glenie drugiej cyfry po przecinku w górê o 1. Je¶li trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza ni¿ 9, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego- wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert±:a) Opisy techniczne, katalogi oferowanych towarów i urz±dzenia potwierdzaj±ce spe³nianie wymaganych parametrów okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (Formularz Szczegó³owy Oferty); je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê inny dokument (np. instrukcja u¿ytkowania, o¶wiadczenie producenta), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci parametru.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opisy techniczne, katalogi oferowanych towarów i urz±dzenia potwierdzaj±ce spe³nianie wymaganych parametrów okre¶lonych w Za³±czniku nr 1 do SWZ (Formularz Szczegó³owy Oferty); je¿eli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub warto¶ci parametru, dopuszcza siê inny dokument (np. instrukcja u¿ytkowania, o¶wiadczenie producenta), w których Zamawiaj±cy bêdzie w stanie zweryfikowaæ zgodno¶æ opisu funkcji lub warto¶ci parametru.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALE¯Y Z£O¯YÆ WRAZ Z OFERT¡:1) Wype³niony Formularz Szczegó³owy Oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ . 2) Wype³niony Formularz Ofertowy, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ;3) Wype³nione O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Za³±cznik nr 3 do SWZ:a) W odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.b) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. c) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oraz ka¿dy podmiot udostêpniaj±cy zasoby. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.4) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 13 SWZ;5) Je¿eli dotyczy – Pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobê uprawnion± do reprezentowania Wykonawcy. 6) Je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o zamówienie publiczne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, sk³ada wraz z ofert± dokument pe³nomocnictwa zawieraj±cy w szczególno¶ciwskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim: 1) reprezentowanie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 2) zaci±ganie zobowi±zañ;3) z³o¿enie oferty wspólnie; 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne. 4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika (przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione w w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców). przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie warunki te bêd± zsumowane w celu ³±cznej oceny. 6. Nie dopuszcza siê uczestnictwa danego Wykonawcy w wiêcej ni¿ jednej grupie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla Zamawiaj±cego postanowienia umowy, zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ - Projekt umowy.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawcówna miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-12

2021-05-06 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.