eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDoposażenie Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. OLIMPIJCZYKÓW POLSKICH W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001415217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Antoniewicza 5

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 567 74 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp10.suwalki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs10suwalki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abdd6a9a-5d0f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00315280/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317528/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP10.26.3.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162926,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1 – dostawa sprzętu i wyposażenia edukacyjnego do pracowni gospodarstwa domowego.

Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39221100-8 - Zastawa kuchenna

39221180-2 - Naczynia do gotowania

39221200-9 - Zastawa stołowa

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

39711200-1 - Roboty kuchenne

39711211-1 - Miksery kuchenne

39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2 – dostawa sprzętu i wyposażenia edukacyjnego do pracowni rękodzielniczej.

Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19435100-5 - Nici do szycia

39112000-0 - Krzesła

42715000-1 - Maszyny do szycia

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3 – dostawa sprzętu i wyposażenia edukacyjnego do pracowni obróbki drewna i metalu.

Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18141000-9 - Rękawice robocze

18142000-6 - Okulary ochronne

42651000-4 - Pneumatyczne narzędzia ręczne

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

44192200-4 - Gwoździe

44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512300-5 - Młotki

44512800-0 - Śrubokręty

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

44531100-2 - Wkręty do drewna

44531510-9 - Śruby i wkręty

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4 – Wyposażenie pracowni robotyki, druku 3D i VR z wyposażeniem podstawowym.

Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

4.5.5.) Wartość części: 140400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 14 stycznia 2022 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożoną przez firmę TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. Dnia 18 stycznia 2022 r. zostały wysłane umowy do Wykonawcy celem podpisania. Wykonawca dnia 20 stycznia 2022 r. złożył pismo o odstąpieniu od podpisania umów. W zakresie Części 1 i 2 wpłynęła tylko jedna oferta. W zakresie Części 3 pozostała oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 14 stycznia 2022 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożoną przez firmę TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. Dnia 18 stycznia 2022 r. zostały wysłane umowy do Wykonawcy celem podpisania. Wykonawca dnia 20 stycznia 2022 r. złożył pismo o odstąpieniu od podpisania umów. W zakresie Części 1 i 2 wpłynęła tylko jedna oferta. W zakresie Części 3 pozostała oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 14 stycznia 2022 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożoną przez firmę TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa. Dnia 18 stycznia 2022 r. zostały wysłane umowy do Wykonawcy celem podpisania. Wykonawca dnia 20 stycznia 2022 r. złożył pismo o odstąpieniu od podpisania umów. W zakresie Części 1 i 2 wpłynęła tylko jedna oferta. W zakresie Części 3 pozostała oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139249,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139249,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139249,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STARFAX s.c. M.Radziewicz, Z.Pawlukanis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442062717

7.3.3) Ulica: 1 Maja 29F

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139249,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.