Ogłoszenie z dnia 2022-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171304/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Polanów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE "LASY PAŃSTWOWE" NADLEŚNICTWO POLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044275
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Polanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 318 82 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: polanow@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polanow.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.polanow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Polanów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bda68413-0e4d-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171304/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2021.ZN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 626652,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 558241,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej polegających na naprawie zniszczonych, nieprzejezdnych oraz trudno przejezdnych dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych. Istniejące drogi gruntowe znajdują się na terenach leśnych Nadleśnictwa Polanów. Drogi te w większości ograniczone są drzewostanem. Nawierzchnia dróg gruntowych posiada zniekształcony przekroju geometryczny, liczne koleiny i zagłębienia oraz niestabilne podłoże. Stan dróg uniemożliwia przejazd i wywóz drewna.Drogi o nawierzchni twardej nieulepszonej posiadają również liczne ubytki, zagłębienia, zaburtowania poboczy gruntowych uniemożliwiający swobodny odpływ wody z korony drogi, zaniżona niweleta drogi
Drogi do naprawy: PAKIET 1
a) Leśnictwo Żytnik: Drogi L2P, L5Z,
b) Leśnictwo Buszyno: Drogi L16Z, L18Z, L22Z, L3P, L4P,
c) Leśnictwo Puławy: Droga L4P,
d) Leśnictwo Krąg: Drogi L13Z, L15Z, L2P, L4Z, L1P, L6Z
Łączna szacunkowa długość dróg do naprawy: około 2370,00 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 282419,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej polegających na naprawie zniszczonych, nieprzejezdnych oraz trudno przejezdnych dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych.Istniejące drogi gruntowe znajdują się na terenach leśnych Nadleśnictwa Polanów. Drogi te w większości ograniczone są drzewostanem. Nawierzchnia dróg gruntowych posiada zniekształcony przekroju geometryczny, liczne koleiny i zagłębienia oraz niestabilne podłoże. Stan dróg uniemożliwia przejazd i wywóz drewna.
Drogi o nawierzchni twardej nieulepszonej posiadają również liczne ubytki, zagłębienia, zaburtowania poboczy gruntowych uniemożliwiający swobodny odpływ wody z korony drogi, zaniżona niweleta drogi.
Drogi do napraw:
PAKIET 2
a) Leśnictwo Dadzewo: Drogi L64Z, L66, L8P,
b) Leśnictwo Jacinki: Droga L35,
c) Leśnictwo Warblewo: Drogi: L3P, L54,
d) Leśnictwo Wieleń: Drogi L3P, L43,
e) Leśnictwo Rzeczyca: Drogi: L75, L81, L76,
Łączna szacunkowa długość dróg do naprawy: około 3670,00 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 238635,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej polegających na naprawie zniszczonych, nieprzejezdnych oraz trudno przejezdnych dróg leśnych o nawierzchniach gruntowych. Istniejące drogi gruntowe znajdują się na terenach leśnych Nadleśnictwa Polanów. Drogi te w większości ograniczone są drzewostanem. Nawierzchnia dróg gruntowych posiada zniekształcony przekroju geometryczny, liczne koleiny i zagłębienia oraz niestabilne podłoże. Stan dróg uniemożliwia przejazd i wywóz drewna.Drogi o nawierzchni twardej nieulepszonej posiadają również liczne ubytki, zagłębienia, zaburtowania poboczy gruntowych uniemożliwiający swobodny odpływ wody z korony drogi, zaniżona niweleta drogi.
PAKIET 3
a) Leśnictwo Zacisze: Drogi L7P, L90, L72,
a) Leśnictwo Wierzchlas: L85, L86, L84, L10P,
b) Leśnictwo Żydowo: Drogi L13P, L14P, L108
c) Leśnictwo Gołogóra: L93, L109, L12P,
Łączna szacunkowa długość dróg do naprawy: około 3170,00 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 196908,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie poboczy oraz podcinanie gałęzi:PAKIET 4
a) Wykaszanie poboczy trawy i odrosli Rozdrabniaczem RBR – około 53 300,00 m,
Usługę wykaszania poboczy Wykonawca winien wykonać przy użyciu przekazanego w użyczenie przez Zamawiającego Rozdrabniacza RBR – rozdrabniacz bijakowy leśny, zawieszany z wysięgnikiem oraz narzędzi własnych (taki jak m. in. piły łańcuchowe, wykaszarki, sekatory) – w przypadku konieczności wykonania części prac ręcznie.
b) Podkrzesanie/podcinanie gałęzi Piłą do gałęzi POLDAR GP 200 – około 44 880,00 m.
Usługę podkrzesania/podcinania gałęzi Wykonawca winien wykonać przy użyciu przekazanej przez Zamawiającego Piły do gałęzi POLDAR GP 200 na wysięgniku służąca do przycinania drzew rosnących wzdłuż drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 52818,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239825,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239825,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239825,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMI Usługi Minikoparką
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320864112
7.3.3) Ulica: ul. Bobolicka 12A
7.3.4) Miejscowość: Polanów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMI - USŁUGI MINIKOPARKĄ - TOMASZ POŁCHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
TOMI - USŁUGI MINIKOPARKĄ - TOMASZ POŁCHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239825,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231328,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231328,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231328,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Usług Leśnych Krzysztof Puton
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Leśnych Marek Puton
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691926038
7.3.3) Ulica: Bobolicka 16
7.3.4) Miejscowość: Polanów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH PUTON MAREK, PUTON KRZYSZTOF S.C.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH PUTON MAREK, PUTON KRZYSZTOF S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231328,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178461,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193804,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178461,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMI Usługi Minikoparką
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320864112
7.3.3) Ulica: Bobolicka 12A
7.3.4) Miejscowość: Polanów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMI - USŁUGI MINIKOPARKĄ - TOMASZ POŁCHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
TOMI - USŁUGI MINIKOPARKĄ - TOMASZ POŁCHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178461,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37021,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37021,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37021,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy "MEH" Robert Żuromski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320092804
7.3.3) Ulica: Zacisze 2e
7.3.4) Miejscowość: Polanów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBERT ŻUROMSKI ZAKŁAD USŁUGOWY "MEH"
jakie przetargi wygrała firma
ROBERT ŻUROMSKI ZAKŁAD USŁUGOWY "MEH"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37021,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI POLANÓW
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Polanowie"
- "Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Polanowie"
więcej: przetargi POLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.