Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00475974/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opakowań na posiłki (naczyń jednorazowych), sztućców, opakowań do kontaktu z żywnością oraz rękawic nitrylowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Integracji Społecznej w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364105518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczebrzeska 11
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cis.mcpr.zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-bip.org.pl/CisZamosc
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.e-bip.org.pl/CisZamosc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opakowań na posiłki (naczyń jednorazowych), sztućców, opakowań do kontaktu z żywnością oraz rękawic nitrylowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6469aa6c-7477-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475974/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opakowania na posiłki (naczynia jednorazowe), sztućce:1. Flaczarka - 45000 szt.
2. Pojemnik dwukomorowy 800 ml + 200 ml - 45000 szt.
3. Pojemnik jednokomorowy - 11000 szt.
4. Pojemnik dwukomorowy 650 ml + 500 ml - 3500 szt.
5. Sztućce W+N+Ł+S - 40000 szt.
6. Sztućce W+N+S - 19000 szt.
7. Sztućce Ł+S - 12000 szt.
8. Kubek na napoje gorące - 300 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 96086 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opakowania do kontaktu z żywnością:1. Folia do zgrzewu - 130 szt.
2. Reklamówka jednorazowa - 200 op.
3. Pojemnik cukierniczy K-25 - 1500 szt.
4. Pojemnik cukierniczy K-80 - 150 szt.
5. Czyściwo celuloza - 800 szt.
6. Woreczki spożywcze - 50 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.5.) Wartość części: 55005 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice nitrylowe - 200 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 9400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65325,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111599,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65325,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Folres Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133670927
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65325,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45423,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59117,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45423,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Folres Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133670927
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45423,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa odzieży roboczej i branżowej w zakresie 2 części.
- Budowa placu zabaw w m. Chyża - etap II.
- Dostawa materiałów oświetleniowych nr 2 - 2025
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej etap I w bocznej ulicy Zagrodowej w Zamościu
- Wykonanie usługi w zakresie 2 części : cz.1: Przegląd i naprawa inst. i urz. techn. oraz uwierzytelnianie narzędzi pomiarowych st. paliw 32 WOG; cz.2: Przygotowanie cystern paliwowych do badań okres
- koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2025
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- Dostawa rękawic medycznych
- "Dostawa wielodoniczek szkółkarskich do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym oraz palet stalowych do szkółki leśnej w Rogozińcu w 2025 roku"
- Zakup i sukcesywne dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów
- "Dostawy elementów plastikowych do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- "Dostawa odczynników chemicznych oraz materiałów, drobnego sprzętu i akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 2 części"
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.