eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorycinŚwiadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Korycin w formie zakupu biletów miesięcznych i jednorazowych w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Korycin w formie zakupu biletów miesięcznych i jednorazowych w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORYCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Knyszyńska 2A

1.5.2.) Miejscowość: Korycin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-140

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@korycin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korycin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/korycin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Korycin w formie zakupu biletów miesięcznych i jednorazowych w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4d8e2a1-2825-4d89-9586-7ab118a45f84

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012567/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Korycin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy Korycin, to jest wykonanie przywozu, odwozu i zapewnieniu opieki podczas przewozu uczniom ze:
1) Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Korycinie (184* uczniów- bilety ulgowe), ul. Szkolna 1, 16-140 Korycin
2) Przedszkola im. Jana Pawła II w Korycinie ul. Grodzieńska 21, 16-140 Korycin (12 uczniów- bilety zwykłe*- uczniów),
w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r w dni nauki szkolnej.
*Liczba uczniów dowożonych do szkoły w miesiącu listopadzie 2024 r.
2. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób.
3. Wykonawca usługi zobowiązany będzie do przedstawienia zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów na trasach, którymi będzie przewoził uczniów (uzyskanego w myśl ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) w terminie do dnia 31.12.2024 r.
4. Wykonawca ubezpiecza autobusy w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz pasażerów w zakresie NNW (Następstw Nieszczęśliwych Wypadków).
5. Wykonawca do realizacji zamówienia zapewnia autobusy posiadające co najmniej jedne drzwi otwierane automatycznie.
6. Wykonawca zapewni miejsca siedzące i odpowiednie warunki przewożonym uczniom w autobusach. Pojazdy muszą być wyposażone w liczbę miejsc siedzących umożliwiającą realizację zamówienia.
7. Wykonawca zapewni opiekę w czasie przewozu uczniów, sprawowaną przez inne osoby niż kierowca. Obowiązki osoby pełniącej funkcję opiekuna zostały określone w załączniku nr 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
8. Dowożenie nie może rozpocząć się wcześniej niż o godzinie 6.50.
9. Wykaz miejscowości i szacunkową liczbę uczniów podlegających dowożeniu określa zał. Nr 6 do SWZ. Zamawiający zastrzega, że przebieg tras (długość tras i godziny odjazdu) oraz liczba uczniów objętych dowozem i odwozem wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 6, może ulec zmianie w toku realizacji zamówienia. Zmiany te nie wymagają zmiany umowy.
10. Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. wakacji zimowych i letnich, przerw świątecznych, dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych oraz dni wolnych spowodowanych działaniem siły wyższej.
11. Wykonawca zapewni na własny koszt opiekę, przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w każdym z autobusów w czasie przewozu dzieci co najmniej jednego opiekuna. W ramach linii komunikacyjnych i kursów według rozkładów utworzonych wg niniejszej specyfikacji, poza niniejszym zleceniem, Wykonawca może świadczyć odpłatne usługi transportowe na rzecz innych pasażerów w ramach opłat biletowych, z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić transport uczniom i dzieciom w ramach zawartej umowy.
12. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przyjętych harmonogramów przewozów uzależnione od zmiany ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego.
13. W przypadku przerwy lub ograniczeń w organizacji zajęć szkolnych spowodowanych działaniem siły wyższej, epidemii lub zagrożenia epidemicznego, Wykonawca obowiązany jest zapewnić uczniom możliwość dojazdu i powrotu ze szkoły w celu uczestnictwa w innych formach edukacji lub opieki oraz zachować gotowość do wykonania niniejszej umowy.
14. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin przywozów i odwozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia oraz zastrzega sobie prawo do modyfikacji trasy, poprzez ewentualne zwiększenie lub zmniejszenie jej długości ze względu na zmiany w organizacji dowozów.
15. Zamawiający ma prawo, bez ponoszenia z tego tytułu konsekwencji finansowych odwołać dowóz uczniów pod warunkiem, że odwołanie nastąpi telefonicznie, e-mailem lub pisemnie, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem w wyniku sytuacji epidemicznej lub innych decyzji władz oświatowych. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia i nie powoduje to warunków zmiany umowy, na co wyraża on zgodę.
16. W związku z sytuacją epidemiczną Wykonawca zapewni wykonywanie usługi wedle przepisów obowiązującego prawa w tym zakresie, zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz innych upoważnionych organów np. dezynfekcja, pomiar temperatury, maseczki ochronne itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regularny Przewóz Osób Ryszard Grzywacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621018738

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.