Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314548/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego rozbudowy i przebudowy dróg gminnych: 100997R - Al. Jana Pawła II – droga osiedlowa, 101003R - ul. Wyszyńskiego i 100885R - ul. Partyzantów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7fbcdce-5cca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego rozbudowy i przebudowy dróg gminnych: 100997R - Al. Jana Pawła II – droga osiedlowa, 101003R - ul. Wyszyńskiego i 100885R - ul. Partyzantów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7fbcdce-5cca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314548/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.167.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zadanie pn. „Przebudowa dróg gminnych Al. Jana Pawła II – droga osiedlowa oraz ul. Wyszyńskiego i ul. Partyzantów”
2. Program Funkcjonalno-Użytkowy powinien obejmować przebudowę następujących odcinków dróg:
1) ul. Wyszyńskiego od skrzyżowania z ul. Mickiewicza w kierunku drogi osiedlowej
Al. Jana Pawła II – ok. 0,52 km;
2) Droga osiedlowa Al. Jana Pawła II od skrzyżowania z ul. Poniatowskiego (rondo przy sklepie Lidl) do skrzyżowania z ul. Poniatowskiego (w rejonie budynku Poniatowskiego 39) wraz z odcinkiem łączącym drogę osiedlową z Al. Jana Pawła II
w rejonie KFC– ok. 1,43 km;
3) ul. Partyzantów – ok. 0,3 km
4) ul. Wyszyńskiego od skrzyżowania z ul. Przestrzenną do skrzyżowania
z ul. Mickiewicza – ok. 0,28 km.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 7 - Warunki wstępne od gestorów sieci, Załącznik nr 8 - Mapa przedstawiająca zakres inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PD PROJEKT inż. Paweł Dul
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 181083020
7.3.3) Ulica: Solidarności, 2c
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych gotowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa budynku Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej - Oddział Terapii Izotopowej (OTI)" dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- "Budowa Ekranu LED na obiekcie sportowym przy ul. Stołczyńskiej 104 w Szczecinie wraz z systemem zarządzania obrazem" - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa zbiorników retencyjnych przy ul. Leśnej w Radkowie
- Usługa opracowania dokumentacji projektowej dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego z podziałem na części
- Golęczewo - budowa drogi z infrastrukturą - budowa chodnika w ciągu pieszym pomiędzy ul. Lazurową a ul. Krętą wraz z oświetleniem
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej Nr 104369L wraz z uzyskaniem dla tej drogi ostatecznej decyzji o realizacji inwestycji ZRID.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.